tag:blogger.com,1999:blog-1313028133685071734.post2413896825680598520..comments2023-10-06T07:37:08.238-07:00Comments on تلخ مثل عسل: شر و شرورUnknownnoreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-1313028133685071734.post-30564549446717865642010-04-15T14:59:00.000-07:002010-04-15T14:59:00.000-07:00اره قبول.منتها اين وسط تو خودت با خودت كنار اومدي ...اره قبول.منتها اين وسط تو خودت با خودت كنار اومدي يعني بهتر بگم سنگاتو با خودت كندي كه حالا اينا رو ميتوني بگي.نميدونم منظورمو رسوندم يانهneginjavascript:void(0)noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1313028133685071734.post-79470359770250275122010-04-15T13:07:00.000-07:002010-04-15T13:07:00.000-07:00به نظرم ایده خیلی جالبی میآید باید بیشتر درباره...به نظرم ایده خیلی جالبی میآید باید بیشتر دربارهاش فکر کنم. و البته برایم جالب است بدانم این تفاوت قائل شدن بین شر و شرور دقیقا در عمل چه شکلی اجرا میشود.سانازjavascript:void(0)noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1313028133685071734.post-47539014236592459232010-04-15T07:49:00.000-07:002010-04-15T07:49:00.000-07:00دوستِ عزیز :وقتی جهان از ریشه ی جهنم و آدم از عدم ...دوستِ عزیز :<br><br>وقتی جهان <br><br>از ریشه ی جهنم <br><br>و آدم از عدم <br><br>و سعی <br><br>از ریشه های یأس می آید <br><br>وقتی که یک تفاوت ساده <br><br>در حرف ، <br><br>" کفتار " را <br><br>به" کفتر " <br><br>تبدیل می کند ،<br><br>باید به بی تفاوتی واژه ها <br><br>و واژه های بی طرفی <br><br>مثل نان <br><br>دل بست .<br><br>نان را <br><br>از هر طرف بخوانی " نان " است ... .شکیباjavascript:void(0)noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1313028133685071734.post-72423770738626400322010-04-15T06:51:00.000-07:002010-04-15T06:51:00.000-07:00دقیقن و بسیار هم شیوادقیقن و بسیار هم شیواترساjavascript:void(0)noreply@blogger.com