Wednesday, March 19, 2008

به نیت بهاریه قربتن الی الله

این دم سال تحویل آدم یک نگاهی میکند به سالی که گذراند و بعد بنا به احوالات شخصیه ممکن است آه از نهادش بر آید-حالا گیر ندهید که نهاد دقیقن کجای آدم است خودتان به وقت آه میفهمید-یا احساس شنگولیت در برخی اعضا یا جوارح بنماید و یا عواطفی از همین دست...خلاصه اینکه آدم اگر هنوز آدم باشد وتبدیل به این جک و جانور های رایج نشده باشد بالاخره این سال نویی یک حس خفنی را با خودش یدک میکشد کانهو یدک کش امداد خودرو!
من باب اثبات اینکه ما هم بعله و هنوز سرمان لااقل، بین سر آدمیان جایی و مکانی دارد بنده هم به سیاق هان ای دل عبرت بین و بنشین بر لب جوی، با خودمان خلوتی را کرده ایم که مپرس!در همین گشت و گذار کاشف به عمل آمده که بنده کمترین موفق شده ام سال 86 را در حالی به پایان برسانم که لایق نوبل شیمی بوده ام چون طی یک فرایند دنباله دار مبلغ سی و پنج میلیون تومان پول بی زبان را تبدیل به یک برگ کاغذ کرده ام که ارزش ریالی معادل سی وپنج ریال دارد.همچنین این حقیردر سیر انفس روی دست جیمز کوک و کریستف کلمب زده و یک مکان های اسرار آمیزی از خودم را را مشاهده کرده ام که شرمم می آید بگویم چه برسد به خودش.در همین راستا بنده در سال 86 ضمن تحمل یکی از مشتی ترین مدیران عامل جهان بعدی جدید به مفهوم شیعی انتظار بخشیده ام که مسلمان نشنود کافر نبیند.در ادامه با افتخار اعلام میکنم به هر حزبی که رای داده ام بدتر از شکست قادسیه در انتخابات بازنده بوده و باعث سربلندی جمیع مومنین و مومنات شده است.به همه اینها چند فقره دیدن پخش زنده مصاحبه تلویزیونی رییس جمهور مهرورزو اضافه شدن چهل درصدی اجاره خانه ام و دو سه فقره افسردگی عاشق کش وچند باب ترک اعتیاد به زرشک پلو و رژیم ناکام را بیفزایید تا موقعیت سال 86 همچین ملس بیاید دستتان.آمد دستتان؟خوبه.با این وضعیت من باید از سال 86 چندان راضی نباشم نه؟ بلند تر؟ اون عقبیا حال میکنن؟
اما من مهمترین نکته در سال 86را هنوز ذکر نکردم تا بشود مثل آس حکم کوبیدش روی میز روزگار و پولها را جمع کرد و با بی تفاوت ترین ژست ممکن زد به چاک!من تو را هنوز نگفته ام چون تو یکجورهایی انگار نه به گفتن می آیی نه به نوشتن.سال 86 همه اینها را داشت و نداشت انگار چون من یکی که محو تو بودم و لذت شریک شدن در نگاهت را داشتم تمام قد و یکدله مزه مزه میکردم.سال 86 بهترین سال دنیا بود چون من تو را پیدا کردم و این یعنی خوشحال ترین پادشاه بی تاج و تخت جهان شدن!
سال 86 سرجمعش خوب سالی بود انقدر خوب که خداوند خدا بابت سال داشتن تو میتواند تا صور اسرافیلش از من طلبکار باشد.سال 87 همه تان ای کاش پر از برکت و دلشادی باشد به سیاق پایکوبی دل من در سال 86
ایدون باد!

21 comments:

  1. پادشاهیت جاودان باد عزیز دل.  

    ReplyDelete
  2. مبارک مبارک
    سال متفاوت و قشنگی رو برایت آرزو دارم ریما خان جان.

    ReplyDelete
  3. خوشحال ترین پادشاه بی تاج و تخت جهان ،سال نو رو بهتون تبریک میگم.
    امیدوارم سال خوب همراه با سلامتی و موفقیتهای بیش از پیش باشه براتون.

    ReplyDelete
  4. نوروز شما و دردانه تان مبارک.

    ReplyDelete
  5. نوروز شما و دردانه تان مبارک.

    ReplyDelete
  6. نوروزتان مبارک، پادشاهیتان مستدام

    ReplyDelete
  7. امیر عزیز سال نو مبارک. امیدوارم سال تازه سرشار از شادی و سلامت و موفقیت برات باشه.

    ReplyDelete
  8. محمد جواد شکریMarch 19, 2008 at 11:37 PM

    سلام امیرجان! سال نو مبارک

    ReplyDelete
  9. اول از همه خوشحالیم و شنگول و مسرور و اینها که بالاخره یک نفر پیدا شد که از هشتاد و ششش راضی باشه! دوم اینکه این پستت رو با صدای خودت خوندیم. همون صدایی که اون روز ظهر پشت تلفن ازت شندیم.. نخست وزیر گینه یا نمی دانم کجا... یادت که هست؟ کامنتت رو که خوندم کلی احساسات برادرانه بهم دست داد... الساعه یک فروند اس ام اس تبریکانه به سویتان سرازیر خواهیم نمیود..پیش شماره دوصفر شصت دیدی داداش کوچیکته! خیلی مخلصیم! سال نوت مبارک.. بوس و اینها...

    ReplyDelete
  10. سال نو مبارک

    ReplyDelete
  11. پس ما تا از ایران در اومدیم جمهوری تبدیل به پادشاهی بی تخت شد!!! تبریک اعلی حضرت همایونی

    ReplyDelete
  12. من امشب به بهترین اتفاقاتی که بی گمان در راه اند فکر می کنم...بهاری ترین بهار دنیا آرزوی امسال باشد... دوستت دارم و عیدت مبارک!

    ReplyDelete
  13. امیرجان
    سال نو مبارک و عاشقیت مستدام

    ReplyDelete
  14. آقای دیوانهMarch 20, 2008 at 3:33 PM

    چااااااااااااااااااااااااااکره ارباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب!
    خوش باشی با دردونه ات...
    خیلی خوش!

    ReplyDelete
  15. برادر و رفیق، عیدت مبارک

    ReplyDelete
  16. از پست "برای ایران ... " به بعد رو که نخونده بودم یه جا خوندم با سیر کلی کامنت ها ... اولش خواستم یه کامنت تحلیلی و کلی برای همشون بذارم ... یه جمله ش شد این : "چرا دنیای تصویر در انتخابات رد صلاحیت شد در حالیکه لزبین ها خیر از جوانیشان ببینند انشاالله " ... بعد به این نتیجه رسیدم که بیخیال ... حالا فقط هوس کردم این شعر باباطاهر رو که بعد از خوندن آخر پستت به ذهنم رسید برات بنویسم :
    به صحرا بنگرم صحرا ته وینم
    به دریا بنگرم دریا ته وینم
    به هرجا بنگرم کوه و در و دشت
    نشان از قامت رعنا ته وینم
    ...
    در ضمن هیچ علاقه ندارم که برم اینور و اونور جار بزنم که من دوباره دارم می نویسم و از این حرفا ... اما اینجا دقیقاَ از اون جاهاییکه حتماَ باید اعلام کنم : به وبلاگ من هم یه سر بزن

    ReplyDelete
  17. ایدون باد .
    باد .
    باد .

    ReplyDelete
  18. امیر جان اس ام است نرسید اما نسیم خوش رفاقت از این هفت هزار کیلومتر هم به مشام میرسه

    ReplyDelete
  19. دیگه آس رو کردی ما حرفی نداریم برای گفتن..جز اینکه سال 78 پر باشه برات از شادی و عشق :)

    ReplyDelete
  20. اون آسي كه آخر كار رو كرديد حقيقتا از همونايي بود كه يه باخت رو مي تونه تبديل به بردي كامل كنه. خوش به حالتون. اميدوارم زندگيتون هميشه رنگي به اين حضور دلچسب باشه. سال خوبي در پيش داشته باشيد..

    ReplyDelete
  21. راديو رسانه تناييApril 21, 2008 at 12:51 PM

    راست ميگي.

    ReplyDelete