Wednesday, May 2, 2007

سرت رو بالا بگير خوزه

تا بوق سگ نشستم پای تلویزیون تا شاید چلسی بره فینال و من کیف کنم اما نشد.شاید به عنوان یه هوادار قدیمی منچستر یونایتد عجیب باشه حمایت از چلسی اما مساله من نه تیم که مربیشه:خوزه مورینیو.من آدمهای موفق رو دوست دارم و تحسین میکنم.حالا میخواد استیو جابز باشه که اپل رو تبدیل به یه کمپانی بزرگ بین المللی کرده یا وارن بافت که یورکشایر هاتاوی رو تا مقام قویترین بنیاد سرمایه گذاری آمریکا بالا برده یا همین مورینیو که انگار برای موفقیت خلق شده...خسرو نقیبی راست میگه وقتی خطاب به مورینیو مینویسه:«توهنوز هم ته مانده دارایی ما از غرور یک قهرمان کلاسیکی»

هر نسلی به اسطوره هاش احتیاج داره،زمانی جنبش چپ با چه گوارا و سیگار برگش تاخت و تاز میکرد،حالا جنبش راست مدرن با استیو جابز یا خوزه مورینیو پیش میره.مردانی که به جای مرگ از زندگی میگویند!

پی نوشت یک:امروز ازون روزاست که وبلاگ نوشتنم میاد

پی نوشت دو:هرمس گریزپای من!اگر مثل بچه آدم رفتار نکنی یا خودم میزنم توی سرت یا میدمت دست آپولو که با تیر اخلاق چشت رو در بیاره

9 comments:

  1. بنويس ديگه حالا که حس هست. حمايتت می کنيم

    ReplyDelete
  2. ما نيز دلمان می خواست چلسی پابرجا بماند

    اما زهی خيال باطل دروازه بان ليورپول خوش رفلکس تر بود و حکايت چيزی ديگر شد ... .

    ReplyDelete
  3. امير خان رئال مادريد رو  دست امير قلعه نوعی هم بدن که  هيچی از فوتبال بارش نيست با اون همه ستاره و بازيکن قهرمانش می کنه.مربی و تيم يعنی از هيچ به همه جا رسيدن.

    ReplyDelete
  4. البته امير خان،سابق بر اين زمان دل بوسکه و حضور استيو مک منمن عزيز و ردوندوی هنرمند ما نيز گلويی پاره می کرديم برای زئال،لکن ديديم در حال حاضر به جرگه آزادی خواهان باسکی بپيونديم و با بارسلونا روز و شب سپری کنيم که بارسلونا يک تيم نيست، زندگی است و بفهم دچار چه پارادوکسيکال فلسفی شدم شب حذف بارسا توسط ليورپول..يارب دگر چنين مجازاتم نکن.

    ReplyDelete
  5. فکر نکنی که می خوام الکی مخالفت باهات کنم ها.آقا بنده از وقتی يادمه ليورپولی بودم می دونی اصلا ليورپول اصالت فوتبال اروپاست..وقتی چلسی و رئال و امثالهم تو ليگ زير گروه کشور هاشون بازی می کردند اين ليورپول بود که قهرمان اروپا می شد...می دنی من عاشق استيو مک منمن و رابی فالور هستم...دنيا ليورپول

    ReplyDelete
  6. بی خيال دوست نظر بازم!حالا من در مورد چلسی اصراری ندارم اما رئال عشق است:شما وقتی رئال قهرمان اروپا ميشد برو ببين ليورپول تاسيس شده بود اصلن؟

    ReplyDelete
  7. آقاي ديوانهMay 3, 2007 at 12:35 AM

    سلام ارباب...خوبی؟ ديشب متاسفانه آرزوهايت بر باد رفت!!!  دوست داشتم فينال چلسی و ميلان باشه منتهی فقط يکی از آرزوهام بر آورده شد!...بگذريم!‌دعوت نامه پرشين گيگ برات اومد؟؟........خوبی وبلاگ تو اينه که هميشه تند و تند آپديت ميکنی و مثل خيلی ها چرت و پرت نمی نويسی! يعنی راحت می نويسی...خيلی راحت! خوشم مياد جانماز آب نميکشی! با خودت صادقی! يکی ديگه از خوبی هات هم اينه که از وبلاگ تو من کلی وبلاگ های جديد و آهنگ ها جديد و کتاب های جديد توووووووپ پيدا کردم. دستت مرسی!

    ReplyDelete
  8. آقاي ديوانهMay 4, 2007 at 8:01 AM

    ارباب! عاجزانه التماس می کنم قدر بززززززز هم مارو حساب بکنيد!

    ReplyDelete
  9. خواهش ميکنم ديوانه جان!

    ReplyDelete