Tuesday, January 2, 2007

از پرشين بلاگ و باقی قضايا

دیروز ارتباط سرور پرشین بلاگ با همه دوستان قطع شد:سایت مدعی بود که در حال بهینه سازیه و ارتباط میسر نیست.جالبه امروز هم که ارتباط بر قرار شده یک خط توضیح جایی ندادند که چرا این مشکل پیش اومده و یا بهینه سازی فوق الذکر در چه راستایی بوده،این یعنی خوار شمردن مخاطب!

بیایید فرض کنیم پرشین واقعن مشغول بهینه سازی سرویس هاش بوده،در این صورت:اولن چرا از قبل به کاربران اطلاع رسانی نشده،ثانین چرا بعد از پایان این به اصطلاح بهینه سازی گزارشی از تغییرات مخابره نشده؟

عده ای از دوستان این مساله رو در راستای طرح شناسنامه دار کردن سایتها-  که توسط دولت مهرورز اجرایی خواهد شد-قلمداد کردن اما من فکر نمیکنم دولت اقای احمدی نژاد بعد شکست افتضاح شوراها انقدر ابله باشه که خودشو بازهم با طبقه متوسط در بندازه.تقریبن مطمئنم که فشار مضاعفی به وبلاگها نمیاد

پس تنها گزینه منطقی بابت مشکل دیروز عدم کفایت مسوولان پرشین بلاگه.عدم کفایتی که خیلی وقته خودشو با مشکلاتی چون خطاهای فراوان در به روز رسانی و زجر مکرر برای کامنت گذاشتن در وبلاگهای تحت پوشش پرشین نشون داده...

فقط انگار میشه گفت:خجالت بکشید دوستان پرشین بلاگ!شرایطتان شرم آور است

مهم:از همه دوستانی که صابون پرشین به تنشون خورده ظرف این دو ماه اخیر،خواهش میکنم پستی مشابه رو در وبلاگهاشون بنویسن.شاید این اتمام حجت با حضرات مدیران پرشین بلاگ تغییری حاصل کنه و لااقل دوستان رو وادار به پاسخ گویی بنماید. لطفن هم خودتون بنویسید و هم از دوستانتون بخواهید که این کار رو انجام بدن

4 comments:

  1. حيف که پرشين بلاگی نيستم وگرنه می دونستم چی بنويسم برای حضراتی که آقا امير گل و ديگر دوستان و اينجور ........ استغفرالله صبح اول صبحی اين آرس ما رو بيدار کردن لامصبا ، برم بكشمشون ؟ نه تو بگو ... برم؟!

    ReplyDelete
  2. ای ول امير آقا!

    اولين کامنت من يادته؟(قالبت خيلی احمدی جواتيه!...نميشه کامنت گذاشت و..از اين حرفا..)

    جدن ميگم ول کنيد اين پرشين بلاگ رو!

    پرشين بلاگی های ايران متحد شويد!

    رها کنيد ما را از اين رنج بي حساب!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. يه حس عجيبی دارم. نه می تونم نسبت به اين اشکالات و بی حرمتی ها به صاحبان وبلاگ ها بی تفاوت باشم نه اينکه انرژی لازمه برای اعتراض را دارم. اما پيشنهاد خوبيه. کاش همه گوش کنند.

    ReplyDelete
  4. راستش برای من هميشه سواله که چرا یک چنین سرویس مفتی به  ما ارائه می شود و البته اگر يک روز بی خبر قاط بزند دهان ما سرويس خواهد شد .اين پر شين بلاگ خرج ندارد؟خرج اش را از  بيت المال می دهند؟

    ReplyDelete