Friday, April 17, 2009

تا زنده ای امیدوار باش به رویاهایت

۴٧ سال دارد.با قیافه گیج و گم رفت جلوی هیات داوران ایستاد،پوزخند تماشاچی ها را دید اما نترسید،نمی توانست که بترسد.تمام عمرش را به دنبال این فرصت بود و حالا جهان در ۴٧ سالگی درهایش را به روی او گشوده بود و سوزان بویل خواند.این یک قصه پریان واقعیست.داستان زنی که صدایی به لطافت حریر دارد و همیشه رویایی در سر می پرورانده تا خواننده ای حرفه ای باشد.نمی شد اشک نریزم وقتی سالن منفجر شد،وقتی هیات داوران ار فرط هیجان نمی توانستند سر جاشان بنشینند.آدم امیدوار می شود،امیدوار می شود به رویاهایش،به اینکه برایشان بجنگد،به اینکه با آنها باشد،بماند:وفادار و امیدوار و روزی جهان درهایش را خواهد گشود.آدم به خودش امیدوار می شود و می گوید« بابا لامصب همش سی و یک سالته،امیدوار باش به خودت و رویاهات!»و آدمی با امیدبه تحقق رویاهایش زنده است!


ویدیو را روی یو تیوب ببینید

7 comments:

  1. یکی اینو به من 24ساله بگه!بعضی وقتا ادم از بس برای چیزای الکی میجنگه دیگه اصل کاری ها یادش میره یا اصلا دیگه توانش نیست.من که این طورم!

    ReplyDelete
  2. معرکه بود یعنی معرکه بودا

    ReplyDelete
  3. معرکه بود. ما را هم امیدوار کرد به بودن، موندن و جنگیدن.

    ReplyDelete
  4. بی نظیر و فوق العاده محشر بود. اشکم رو درآورد اساسی.

    ReplyDelete
  5. این جمعه ابری و دلگیر ما با این ویدئو پر از شور و انرژی شد، ممنون

    ReplyDelete
  6. تازه ارباب شما هزار هزار از اون خانمه خوش تیپ تر و جذاب تر هم هستید!

    ReplyDelete
  7. میدونی امیرجان در نگاه این زن اعتماد کامل به افسانه شخصی اش دیده میشه . برای همین با وجود کمی گیجی , اینقدر مسلط و با اعتماد به نفس و بی هیچ ترسی جواب سوالها را میده و میخونه ... بدون اینکه براش مهم باشه چه قضاوتهایی راجع به ظاهرش - روستائی بودنش و ... دارند . دلم میخواد ازش یاد بگیرم .

    ReplyDelete