Thursday, August 4, 2005

غم نان عذری برای پذيرش تحقير نيست

سلام! مثل يک فروند شير نر ،استعفانامه ام رو بردم گذاشتم رو ميز مديريت محترم عامل.بهشون که شاخاشون سبز شده بود فرمودم«به خاطر تاخير در پرداخت مطالباتم ،ديگه کار نميکنم مگر اينکه اولا مطالبات معوقه رو پرداخت کنيد و ثانيا کتبا متعهد شيد ازين به بعد پرداخت هاتون منظم انجام بشه» بعد تا ايشون وضع شاخش ترميم شه زدم بيرون.در نتيجه الان:


يک فروند مهندس با ۴ سال تجربه در بخش فروش و بازاريابی برای اجاره موجود است.متقاضيانی که حاضر به پرداخت ماهيانه لااقل هشت ميليون ريال حقوق به صورت منظم عين ادم بوده ،نياز به يک مدير فروش گردن کلفت داشته باشند ميتوانند از طريق همين وبلاگ بنده را اجاره نمايند.ساير موارد مطابق با قانون موجر و مستاجر حل و فصل خواهد شد.


از کار کارمندی واقعا خسته شدم.به قول الن برده داری مدرنه شايد وقتشه خودم برده داری رو شروع کنم.


«...ديگر از تعفن اين چه کنم ها/چندان دلی برای آسودنم باقی نمانده است...»

47 comments:

  1. سلام امير جان.ببين اگر ميشه نوع دقيق رشته ات با دانشگاهی که توش درس خوندی و نوع کارتو برام آفلاين بذار. من به يه کسی نشون بدم ببينم چی ميشه! جدی گفتما! در ضمن خوب کردی استعفا دادی!

    ReplyDelete
  2. سلام امیر ...يعنی چی؟!گفتی من می رم...در پناه حق!.....اونها هم گفتن برو ...خودت در پناه حق؟!..

    ReplyDelete
  3. بابا شما ديگه کی هستی . پدر جان ؟!( کلمه پدر جان با توجه به ۴ سال سابقه کارته !‌)

    ReplyDelete
  4. بزرگی می گه:قبل از شناخت ازدواج نکن و قبل از پيدا کردن کار جديد استعفا نده سلام/آپديت کردم/لطفا سر بزن

    ReplyDelete
  5. آقا امير من از مريدان شما هستم و با کمال خضوع  خشوع اين کار قهرمانانه ی شما رو تبريک می گم و شما رو به عنوان الگو قرار داده و در تمام زندگی سر لوحه ی کارم قرار خواهم داد باشد تا همگی رستگار شويم

    ReplyDelete
  6. سلام ماموستا جان .. اکنون کردستان در آتش و خون .....زندونی سلول انفرادی طبقه ۱۲ بيمارستان ميلاد  بين زندگی و مرگه و مثل یک  قافله سالار کاروان شهدای جنبش آزادی ايران داره ميره که جاودانه بشه و آرش وار تير کمانش را جايی نشانده که مرز مارو با دشمن مردم ايران تعيين کرده .. ما همه مشکل داريم .. اما اين مشکل .. این درد .. نه فردی است و نه نهایتا فردی حل ميشه .. بيا و همتی کن و [ وبلاگ ] آزاديخواهی را براه کن .. اونجا مدتها داره خاک ميخوره .. بيا تا اونجا را مکانی بسازی برای مبارزه برای رهایی از همه این درد ها از همه اين آلام و مصايب ما ايرانيانی که۱۰۰ سال (..فردا دقیقا انقلاب مشروطیت ۱۰۰ ساله میشود ..) پیش هم همین خواستها را داشته ایم و هنوزهم داریم بیا که زخم نا پیگیری .. تا خوره جذامی  یاس و پوچی همه روح ما را نگرفته بیا .. ماموستا . مهندس .. برادر .. همراه .. مبارز .. کارگر فکری بيا و اينجا نمان بدرد

    ReplyDelete
  7. کاش حداقل يه کاری پيدا ميکردی بعد استعفا ميدادی .. باور کن وضع همه همينطوريه .. اميدوارم زودتر يه کار بهتر پيدا کنی ..

    ReplyDelete
  8. منم ديروز يه نامه ی مفصل برای رئيس نوشتم. نوشتم که خيلی وقته می خوام استعفا بدم. اما نامه به دفتر چه م چسبيده. اصولن استعفا دادن کار خيلی خوبيه. به هر علتی که باشه.

    ReplyDelete
  9. امير همه جا همين جوريه جايی که من هستمبنا به جمعيتش ۵ تا پرشک می خواد و با اين طرح پزشک خانواده که گذاشتن و شامل طرخی ها هم میشه!ماهانه به هر کدومشون يک و صد هم خقوق بدن ميشه پنج و پونصد ....من يکنفرم و دارم دويست و خورده ای  حقوق بمن می دن... تازه هر جور ميخوان ازم بيگاری هم ميکشن...اما من متاسفانه مثه تو نمی تونم يعنی حق ندارم استفا بدم!چندان دلی برای آسودنم باقی نمانده است...

    ReplyDelete
  10. هیچکس و همه‌کسAugust 5, 2005 at 3:24 AM

    بهتر! انسان از ابتدا آزاد بوده و بايد آزاد باشه نه اينکه برده ی کسای ديگه باشه! از صفر شروع کن!

    ReplyDelete
  11. خوب مهندس جون / تکلیف مطالبات چی میشه؟ / اینطوری باشه ما هم حاضریم استخدامت کنیم تا استعفا بدی!

    ReplyDelete
  12. ۸ ميليون ريال . مردک . خيال کردی مردم سر گنج نشستند . ۸ ميليون ريال واسه يه غول دو متری . من ۸ ميليون ريال بگيرم هم حاضر نيستم تو رو استخدام کنم . دهه !!!

    ReplyDelete
  13. ((: طبعا شوخی کردم . شما تاج سری ...  از اون تاج خار ها هست ؟ اونا رو ميگم ! (;

    ReplyDelete
  14. من به خاطر تقلید کور کورانه از آن مقام همين الان ميرم استعفاء ميدم و کلا ْ جمع رو به نشونه ی اعتراض ترک ميکنم .

    ReplyDelete
  15. ميخوای چيکار کنی از اين به بعد؟

    ReplyDelete
  16. سلام...اره شلوغه و لی من فقط کرور کرور اتوبوس پر از يگان ويژه رو از شلوغی ديدم!

    ReplyDelete
  17. ايول. سلام بر شير نر گردن کلفت. بابا کجا بودی تا حالا ما يه عمری داريم دنبال اينجور شيری ميگرديم... امير جون اگه بتونی تمام نسيه های منو جمع کنی ماهی ۱۰ ميليون ريال بهت ميدم! قبوله! ولی بدون اونا گردنشون از گردن تو کلفتره ها... خود دانی! ما اجاره شما رو ميديم با شرايط بالا!

    ReplyDelete
  18. حاضری با تیم ما کار ‌کنی؟ شايد بشه نگاه سنتی به کار و درآمد رو کنار گذاشت...

    ReplyDelete
  19. صورتک خیالیAugust 5, 2005 at 8:23 PM

    امير ارباب پونتيلا و برده اش ماتی رو خوندی؟...آخرش ديالگوی داری که الان در خاطر مبارکم نيست! ميگه برده ها را نيز روزی خواهد بود روزی که خود ارباب شوند! يه همچين چيزی حالا شايد باست نوشتم...راستياتش من همين چندين روز آينده ريق رحمت رو قراره سربکشم و برم...برا اين چند ماهی هست که ديگه کار نميکنم! ...

    ReplyDelete
  20. سلام. می بينم که شما هم تير خلاص رو زدی. به يه چيزی دقت کردی؟ همه از آدم کار مفت می خوان و حتی از ديدگاه بعضی بايد نگاه سنتی به کار و درآمد داشت. برات آرزوی موفقيت می کنم و ميگم هر کاری که کردی بهتر از اون وضع بود. من نمی دونم چطور شد انقدر زود قبول کردم که با اين وضعيت به کارم ادامه بدم؟؟؟!!! راستی من عاشق اون نوشته قبليت هستم با صدای خود شاملو...دلتنگی های آدمی را باد ترانه می سازد... سکوت سرشار از ناگفته هاست. شاد باشی

    ReplyDelete
  21. فکر خيلی خوبيه.....

    ReplyDelete
  22. سلام . پس تو اون روز تا حالا فروش ميکردی . با تجربه تو در فرو  ش کردن مطمئنم زود کار پيدا ميکنی . موفق باشی . بيخبر نذارمون . موفق باشی

    ReplyDelete
  23. برده داری که راه انداختيد برده خواستيد ما در خدمتيم برادر مستعفا ؛) در ضمن برادر خوب رو زمين نميمونه به همين زودی ها يکی اجاره ات می کند...

    ReplyDelete
  24. ای بابا با حقوقی که جنابعالی دريافت و اعلام فرموديد ديگه جايی برای تعفن چکنم ها نمی‌ماند برادر!! شما درحال حاضر يک مرفه بيدرد هستيد.. اين شعر از کيه؟ زيبا بود..

    ReplyDelete
  25. قیمت بالاس!!! ;) ممنون که سر زدی :)

    ReplyDelete
  26. همش دوروز رفتم سفرا!!!!چه دسته گلی آب داد بچه!

    ReplyDelete
  27. اگه پيدا کردی منو هم خبر کن با ۶ سال سابقه و يه سری مدرک دريوری . تجربه برده مدرن بودن

    ReplyDelete
  28. اه اه اه پول چيه کثيفه اه اه اه دست نزنيا. خدا خودش روزی رسونه . سلامتی باشه بقيه اش درست می شه . چاييتو بخور

    ReplyDelete
  29. تا حالا هيچ دهن بازی بی روزی نمونده که تو بمونی.<از فرمايشات مادر بزرگم>

    ReplyDelete
  30. سلام امير جان . شما ديگه چرا ؟ يادته چند وقت پيش يکسری چيزها رو گذاشتم حراج تا يه چرخ چاغاله فروشی بخرم ؟ نشد که نشد . اما به عنوان يک پير دير بهت ميگم که آدمائی که آب هندونه زياد دوست دارن نبايد کارمند يا برده يا خيلی چيزهای ديگه بشن . برای تو هم به خاطر رفاقت چندين و چند ساله يه کاری ميکنم . حاضرم که اجارت کنم و ماهی ده ميليون ريال وجه رايج ممالک محروسه هم بهت بدم بدون تاخير ( حتی بدون خيارشور ) . آخه چند وقته که ميخوام اين شغل شريف مهندسی رو ببوسم بذارم کنار و يه شغل نون و آبدار دست و پا کنم . ميخوام چندتا جون خوش برخورد و خوش فکر و خوش آتيه و خوش پرو پاچه رو دور هم جمع کنم و يه بيزنس شرافتمندانه راه بندازم و از راه حلال هم يه نونی به خودم برسه و هم يه بوقلمونی به بر و بچه ها . بهت قول ميدم فقط يکی دوبار اولش درد داشته باشه . بعدش برات عادی ميشه . شايد حتی خوشت هم بياد .

    ReplyDelete
  31. در هر حال اگر با اين پيشنهاد موافقی ، رزومه دوران کودکی و نوجوانی خودت رو به همراه يک عکس تمام قد و بالا ، بعلاوه فرم مشخصات فردی و شرح استعدادهای نهانی خودت رو برام ایمیل کن تا فایلش رو تشکیل بدم و چون رفیقم هستی قول میدم بذارمت تو اولویت . منتظر ایمیلت هستم .

    ReplyDelete
  32. بازم بگو تحويلت نميگيرم و هواتو ندارم .

    ReplyDelete
  33. آقا وضع ما از شما هم بدتره .. ما از تو خونه نشستن هم خسته شديم و نصف قيمت بار کشی هم ميکنيم ...جدی اگه مشتری واسه يک مهندس معمار با مدرک درجه يک از دانشگاه علم و صنعت با ۴ سال سابقه کار و معاف و مجرد! پيدا کردی حقوق اول رو با هم نصف ميکنيم !

    ReplyDelete
  34. سلام امير جون...آقا يه کاری با مشخصاتی که می خوای پيدا کردی به منم بگو که هنوز دانشگاه تموم نشده دارم از بيکاری ميميرم...دست راستت بعد از يافتن شغل دلخواه زير سر ما!!!!!!!

    ReplyDelete
  35. سلام ... بله ديگه اين مطالبات ماست که پشيزی هم برای نه تنها لژ نشينان که برای هيچ آدمی از رهبرش بگير تا رفتگرش ارزش نداره ... اميدوارم کار گيرت بياد .. غم نان !!!

    ReplyDelete
  36. خوب  كاري كردي ، با اين رئيس روسا بايد همينجوري برخورد كرد .....

    ReplyDelete
  37. ببخشيد من ديگه نمی تونم به دلايلی بلاگم رو به روز کنم ... از لطف بی دريغت ممنون ... ولی همچنان بهت سر خواهم زد شايد با يه اسم ديگه ... در ضمن من حکايت قاطع خودم رو از هر گونه حرکت اعتراضی نسبت به حقوق ضايع شده ديگران اعلام می کنم از جمله حرکت تو:)

    ReplyDelete
  38. منظور حمايت بود ببخشيد !!!

    ReplyDelete
  39. سلام . ديدی گفتم هيشکی نميتونه مثل تو فـــرو ش کنه . اومدن دنبالت نه ؟(بعيد ميدونم خودت برگشته باشی) سعی کن از اين به بعد خوب فرو ش کنی که خوششون بياد نگهت دارن . ههيييينننهه خوش بحالت اميری .

    ReplyDelete
  40. محمدرضا امير صادقيAugust 7, 2005 at 2:05 AM

    سلام . عزيز من هم مثل خودتم . سه ماهه استعفا دادم و الان راست راست ميچرخم کمکی بعضی وقتها بی پولی ازارم ميده ولی جدی نيست. من با ۷ سال سابقه قيدشونو زدم . الان تو بورس هستم يعنی از قبل هم بودم . خواستی کمکت کنم.البته شما استاد ما هستی . الان اوضاع خوب نيست اما اينده خيلی بهتر ميشه و الان فصل خوبی برای خريد کردنه. خوب  به خدا ميسپارمت و اگه کاری چيزی  برای سرمايه گذاری سراغ داری ميتوانيم باهم کار کنيم.

    ReplyDelete
  41. آفرين. من واقعا شما رو تحسين ميكنم. خوب كاري كردين كه حال جناب رئيس رو گرفتين. حالم به هم ميخوره از اين كار كارمندي يا به قول شما برده داري مدرن. يادتون بمونه شما كه زخم خورده ي همين سيستم هستين اگه كاري رو خودتونشورع كردين حواستون به كارمند هاتون باشه. موفق باشيد.

    ReplyDelete
  42. اين نوشته پی نوشتی پس نوشتی چيزی نداره؟!

    ReplyDelete
  43. سلام امير جونم

    ReplyDelete
  44. به خدا کار خوبی کردی استعفا دادی! بابا اينا ادم و ديوانه ميکنن...ديوانه...

    ReplyDelete
  45. آقام می گه : خودت هم که رئيس خودت باشی زور دارهه! اين نتيجه رو بعد از ۲۸ سال کار توی شهرداری فهميد وقتی که يه سپاهی زبون نفهم به خاطر هيچ از حقوقش ۱۷۰ تومان کم کرد جالبه نه؟

    ReplyDelete
  46. مثه اينکه دير رسيدم !

    ReplyDelete
  47. امير جون اون رونالدينهو بد ترکيب با اون دندونهای بی ريختش خدا تومن پول می گيره! تو به اين بزرگی... ببخشید به این خوشگلی هشتصد هزار تومن؟ عمرن اگه بذارم!

    ReplyDelete