Thursday, June 9, 2005

دلم برای خودم تنگ ميشود گاهی

سلام! اينکه عبيد گفته« از ديوثی عار مداريد تا روز و شب بی غم توانيد زيست » انگار حرف حسابه.روز به روز بيشتر متقاعد ميشم که من برای قرون وسطی طراحی شدم و اشتباه پرت شدم تو قرن بيست و يکم.اشتباهه ديگه،پيش مياد!


۱-دلم ميخواست سوسمار خورای بحرينی رو له ميکرديم نه اينکه ...برانکو جان سر جدت يه ذره شجاع تر باش. در هر حال ما رفتيم جام جهانی و مهم همينه.ديشب ايران شلوغ بود،شاد بود و...شاديت مبارک باد ايرانم!


۲-امير! آخرين باری که از ته دل خنديدی رو يادت مياد؟ آخرين باری که احساس شادی کردی رو يا ...چيزی گم شده پسر نه؟ادم بايد برای انتخاب های خودش هزينه بده،کم يا زياد تنهايی و تنهابودن هميشه خواست خودت بوده مگه نه؟ پس، لا غرغر!


۳-اعتصاب خشک ميدونين يعنی چی؟ اميد عباس قلی زاده رو ميشناسين؟


۴-ديروز خانواده و دوستان دکتر زرافشان که در اعتصاب غذاست جلوی اوين تجمع کردن.حضراتم بازداشتشون کردن وبردن زندان.هما زرافشان همسر دکتر ازاد شده ولی هنوز دکتر رييس دانا رو آزاد نکردن.


۵-اکبر گنجی گم شده.بله گم شده.از ته دل اميدوارم مساله ای پيش نيومده باشه ولی يادتونه پوينده و مختاری هم اولش گم شده بودند؟


۶-آلن جان! اينا نوشتن از سياست نيست.نوشتن از انسانيته.از انسان از آزادی...


۷- «...ابن خاک پر شده ازقصه های موندگار. کاش تو هم یه سر این کاغذ و بگیری بنویسی که می خونی، که میدونی که می مونی. امشب می خوام کنار من، از همین پنجره، پر بکشی و گم شی و کم نشی از من و ما. وقتشه! وقت بودنه، وقت خوندنه:يار دبستانی من،با منو همراه منی...».امير احمدم! مدتها بود نوشته ای اشک تو چشام جمع نکرده بود.نفست حق جان برارم!


 


 

59 comments:

  1. سلام عليکم!!

    ReplyDelete
  2. احوال شما؟

    ReplyDelete
  3. امير رضا آهويی تبليغ برادرشو ميکنه...به فاصله ی اندکی امير حسين کاميار تبليغ برادرشو ميکنه...ای بابا...خدا جون...قربون مصلحتت...يه داداش به ما ميدادی...ما هم يه تبليغی ميکرديم...ای روزگاررررررررررررر

    ReplyDelete
  4. اول از همه بگم که اقا فلافل ۳۰۰ تومنی مربوط به عهد دقيانوسه؟؟

    ReplyDelete
  5. ..... به هر حال الان ديگه فلافل ۳۰۰ تومنی نداريم...محض اطلاع!

    ReplyDelete
  6. جناب امير خان! ميدونی اين پستت چيش از همه باحال تر و جذاب تره؟

    ReplyDelete
  7. نميدونی؟؟

    ReplyDelete
  8. خوب فکر کن..

    ReplyDelete
  9. باشه...بابا نميخواد زور بزنی خودم ميگم!!

    ReplyDelete
  10. تيتر پست از همش باحال تر بود..

    ReplyDelete
  11. يه سوال! چرا دوس داری هميشه تنها باشی؟؟

    ReplyDelete
  12. خدا مرگم بده! اکبر گم شده؟؟؟؟؟؟؟ کی؟؟؟کجا؟؟؟

    ReplyDelete
  13. ميای با هم بر گرديم به قرون وسطی؟...چه حالی ميده ...

    ReplyDelete
  14. خوب ديگه! چت بازی توی کامنت دونی کافيه!!!!!

    ReplyDelete
  15. تبريک از لحاظ برد ايران!!...ديشب يک دعوايی شد دم خونه ما..جاتون نه خالی!!......۱۱۰ ريخت جمع کرد گرفت برد......

    ReplyDelete
  16. ديگه برم درس بخونم.....بابای

    ReplyDelete
  17. نگران له شدن بحرين نباش.ديروز تا تونستم بهشون فحش خار مادر دادم.داش امير با الن چيکار داری؟زورت به بچه رسيده؟نوکرتم چرا از من بلندتری؟الن راس ميگه ببين زورش زياده.سانچو مانچو داره شوخی بردار نيست.

    ReplyDelete
  18. سلام...نگران آقای گنجی شدم....گم شدن نشونهء خوبی نيست!!!!!راستی ای ول ايران....ديشب بعد از ما هها از ته دل خنديدم

    ReplyDelete
  19. منم فکر کنم اشتباهی پرت شدم اين دنيا ..بيا برگرديم دوره مزوزوئيک !!!

    ReplyDelete
  20. بهانه زیاد برای خندیدن بهانه های کوچک ریز خندیدن اصلا بهانه نمی خواد وقتی برای خندیدن دنبال بهانه می گردی که نمی خوای بخندی برای همین هی بهانه میاری
    من که می گم گنجی گم نشده رفته نمی دونم چرا فکر می کنم از ایران می ره
    در ضمن داداش کوچيکه ما بيش از اينا تعريف داره.

    ReplyDelete
  21. امير جون! دلم برات تنگ شده.... خنده‌داره نه؟... دلم برات تنگه پسر.... خيلی تنگ.... خيلی.... خيلی.... خيلی............................................................................................................................................................................................................

    ReplyDelete
  22. دلم گرفته ای دوست! هوای گريه با من...

    ReplyDelete
  23. کاش اون يکی اکبر گم ميشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!(گورش البته منظورمه:)))‌!!!!!!!!!!‌)

    ReplyDelete
  24. به جون حميد درس دارم!

    ReplyDelete
  25. اين برانکو زيادی منطقيه! اصلا مثل ايرانی احساساتی نيست. به همين خاطر فکر بردن بيش از ۲ گل رو از خاطرت بيرون کن!...

    ReplyDelete
  26. سلام امير.کم يا زياد تنهايی...بلاگ برادرتو خوندم.خدا حفظش کنه.

    ReplyDelete
  27. Adam bayad baraye entekhabhay khodesh hazine bede......a

    ReplyDelete
  28. سلام ....من هم مثل اندی تيتر اين پست رو دوست دارم....خيلی......يادم انداختی که من واقعا دلم برای شيرين تنگ شده....راستی راستی دلتنگشم..........آره ...هر انتخابی بهايی داره....ولی بدتر اينه که ديگران انتخاب کنند و تو بهاش و بدي........پست جديد داداشيت حرف نداشت...............

    ReplyDelete
  29. اندی جان شما درس داری ۲۰۰۰ تا کامنت گذاشتی؟

    ReplyDelete
  30. امير حسينJune 9, 2005 at 5:29 PM

    هوممممم ..خوندم ....

    ReplyDelete
  31. گزينه به گزينه : ۱- منم همينطور ؛ حيف ! بايد له شون می کردند ... اين برانکو با اين عدم جسارتش داره عينهو بازی کشورهای اروپای شرقی فقط نتيجه می گيره ! حس هيجان بازی رو اصلا دوس نداشتم . ۲-  اين شماره رو ۵ سالی است که دارم به خودم می گم ..... يه جايی از معمای زندگی گم شده است ! ۳- نه ؟ ۴- ... ۵- ....۶-...۷-........

    ReplyDelete
  32. سلام امير دوست داشتنی. فعاليت بی منتت رو برای انتخاب آگاهانه ستايش می کنم. با اينکه ارباب سانچويی اما نشون دادی که مثل دن کيشوت با آسياب بادی نمی جنگی. با اينکه دير به دير ميام تو نت اين روزها اما هر ۳ بلاگت رو با ولع تمام می خونم. اگه دير به دير بهت سر می زنم از بی معرفتی نيست. کمتر تو نت ميام وگرنه فراموش نمی کنم که بايد نوشته های زيبات رو بخونم. پايدار باشی دوست خوب من.

    ReplyDelete
  33. سلام .... ميدونی اشتباه نکردی درباره ی قرون وسطی ... چون ايران داره يک قرون وسطی رو طی ميکنه ... با کمی کلاس بالاتر ! ... بايد کمک کنيم زودتر از اين قرون خودمونو نجات بديم وگرنه با سرعتی که پيشرفت دنيا داره فاتحه ی هممون خوندس

    ReplyDelete
  34. باز خوش به حال شماها که بعد از مدتها از ته دل شاد شدين .. من که از شماها دورم تو حال و هوای بازی هم نبودم برا همين از ته دل نخنديدم ... ای بابا بی خيال خنده ... گريمونم نمياد ! ... گنجی رو هم نميدونم والله .... مرتضوی ميگه فرار گرده ... ولی من حدس ميزنم خودشون بردنش...گنجی اهل فرار نيست

    ReplyDelete
  35. سياست و انسانيت  !‌ خيلی دوست داشتم يک تاپيکی بود به اين عنوان يه کامنت حسابی مینوشتم واسش .. حيف که امکانات نیس تا خودم وبلاگ داشته باشم و بنویسم ... حيف  !  :)

    ReplyDelete
  36. سلام به تو ای رفيق!!!

    ReplyDelete
  37. سلام دن امير .. احوال شما .. سانچو خوبه؟ از انتخابات چه خبر؟

    ReplyDelete
  38. لا غرغر !!! می دونی . بايد منم بردارم اين رو رو اينه ميز ارایشم بنويسم . هر رو ز صبح هم قبل مسواک زدن جلو اينه حموم ده بار تکرار کنم .....................

    ReplyDelete
  39. امير جان سلام عرض شد.:"> شرم وحيا.

    ReplyDelete
  40. اما می دونی من واسه انتخاب خودم نيست که غرم مياد . واسه انتخاب پدر و مادرمه ... که بودن من رو انتخاب کردن به کدام دليل مجهول نا معلوم الله اعلم !!!

    ReplyDelete
  41. بعدم می دونی تنهايی انتخاب نيست . تو ذات بعضی ادماست . منظورم اين نيست که باهاش به دنيا اومدن اما تو اون سالهايی که پی شخصيتی شون ريخته شده اينجوری ريخته شده . حالا چيکار ميشه کرد . هيچی !!!

    ReplyDelete
  42. بعضی وقتا مذاب که سريع ريخته ميشه قطعه دچار هوازدگی يا همون مک ميشه.در اينصورت قطعه ريخته شده(ريخته گری شده)بايد جهت رفع عيوب تراشکاری شود.

    ReplyDelete
  43. مبارکه ! Sean Penn  هم مسلمون شد .. حاج آقا Sean Penn در نماز جمعه امروز ... این هم يه نمونه ديگه .....  http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/050610/ids_photos_wl/r2067097534.jpg

    ReplyDelete
  44. امير جان! قربونت برم هی چی غر بزنی باز هم کم غر زدی اصلا بيا از تنهايی بگو مگه چيه مگه بده... اين برانکو هم اگر مثل مايلی کهن چند تا دعا توسل و کميل و ندبه الان گذاشته بود واسه تيم ملی الان ما ده تا ده تا گل می‌زديم تو دهن اين عرب‌های سوسمار خور قوزبيت...

    ReplyDelete
  45. دختراردیبهشتیJune 10, 2005 at 2:08 PM

    من نه اولين و نه اخرين بارشو ...هيچکدومو يادم نمياد.

    ReplyDelete
  46. دلم برای خودم تنگ ميشود گاهی ...

    ReplyDelete
  47. ميگم حالا که دلت واسه خودت تنگ ميشه واسه ما هم ( من ) دلت تنگ ميشه؟ من که دلم خيلی برای سانچو تنگ شده !!!!

    ReplyDelete
  48. نسل سومي هاي ياور معينJune 10, 2005 at 8:29 PM

    سلام.برای حمايت از دکتر معين لطفا کد اين لوگو رو کنار بلاگتون بگذاريد :a target=_blank href="http://www.na30m.com/"img alt="ستاد نسيم: نسل سومي هاي ياريگر معين" src="http://alpr.30morgh.org/images/onlymoin.gif" width="161" height="129" border="0" //a و با اين کد ميتوانيد از آخرين اخبار دکتر معين مطلع شويد:script language='javascript' type='text/javascript' src='http://drmoeen.ir/feed/output.html'/script با ما در تماس باشيد

    ReplyDelete
  49. آزادی قصه شد و عشق ضرب المثل!!

    ReplyDelete
  50. اين اشتباه نيست .........فاجعست.........سری بزنی خوش حال می شم.....

    ReplyDelete
  51. سلام خان داداش. امير جون طلبم هر روز صبح از ته دل بخندی اما نه مثل آدمای ديوونه دور از جونت . بلکه مثل آدمای توپو باحال . به اميد اون روز خوشگل پسر

    ReplyDelete
  52. امير فکر کنم منم با اين مسئله ای که گفتی ۱۰۰ درصد موافقم

    ReplyDelete
  53. داش امير ! من که با خودم قهرم پس نمی تونم دلم برا خودم تنگ شده.

    ReplyDelete
  54. من تصور تو را تو قرون وسطا ندارم. بی خيالش !!!من و تو رو که تفتيش عقايد می کردن. و بعد منم متاسفانه به علت ذات پليدی که داشتم با انگشت به تو اشاره می کردم و می گفتم < اين بود آقای قاضی که عکس خدا را پاره کرد> ا.

    ReplyDelete
  55. <<ادم بايد برای انتخاب های خودش هزينه بده>> اين حرفت يه قدرت خاصی به من داد

    ReplyDelete
  56. Ba salamo khaste nabashi, midooni ghazie chie? ma hatman bayad entekhabati beshe kesiro begiran kesi ro be e'edam mahkoom konan ta be yade ham bioftimo bekhaim begim maham hastim. vali ma hamishe bayad baham bashim ta be in rahati khord nashim. khodaeesh ghalame ghaviee dariha. tanzetam ghashange. rasti moteassefane man vaghean bish az chand sale ke gerye nakardam va bish az chand salam hast ke darmoghable hatta nakhandidam. shayad roozi ...

    ReplyDelete
  57. rasti che jaleb oon pishnahado be dadashetam dade boodam!!! be har hal age ideaee baraye piade kardanesh dari ta har moghe khasti ye mail bezan.

    ReplyDelete
  58. Dar morede akbar ganji ham khoshbakhtane barash ettefaghi naioftade vo dirooz ye name dade. hanooz azade mitooni namasho too bbc bekhooni. dar morede oon tarham agar mitooni karo amali koni shoro'e kon. akhe man aze shoro'e kardam be kar ba blog. faghat ye safhe lazeme ke harki khast biad esme blogesho toosh bnevise. va ye namam be taraf ke motma'en beshi taraf khodesh oomade hamin. rasti ye sitam ke too landan adamash va gardoonandehash zendegi mikonan hamin karo karde ke man vaghean narahat shodam ma inja darim az joon may mizarim oona oonja vase khodeshoon emza jam mikonan. man az bachehaye bloger tavagho'e dashtam be jaye inke beran oono emza konan khodeshoon dast be kar mishodan. zemnan begam ke oon eadeye manam ghabl az didane oon site bood. age esme oon sito khasti ye coment bezar man baram mail mizanam akhe kesi ke behem dade gofte nazar omoomi she. movaffagh bashi

    ReplyDelete