Saturday, June 11, 2005

حديث بی قراری ماهان

سلام! اندکی بدی در نهاد تو/اندکی بدی در نهاد من/اندکی بدی در نهاد ما/ ...ولعنت جاودانه بر تبار انسان فرود می آيد-شاملو(آيدا،درخت و خنجر و خاطره)


۱-سخته که انسان باشی.سخته که سعی کنی حرفی رو بزنی که میدونی آرزوهات رو ويران ميکنه ولی بايد گفته بشه،سخته روياهای کسی رو به باد دادن،ولی انگار زندگی همينه.نه؟


۲-اکبر گنجی به زندان برگشت.اعلام کرده از روز اول برگشت دوباره اعتصاب غذا ميکنه-قابل توجه اونايی که ميگفتن گنجی که آزاد شده پس ديگه بمب گوگلی چرا؟- دکتر زرافشانم به قول خودش ماراتن مرگ رو داره ادامه ميده.


۳-چند روزی بود تو شرکت موبايل ها کار نميکرد.امروز بالاخره اکتشاف به عمل اومد اين نتيجه پارازيت حفاظت اطلاعات نيروی انتظامی روی امواج مخابراتی ستاد دکتر معينه.براوو برادر خوش تیپ قاليباف!اين تازه از نتايج سحر است.


۴-يه وقتايی ادما به دوست خوب بيشتر از عاشق احتياج دارن! دوست خوب بار از دوشت بر ميداره اما عشق هميشه بار به دوش ادم ميذاره.هرچند اولی کم لذت ترو سخت تره اما ...به قول شاملو دوستت ميدارم بی انکه بخواهمت!


سانچو: خدا اخرو عاقبت اربابو بخير کنه!امروز عصر خير سرش رفت حموم يهو لخت پريد بيرون.حالا تصور بفرماييد يه غول دو متری ابچکون رو که دقيقا از همه جاش داره اب ميچکه به زندگي.بهش ميگم ارباب  چی شده مگه؟ به جای جواب هی دادميزنه يافتم يافتم بعد از ابرو ريزی مبسوط مشخص شد ارباب علت اختلال موبايل شرکتشو يافته به انضمام کشف مندرج در بند ۴!تازه اصرار داشت لخت بره تو خيابون تا جلوی ارشميدس کم نياره .بهش گفتم حيا کن ارباب،گير سه پيچ داده که حيا رو چه جوری ميکنن...خدا اخرو عاقبت منو بخير کنه


پی نوشت: آزاديخواهی به روز شد.دوستان تحريمی! لطفا بخونيدش!

45 comments:

  1. To midani ke ensan boodan o mandan dar in donya
    che sakht ast ,che ranji mikeshad ankas ke ensan ast o az ehsas sarshart

    ReplyDelete
  2. سلام ابراب خودم.تازگیا٬بخصوص تو این پست٬سانچو  وسيله ای برای دست انداختن اميره.ابزار خويشتن زدايی و خويشتن شکنی.آن نفسِ بيخودي رو فراهم می کنه و کمک می کنه که امير خودشو کمتر جدی بگيره تا بشه که ما بيشتر دوسش داشته باشيم.سانچو به اعتباری شريک اروتيسمِ رها شده ی اين غول منحشر هم هست!به نوعی تصعید تمایلات فرو خفته ی(ای داد و بیداد٬چقدر این جمله ها دارن وقیح میشن)  آمیخته با نمکِ ذاتِ بذله گویِ این رفیقِ ما.تا چه زايد سحر...شاد باش ای شيرين پسرِ با احساسِ شريف...

    ReplyDelete
  3. من با شماره ۴ خيلی موافقم...

    ReplyDelete
  4. ای بابا امیر جون حالا دون کیشوت بیچاره رو لخت نکنی نمیشه ؟ ... یه پارازیت که این حرفها رو نداره ...

    ReplyDelete
  5. سلام.خوبی.خيلی قشنگ توضيح داديد..موفق باشيد

    ReplyDelete
  6. ۱- شجاعت و جسارت ۲- همون اولی ۳- کاشف به عمل اومدن ۴- ۱۰۰۰۰۰۰۰۰٪

    ReplyDelete
  7. شماره یک ذهنم را حسابی مشغول کرده.

    ReplyDelete
  8. شماره چهارت را هم خیلی دوست داشتم خیلی.

    ReplyDelete
  9. آدمو آچمز ميکنی!

    ReplyDelete
  10. اگه ندونی قضیه از چه قراره فکر میکنی تبلیغ یه فیلمه با یه هنرپیشه خوش تیپ، یا تبلیغ چشمای آبی: قالیباف.

    ReplyDelete
  11. ببينم فيلتر شدن بسياری از سايتها و بلاگفا و بلاگ درايو و ... هم پس ممکنه به خاطر انتخابات باشه؟ با مورد ۴ خيلی حال کردم و به خاطراون کشفتون در حمام هم کلی خنديدم :)))))

    ReplyDelete
  12. يه خبر محرمانه امير تصميم گرفته هر کی رای بده اسمش رو جزو بچه های خوب تو تلخ مثل عسل بيار ه و هر کی رای نده... اينو نمی تونم بگم روم نمی شه

    ReplyDelete
  13. اينا کين اينجا نظر دادن؟همه غريبن که!! ... به هر حال!امير امان از دست تو که نميذاری ادم بشينه سر درسش!!کی گفته حالا هر روز اپ کنی؟! به خودت رحم نميکنی به من رحم کن!!

    ReplyDelete
  14. جاسم غبيشاوي احوازيJune 12, 2005 at 6:20 AM

    فوارس را صدا کرديم کرديم پاهاشون را هوا کرديم کرديم ندا آمد که فارسا ايدز دارند توکل بر خدا کرديم کرديم. فوارس همان فارسها هستند که کير عرب به اينروز درآورده است .
    http://koroshesagparvarde.persianblog.ir

    ReplyDelete
  15. من بر می گردم چون می خوام خوب نظر بدم الان در حال رفتن هستم.من عاشق سانچو هستم نديد:)‌

    ReplyDelete
  16. سلام غول دومتری ابچکون ...می خوام بدونم این ۴ رو خطاب به کی نوشتی؟؟؟

    ReplyDelete
  17. داش امير سلام عرض شد.اومدم کافی نت.يکم حسوديم شد اينا تو اين بيابون از سيستم ADSL استفده ميکنن.راستی داش امير اسم قاليباف سحره؟

    ReplyDelete
  18. امير خان اين سانچو راست ميگه؟؟ عجب !!!! در ضمن امير خودتو زياد درگير مسائل زيادی نکن ..

    ReplyDelete
  19. سلام عرض شد!

    ReplyDelete
  20. می شه بپرسم  <<امواج مخابراتی ستاد دکتر معينه >>يعنی چی؟و چون پارازیت  برای موبايل های همه اتفاق می افته( حتی ۷ تا کانديد ديگه) من ربطشو نمی فهم.می شه توضيح بدی . حالا فرضا پارازيت بوده .وقتی پارازيت برای همه بوده و همه موبايل ها رو تحت اثر گذاشته. من دليل اينکه فقط ستاد دکتر معين قرار بود صدمه ببينه رو نمی فهمم.

    ReplyDelete
  21. آزاديخواهی رو خوندم. می خوام يانجا نظر بدم . فکر کنم می دونی که من جز دسته اولم. من رای نمی دم. اگر فقط قصد رای داده من گزينه بهتری از معين دارم. باور کن . اگر فقط رای دادن ملاکه٫ من به <هاشمی > رای می دم. بنا به دلايل خودم .پس لطفا کسی نياد اينجا منو محاکمه کنه که چرا انتخابم اینه . این نظر شخصی منه و امیدوارم محترم حساب بشه.من رای  نمی دم که نشون بدم که نا راضيم. امير جان درست گفتی بستر مناسب نيست .حرفت درست. ولی خودت گفتی ۶۰٪ رای می دن. چرا نگفتی ۴۰٪ رای نمی دن. به همون مقدساتی که نگاه تو پست قبليش نوشته!!! ۴۰٪ کم نيست ها.يعنی يکم از نصف کمتر. اينو که قبول داري

    ReplyDelete
  22. امير! هرکی بشه برای  من و تو به عنوان افراد جامعه به خدا فرق نمی کنه .می دونی چرا چون اينا تو هدف يکی هستن تو راه ها فرق می کنن. می دونی؟ سوابق معين رو خوندی؟ ایشونم انقلابی تشریف داشتن.اونم از همون هاست .

    ReplyDelete
  23. امير ! آزاديخواهی رو عوض کردی وصبح يه چيزهايی اضافه داشت .درسته ؟ قبلا آمار داشت .نه؟

    ReplyDelete
  24. در خاتمه مخلصتيم دربست بدون مسافر بين راهی. سلام مخصوص بنده رو به سانچو امر به ابلاغ بفرماييد:)

    ReplyDelete
  25. dash amir in dooste ehsasatitam tahvil begir. ye omr ehsasatamo bekhater aghlgeraee sarkoob kardam dige basse. aslan midooni mano to hagh darim ke be andazeye maham shode baham bashim. mabayad badihaye hamdigaro bebinimo ba voojoode oona doostiyaye ghashangemoono hefz konim. dar morede ganjiyam man yeki ke hatta tanha ham shode belakhare ye jaee mishanamo tahasson mikonam . kesi ke tarhe maro tahvil nagereft behar hal joloye dare daneshgahi joloye setadi vasate meidooni jae peida mishe ke ye divoone mese man etesab kone:D are nabinid mikhandam chon fekr mikoanm age bekhaim mitoonim milehaye ghafaso beshkoonim faghat kafie baham bashim kafie be ghole to faghat baham doost bashim injoori tahammole sakhtia kheili asoontar mishe

    ReplyDelete
  26. tunder jan are 40 % ray nemidan vali in neshoon nemide ke in kar kare dorostie chon age ma ta al'an too tarikhemoon tasmimaye dorost gerefte boodim ke karemoon be inja miresid be ghle ye bandekhodaee sare mashrootekhai edalatkhoone vo majles mikhastan ma ham hanooz hamoonaro mikhaim:D nemikham begam ke shoma haman tarafe oonhaee hastin ke eshtebah mikonn vali mikhastam begam inke chehel darsad ray nemidan nemitoone neshoon bede ke vay pas che kare dorostie! vali ye chand ta nokte ye nokte ee hast ke doostan engar hich vaght nemikhan arikho bekhoonan, bavar konid khoondane tarikh kheili

    ReplyDelete
  27. chiziy khoobie bavar konid al'an faransavia enghelabe panjomeshoone!panj bar enghelab kardan, amrikaee ha oonhame sal baraye azadishoon mobareze kardan, akhe chera barmigardi inke ki entekhab beshe hich farghi be hale mano to nadare, omidvaram yadetoon narafte bashe ke azadihaye ejtemaee va siasie ma ghabl az zamane khatami dar hadde boogham nabood albatte kheili rok begam azadiro meghdare ziadisho khode mardom ba mobareza gereftan yani hatta mardomam na amsale mano to ke barashoon dashtane azadi mohem bood vali bayad ye seri az vaghe eeyataram did, boro bebin zamane hashemi

    ReplyDelete
  28. che ghadr daneshjooha ejazeye fa'aliyat dashtan omidvaram bedooni ke dar zamane hashemi basijo hezaro yeki nahade dige too daneshgaha b vojood oomad bad bebin zamane khatemi che ghadr daneshjooha azadi dashtan khob vazhe khatami fekr mikard mardom haghghe azad boodan daran pas ye vaziri taeen kard ke fa'aliyataye daneshjooeero ba ekhraj az daneshgahaye poshte sare ham tatil nakone al'anam hatta age fekr konim moeen hich game osbati nakhahad bardasht haddeaghal in fayedaro dare ke oza'e az in baste tar nemishe, va oonjas ke nobate mast ke baraye azadimoon bejangim azadi gereftanie ye ghodrat madar baraye ezafe shodane harroozeye ghodratesh mosallaman har rooz say mikone be toroghe mokhtalef azadie mardom kamtar kone hatta age dar zaheram bar khalafe in kar kone dar baten too hamin jahat kar mikone

    ReplyDelete
  29. in jomleye akharamo rok begam manzooram hashemi bood, are khode manam mikhastam be hashemi ray bedam be in dalayel ke hashemi ghodrate modiriyatesh balas mitoone joloye rastiavo lebas shakhsia vayse hatta shayad betoone ravabte irano ba baghieye keshvara behtar kone val man tebghe hamoon jomle ee ke goftam fekr mikonam ke hashemi ba raees jomhoor shodan be ye tahmighe oomoomi dast mizane yani ba dadane ye mosh azadie ahmaghane vo ye kam behtar kardan evaze eghtesadishoon khiliashoono khafe mikone ba'd be rahati jonbeshaye azadikhahe vaghe eero sarkoob mikone, be zoodi ba'd az raees jomhoor shodane hashemi daneshgah bahash dargir mishe chon oon be har hal hashemie ke hanoozam too harfash barmigarde mige man behtarin dooste maghame rahbariyam az 45 sal pish ta hala va azaye kabinamo tak take azasho ba nezarate agha entekhab mikonam , ba'd jonbeshaye azadikhae vaghe ee ke sarkoob shodan bayad ta salha be azaye ye forsate mojaddad baraye mobareze beshinim

    ReplyDelete
  30. vali begam dooste aziz manzoore man az hich kodoom az ina tohin be nazare shakhsie shoma nabood man faghat mikhastam ye harfiro ke fekr mikardam doroste ro bezanam va fekri ro ke shoma dashtin va az nazare man eshtebah bod naghd konam fekr mikonam hadafe hamamoon az hameye in bahsa be natayeje dorost residane bashe na faghat zadane harfamoon yani omidvaram intor bashe

    ReplyDelete
  31. الن خیلی خوبم! سوابق انقلابی یعنی چی؟ اینم از هموناست اخه چه معنی داره؟ کی تو سالهای ۵۷ انقلابی نبوده؟ اخه انصافتون کجا رفته؟ دارم خسته میشم.یه ذره فکر کنید ...

    ReplyDelete
  32. من می دونم پارازيت چی کار می کنه داش امير! نمی دونم چه ربطی به ستاد انتخاباتی دکتر معين داره.نکنه باز تز توطئه  رو می خوان علم کنن که مثلا همه با دکتر معین لجن . بابا برای کل تهران فرستادن این پارازیت رو که دکتر معین هم جزیی از اوناست. یعنی یکی از چند میلیون که تو تهران زندگی می کنن.می دونی تو مملکت متا وقتی قراره چيزی بشه معمولا همين کار های امنيتی رو می کنن. يادت می ياد ۲-۳ روز مونده به روز دانشجو تو سال ۸۳ پرشين وبلاگ باز مثلا دچار مشکل شد. نمی دونم متوجه منظورم شدی ؟

    ReplyDelete
  33. اره همه انقلابی بودن ولی چه افرادی انقلابی موندن .منظورم اين نبود امير ! منظور اينکه اين دکتر معين هم يکی از همين افراد نظام است.انتظار کار شق القمر ازش نداشته باشيد ( اگه انتخاب شه)

    ReplyDelete
  34. در ضمن گلاب بروتون من و فکر :)) دلت خوشه ها

    ReplyDelete
  35. در ضمن خدا تو و اين سانچو ملحد رو نبخشه که ما رو هم سياسی کرد:)).به قول رفيقمون ...زت زياد

    ReplyDelete
  36. النم ! حرف ناتموم موند.انتخابات لبنان و انتخابات هلند ظرف همين هفته گذشته با نرخ مشارکت حدود سی درصد برگزار شد و تمام دنيا بهش صحه گذاشت.

    ReplyDelete
  37. الن! شما رو به خدا به من بگيد اگر شما ۴۰ درصد رای نداديد بعد قاليباف يا هاشمی شدن رييس جمهورتون تو انتخاباتی که نرخ مشارکتش ۶۰٪ چی بدست اوردين؟ بعدش برنامتون چيه؟ اسم کاری که شما داريد انجام ميدين قهر کردنه نه تحريم کردن.

    ReplyDelete
  38. سلام . من يکی رو از کامنت گذاری معاف کن . امتحان دارم و تمام کله ام درگير جنين و جفت و کانال زايمانه !!!

    ReplyDelete
  39. سلام . اول با زينب : آدمو چی چی ميکنه ؟ راستی امير هيچ فکر کردی لخت تو خيابون بودن چه حالی ميده ؟ خوش بحال ارشميدس که وجود امتحان کردنشو داشت

    ReplyDelete
  40. با شماره ۴ خيلی موافقم : دوست خوب بار از دوشت بر ميداره اما عشق هميشه بار به دوش ادم ميذاره .

    ReplyDelete
  41. اشتباه تحریمیان در حال و وضع موجود مثل روز روشن است! ...... اونها می خواهند با رای ندادن اعتراضشون رو نشون بدهند اما وقتی با حضور دکتر معین آراء در بدترین شرایط از 45 درصد کمتر نمیشه ، نتیجه تحریم جز شکست اصلاحات و رای نیاوردن دکتر معین چه فایده دیگری میتونه داشته باشه ؟

    ReplyDelete
  42. من بهت گفته بودم اگه رای بدم به هاشمی رای می دم.پس زياد واسه من بد نمي شه اول. دوما اسمش هر چی می خواد باشه. قهر ٫ تحريم و.... می دونی ؟ در ضمن من جرا باید برنامه کاری داشته باشم روم به دیوار گلاب به روتون مگه من می خوام رییس جمهور شم یا جزء تشکلات سیاسی هستم. من  فقط طبق معمول زندگی خودمو می کنم.

    ReplyDelete
  43. حالا با همين چس مثقال آزادی يا بدون اون.داش امير زندگی بدون توجه به اينکه ريس جمهور کيه در گذر است. آفتاب توجهی به اينکه دوران شاهنشاهيه يا جمهوری غروب و طلوع می کنه .

    ReplyDelete
  44. توجهی= بی توجه

    ReplyDelete
  45. اينم در آخر اضافه کنم من عاشق <بنجامين > مزرعه حيوانات و نظرات گهر بارش هستم.

    ReplyDelete