Wednesday, June 22, 2005

آخ اگه بارون بزنه...

حضور محترم عاليجاه خدا! ضمن عرض احترام و ادب،به استحضار ميرساند بازگشت به اينکه ظرف ۹ ماه گذشته حضرتعالی بارها با اين بنده کمترين آن کار ديگر کرده ايد که اگر بعد ۹ ماه نتيجه ای از ان حاصل نشده نه از نقصان در توانايی ذات ذوالجلال شما،بلکه به خاطر يک نقص ژنتيک کوچک در اين حقير سراپا تقصير ميباشد و ايضا از آنجايی که بنده در جريان آن کار ديگر محتمل درد و رنج فراوانی شده ام فلذا به نظر ميرسد زمان آن فرارسيده که اندکی جبران مافات کرده و شرط استمالت از بندگان درگاه را بجا آوريد،از اين رو در گام اول گشايش ابواب رحمت آن مقام همام ،مستدعيست به فرشتگان باران دستور فرماييد مقادير متنابعی باران بر فراز ابر شهر تهران نازل فرمايند که دل هرزه گرد چاک چاک اين بنده طاغی ياغی ،بسيار برای صدای بارش باران،خيس شدن سر تا به پا،تازه شدن روح و روان ناشی از نوازش باران و از همه مهمتر بوی خاک خيس به شدت تنگ شده و در نتيجه بهانه های رنگارنگ ميگيرد.زياده عرضی نيست،مرحمت شما مزيد،لطف عالی مستدام!


پی نوشت: دلم بارون ميخواد...مستی ميخواد...صدای دف ميخواد و...

47 comments:

  1. می بينم که اول!!!

    ReplyDelete
  2. ترسيدم يکی اين وسط بياد اوليم رو از دست بدم چيزی ننوشتم. منم بارون می خوام. بارونو دوست دارم خيليييی زياد. قربون دستت خدا به حرفت خيلی گوش ميده هوای ما رو هم داشته باش بگو يه نظری هم به حال ما بکنه. هوای دلت ابری نباشه و از اين حرفا.

    ReplyDelete
  3. tejarat InternetyJuly 5, 2005 at 2:42 AM

    سلام . من هلو ميخوام . بارون شوهر کرد رفت منم ديگه دنبالش نرفتم . اما هلو يه عيب داره که هستشو قورت بدی درد زايمان مياد سراغت . اما باشه من هلو ميخوام از اونا که يه روز تو تو پارک دانشجو چيدی . يادته ؟ تک خور . از دکتر چه خبر ؟ چرا باز قاط زده ؟ بيچاره مريضی که بدست اون جراحی بشه

    ReplyDelete
  4. tejarat InternetyJuly 5, 2005 at 2:43 AM

    من جات باشم اينبار به سومی ها جايزه بده حال بعضيا جا بياد

    ReplyDelete
  5. احساس در وجودم مي خشكانم چرا كه تو نيستي تو نيستي كه تپش قلبم را ببيني كه ديگر به شمار نمي آيند تو نيستي كه راز اقاقيا را به تو بگويم و ابرها را در قطره عاشقانه اشكي خلا صه كنم بگو چگونه به احساس معتقد باشم وقتي تو تمام مرا به هيچ گرفته اي وتا آن سوي افق سرخ رفته اي اي كاش با خورشيد باز مي گشتي... سلام ممنونم از اومدنت شاد باشی بازم منتظرت هستم

    ReplyDelete
  6. منم بارون خيلی دوست دارم اما پسر خوب وسط تابستون اين چه وياريه؟؟!! نکنه نعوذ بالله قضيه اون آن کار دیگر و نه ماه انتظارو اين حرفاست کلک ؟؟
    در مورد مشروعيت جنگ بايد بگم درسته که خوب نيست اما اون هم جزقوانين حاکم بر روابط انسانهاست .البته در مورد مطلب قبليت من منظور تو رو اشاره به کاربرد اين کلمه صرفن در ايران دريافت کرده بودم و به خاطر همین به قضیه ایکاروس خودت ارجاعت داده بودم .اما اگر منظورت يک اشاره کلی و جهانی بوده بنده هم با اين مطلب کاملن موافقم .

    ReplyDelete
  7. سلام امير.به کسی نگی ها ولی خدا گفت بهت بگم(بچه پر رو وسط تير بارون می خوای!...نمی شه فرشته ی بارون مرخصيه)..............منم بهش گفتم که تو خیلی بچه ی اهل حالی هستی ودل چاک چاکت  رو این ور اون ور شوت نکنه و از این حرف ها..............تازه دل هممون بارون می خواد.........اونم گفت شايد، شايد يه کاری کنه!!!!!!!!!!حالا بايد بشينيم منتظر.....................هیــــــــــــــــــــم!

    ReplyDelete
  8. آره بدک نبود.گذشت

    ReplyDelete
  9. انشاءالله به مراد دلت برسی . و از خوان نعمت حضرت دوست بهره مند بشی برادر....

    ReplyDelete
  10. ای بابا اين که غصه نداره همين الان پاشو بيا زير برج آزادی چون من اون بالا منظورم بالای برج ايستادم و الان که شيلنگم رو بيارم بيرون يه بارونی بهت نشون بدم که یسار برای صدای بارش باران،خيس شدن سر تا به پا دلتون تنگ شده دلی از ......

    ReplyDelete
  11. آخ گفتی .......

    ReplyDelete
  12. صدای دف !...منم می خوام !

    ReplyDelete
  13. دلم خواست!...مست زير بارون ... و يه دل سير قدم

    ReplyDelete
  14. وايييييييييييييييييی ..  آخ که بارون بباره .. چی میشه ..

    ReplyDelete
  15. سلام داداشي. خوبي؟ خوش ميگذره؟ ميبينم كه حسابي هوايي شده! هوس بارون كردي؟ كاش ميتونستم برات بفرستم.

    ReplyDelete
  16. آخ اگه بارون بزنه....

    ReplyDelete
  17. تازگيا چقدر خرفای منو می زنی با زبون خودت امير جون

    ReplyDelete
  18. دلم بارون ميخواد...مستی ميخواد...صدای دف ميخواد و... امان از این دل ......

    ReplyDelete
  19. جديدن دل همهء ماها يه چيزايی را ميخواد که فعلن در دسترس خدا و بندهء خداش نيست! من که هنوز دلم مامانمو ميخواد...

    ReplyDelete
  20. راستشو بخوای درست يادم نمی ياد کی ؟گفت؟؟؟؟

    ReplyDelete
  21. تمام ناتمامJuly 5, 2005 at 12:13 PM

    خدا از این کارا نمیکنه، خودتو خسته نکن!..دوره دوره ی حال گیریه/ اما یکیو میشناسم کارتو راه میندازه. میری پیش شیطون میگی منو دکتر فاستوس فرستاده. بگو یه نسخه از همون قراردادا بهت بده ، امضا کن، بعدش فقط بشین و.....// / حالا میفهمم که خوشقلمی هم مثل خوش صدایی و خوش خطی یه چیز ذاتیه و امثال ما باید بریم غازو سیکا بچروونیم! قلمت رو و ساختار فکریتو تحسین میکنم.

    ReplyDelete
  22. امير حسينJuly 5, 2005 at 1:24 PM

    ...هوم ... و دلت يک پسر کرد سيبيلو ميخواد هان ؟ من تو رو ميشناسم

    ReplyDelete
  23. بارون . خيلی قشنگه

    ReplyDelete
  24. سلام ممنون که ياد من هستی.شاد باشی

    ReplyDelete
  25. سلام.اينا...

    ReplyDelete
  26. اگه خدايی هم باشه فقط باد خشک و امیخته به بوی مرگه کویر رو ميفرسته. خالق! ای رييس عروسک گردانها!

    ReplyDelete
  27. نه خیر اشکال ژنتیکی در کار نیست ، حضرت ضعف قوه ی باه پیدا کردن ... حکیم باشی بارگاه ملکوتی قدری شیر موز تجویز نمود ، افاقه نکرد ، کار به چرخ الماس رسیده است ... تا رفع کسالت مزاج حضرت عالی جاه ، این حقیر وظایف شرعیه و عرفیه ی آن عالی مقام را بر عهده خواهم داشت .

    ReplyDelete
  28. دلم يه آهنگ گوتيگ مي خواد با يه کم گريه و ديدن خورد شدن احساسات ادما در مقابل قدرت نفرت مکنده ی روح خودم با يه سری چيزيکه به روحيه های لطيفتون نمی خوره اينجا بگم

    ReplyDelete
  29. کسی حواسش هست که يکی پيداش نيس ؟ بانو اول و آخر وبلاگستان .... بانو نگاه.. با اون نگاه غير متعارف و صميميش .. و آزادش .... کجاست ؟ کسی خبر داره ؟؟؟

    ReplyDelete
  30. در باره اين پست تنها اينو ميشه نوشت : too sophisticated to comment ..;)

    ReplyDelete
  31. اره بارون! اونم بارون اسيدی! يا مثلا از اون بارون گليا که اول صب مياد ماشينو شاشامال ميکنه!!‌

    ReplyDelete
  32. آن کار ديگر؟؟!!!  با بارون چه ارتباطی داره؟؟!!!

    ReplyDelete
  33. تو این گرما و بارون. یک چی میگی ها !

    ReplyDelete
  34. سلام اير جان مرسی از تبريکت، در ضمن آپ گردم

    ReplyDelete
  35. باد که بيايد، باران که بیاید، تو باید به عمد از  میان کوچه های بچگی بگذری! چترت را میان ایستگاهی در مه فراموش کن....

    ReplyDelete
  36. سلام . منم از آشنايی با شما و وبلاگ شما که اسم جذابي داره خوشحالم . شاد باشيد.

    ReplyDelete
  37. chi mijore to hava? rafte to fekre khoda? na baradar to nakhe abre ke baroon bezane , akh age baroon bezane

    ReplyDelete
  38. فعلاْ که زوزه باد کويری بدجوری گوش آدم رو داره می ترکونه ؟! بارون........

    ReplyDelete
  39. تنها به يک دليل ساده است که خدا بارون نمی فرسته. اونم اينه شما می گيد برامون بارون بفرست اما خودتون ۱۰۰ درصد مطمئنيد بارون نمياد بايد اعتقاد داشته باشی امير جون. در ضمن اينجا بوی بارون مياد شايد خودش هم اومد زود بيا. من امشب از خدا بارون می خوام ببين اينجا چه بارونی مياد می گی نه نگاه کن

    ReplyDelete
  40. من حرف آزا رو نمی‌گم قبول دارم٬ با تمام وجودم تجرابه‌اش کردم... امير جون! بخواه و مطمئن باش که مياد... يا حق!

    ReplyDelete
  41. ضمنآ من بيدارم امير جان!

    ReplyDelete
  42. من دل ام بارون با هوای سرد می خواد ... از اون هوا های تاريک روشن... پوستِ در معرض ...و پرسه....

    ReplyDelete
  43. سلام بر همه. بابا حالا آقا يه چيزی دلش خواسته چرا اينقدر گير ميدين مگه اين اميری دل نداره اينقدر سر به سرش ميزراين! خوب دلش بارون خواسته ديگه!!! خدارو شکر کنيد چيز ديگه ای نخواسته!

    ReplyDelete
  44. اما من شايد بر خلاف عده زيادی از شما غير از بارون بقيه را می خوام...آخه بارون هميشه آدم را يادکسی می آندازه که قدم زدن زير بارون را باهاش دوست داشت...وقتی اون آدم نيست همون بهتر که بارونم نباشه....بهم سر بزن...بالاخره بعد از مدتها تونستم بنويسم....

    ReplyDelete
  45. سلام امير

    ReplyDelete
  46. خوب برو شمال. اونجا که همه‌اش بارونی بوده اين مدت.

    ReplyDelete