Wednesday, March 5, 2008

برای دوست داشتنی ترین سریال کیلر تاریخ سینما

خدمت سرور ارجمند جناب اقای جانی دپ،دامة برکاته
ضمن عرض احترام و ادب به استحضار آن مقام منیع میرساند،اینجانب پیشاپیش مطئن بودم اسکار امسال حق مسلم شما بوده-چیزی در مایه های ما و انرژی هسته ای-و ایادی صهیونیسم جهانی با انتخاب دانیل دی لوییس صرفن خواسته اند مومنین واقعی را از هنر متعالی و آسمانی سینما مایوس گردانند اما برای رعایت انصاف که شرط مسلمانیست تا پیش از رویت «خون به پا خواهد شد» و «سوئینی تاد»کظم غیظ کرده و اظهار نظر نفرمودیم.حال که هر دو فیلم را با دیده گنه پوش پاکمان-خدایا این چش پاکو از من نگیر-ملاحظه فرمودیم به شما اطمینان میدهیم اسکار در قلب من به شما اعطا شده و این آکادمی بی سلیقه از روی اغراض سیاسی و ارتباطات دنیل دی لوییس با کمپانی های بزرگ نفتی حق شما را پایمال کرده اند فلذا از همین تریبون اعلام میداریم شما برنده واقعی هستید و رجای واثق داریم با همت متعالی و ایمان دینی پاکی که ذات اقدس باری تعالی در عروق و غیره شما جاری ساخته سال آینده حتمن به اسکار دست خواهید یافت.در خاتمه توفیقات روز افزون آن برادر عزیز را در خدمت به مومنین و مومنات به ویژه مومنات از ایزد منان خواستار میباشیم.روی ماه ونسا ی عزیز را از طرف ما نایب الزیاره باشید و اینها...زیاده عرضی نیست،جگرتان را

و من الله توفیق

دفتر امور تبریکات و استعمار ستیزی وبلاگستان فارسی 

7 comments:

  1. امیر شکیلاMarch 5, 2008 at 8:47 AM

    بسی حظ بریدیم امیرخان از خواندن این پست. اما از آن جا که ما در دیار "کپی رایت محفوظ است" به سر می بریم امکان تهیه ارزان و یا مشاهده آنلاین این چیزهای شدیداً به روز برایمان میسر نیست. فلذا اظهار نظر نکرده و نقد شما را چشم و گوش بسته قبول داریم. به امید آن روزی که ما هم بیاییم از این دی وی دی های ارزان (بلکم حلال) بهره ببریم.
    در پناه حق

    ReplyDelete
  2. با بیانیه شما کاملا اعلام موافقت می کنیم!!

    ReplyDelete
  3. محشر بود... باید سه مرتبه مثل مشق شب از روش نوشت تا خوب جذب بشه

    ReplyDelete
  4. اینا که گفتی یعنی چه؟؟؟؟ بی زحمت یه ترجمه ای دوبله ای زیر نویسی چیزی هم براش بذار ما بی سواتها هم بفهمیم چی شد :دی

    ReplyDelete
  5. دوست عزیز امیر شکیلا! در بلاد کفر بودن دلیلی بر دانلود نکردن فیلم های کپی رایت دار نمی باشد.بنده عین شیر در حال دانلود هستم.خواستید منابع را تقدیم می کنم.

    ReplyDelete
  6. خداییش جانی دپ تو خواب هم نمی دید که تو براش نامه بنویسی.الان احتمالا تو آسمونه از خوشحالی به جان خودم

    ReplyDelete
  7. امیر شکیلاMarch 5, 2008 at 3:04 PM

    son of thunder  عزیز منابع به وفور در اختیارند اما از آن جائی که در این آلمان خراب شده تمامی ISP ها موظفند تا 8 سال تمامی نقل و انتقالات مشتریان رو ذخیره کرده و در صورت نیاز در اختیار مراجع قانونی قرار دهند و همچنین وکیل علاف در این کشور برای گشتن و یافتن همچین مشتریانی به وفور یافت می شود، لذا بر خود و خانواده خود نمی بینم که چنین ریسکهای بکنم. چون در صورت به گیر افتادن توسط این وکلا با رقم هائی چون 1500 تومان و از این حرف ها حلال بشو نیست که نیست.
    امیر جان از این که کامنت دانی ات را تبدیل به چت روم نه چندان خصوصی کردم عذر می خواهم.

    ReplyDelete