Saturday, September 1, 2007

برای کتايون مان

اس ام اس که میزنی:«پدر فوت شدند»انگار کسی گوشم را میگیرد و میبرد به ایام خبرهای بد.به روزهای «بابا بزرگ تمام کرد»یا به روز تلخ شنیدن ضجه مادر و فوت دایی...به روزهای فقدان،روزهای از دست دادن.

از دست دادن را خوب میفهمم من.فقدان و نبودن را هم.میتوان حدس بزنم داری چه دردی میکشی در این روزهای جهنمی و میدانم کار چندانی از دستمان بر نمی آید برایت-چقدر بی فایده میشود بعضی تماسها در این روزها:جمله های کلیشه ای و حرفهای کلیشه ای تر-خواستم فقط بدانی دلمان پابه پای دلت سوگوار است.دلمان کنار دلت دارد غصه عزیز رفته ای را میخورد،دلمان با توست کتایون جان!

19 comments:

  1. سلام.

    کدام کتايون؟ کتايون آموزگار؟

    ReplyDelete
  2. تسليت..

    اين روزها سخت، سخت می گذرند.

    ReplyDelete
  3. ۳ شنبه شب فريبا اس ام اس که داد وا رفتم گفتم خدايا اين زن چرا بايد اينقدر سختی بکشه که شايد آبديده و صيقل بشه ولی به هر حال خيلی سخته. گرچه ايشان از اين دنيا راحت شدند ولی برای بازمانده ای مثل کتايون با اين همه مشکل و کار جديد و خيرخواهانه ای که دست گرفته خيلی سخته.

    ReplyDelete
  4. آخ که چه قدر می ترسم از٬از دست دادن....

    ReplyDelete
  5. آقای ديوانهSeptember 1, 2007 at 11:14 AM

    و صدای زنگ تلفن... پدر رفت... کسی چه ميداند پدر رفت يعنی چی؟! کسی چه ميداند آب را بدون بابا نوشتن يعنی چه!!!... تسليت های پر از آه و ناله... و بعد سنگ ها و بوی کافور و مقداری آب...چند متری پارچه... مقداری پنبه...تابلويی سياه رنگ... صدای ض ج ه... و چقدر سخت است... چقدر؟

    ReplyDelete
  6. آخ........................

    ReplyDelete
  7. گذر روزهایی که عزیزانمان را از دست می دهیم خيلی سخت است ... هر چه پيشتر و پیشتر می رويم دلتنگ و دلتنگ تر می شويم و سوال پشت سوال که بر او چه می گذرد ... .

    ReplyDelete
  8. همه همو از دست ميدهيم .

    فقط زمانش مشخص نيست .

    اين معادله رو نميتونيم به جواب برسونيم.

    ReplyDelete
  9. واقعا پذيرفتن بعضی چيزا چقدر سخته.

    ولی متاسفانه بايد پذيرفت و تسليم نشد...

    ReplyDelete
  10. فروشگاه تک زنگSeptember 1, 2007 at 5:21 PM

    دوست خوب نادیده ام...

    سلام

    فروشگاه تک زنگ آغاز به کار کرد. این فروشگاه متعلق به خود شماست.

    همکاران ما در حال اضافه کردن محصولات جدید به فروشگاه هستند. اگر محصول خاصی مدنظر شماست به ما اطلاع دهید. فروش فوق العاده ما را از دست ندهید.

    در ضمن برای تبادل لینک رایگان(به مدت محدود) نیز کافی است تا کدهای موجود در صفحه لینکدونی فروشگاه را در قالب وبلاگ خود copy و paste کرده، سپس از قسمت تماس با ما به ما اطلاع دهید تا همکاران ما لینک شما را بیفزایند.

    *تا این لحظه بیش از هشتاد وبلاگ به ما پیوسته اند.*

    (راستی! همزمان با نیمه شعبان تا 15 شهریور یک سورپرایز فوق العاده برای وبلاگ هایی که تبادل لینک کنند، داریم...)

    آدرس فروشگاه: دبلیو دبلیو دبلیو دات تک زنگ دات آی آر

    ReplyDelete
  11. متاسفم... من هم ياد روزهای از دست دادن افتادم... و ترس روزهای از دست دادن ديگر به سراغم اومد.....

    ReplyDelete
  12. قلبم تیر کشید. من تازه فهمیدم

    ReplyDelete
  13. من تا حالا تجربه اش و نداشتم .ولی فکر می کنم بودن دوست های نزديک کنار آدم گذشتن روزها رو آسون تر ميکنه!

    ReplyDelete
  14. بازی روزگار را ميبينی ؟

    ReplyDelete
  15. شما چه کاره ای که دخالت بيجا می کنی؟ اون خانوم خودش زبون داره زبون درازی هم داره. راضی به زحمت شما نيستم.در ضمن جوری عمل ميکنم که از حلقش بزنه بيرون عمل!بشين تماشا کن اگه خيلی علاقه داری

    ReplyDelete
  16. حتمن ماجرا ربطی به من داشت که دخالت کردم ...شما هم اگر حرفی داری مثل بچه آدم بيا بزن نداری و ميخوای عقده گشايی کني انقدر ادامه بده تا...

    ReplyDelete
  17. الان که فهميدم بهت زده ام و شرمنده که دیر فهمیدم  هر چند که کاری از دست هیچ کس در این مواقع بر نمی اید .کتايون احتمالن اين ها را نمی خواند اگر هم بخواند ومن حرفی بلد نيستم که بگويم تا از غم اش کم کند .زندگی گاهی خيلی تلخ و بد می شه .فقط باید صبر کرد که زمان بگذره و يک کمی غم تسکين پيدا کنه .

    ReplyDelete
  18. امير جان به خاطر اونايی که ارزش ندارن خون خودت رو کثيف نکن

    ReplyDelete
  19. آيی من دلم نمی خواد يادم بياد حتا.  آدمهايی که دوستشون داريم وقتی میرن یه بخشی از قلب ما رو با خودشون می برن انگار. شاید وقتی قلبمون تموم بشه ما هم رفته شده باشیم.

    ReplyDelete