Wednesday, April 2, 2008

یک گزارش ساده از روزی که که ما جای خون در عروقمان آدرنالین حمل میفرماییم

۱-به فرموده آقای مهران خان مدیری به به...به به!این به به بلاتشبیه زبونم لال مثل همون حروف مقطعه اول بعضی سوره ها رمز آلوده و فی الواقع کجا دانند حال ما سبکباران ساحل ها.ازقسمتهای اول سریال مهران مدیری خوشم اومد.یه جورایی هم مخاطب خاص رو راضی میکرد هم بیننده عام رو-عرفان جان بابا! قربانت بروم که سریال ندیدی جایش پرزنتیشن انجام دادی.
۲-دیروز بالاتفاق تاواریش مان رفتیم سینما آزادی.در واقع رفتیم هم فیلم ببینیم و هم سینما.دایره زنگی خانم بخت آور به سمع و نظر ما رسید-دایره زنگی خودشون نه فیلم اسمش این بود اهه-طنز تلخ پدر مادر داری داشت.یه جاهایی نمیدانستی بخندی یا گریه کنی.ساختار فیلم هم ازین روایتهای چند گانه بود که بعد عشق های سگی و crash تو سینمای دنیا مد شده یکجورهایی.دیدنش قوین توصیه میشود.اما سینما آزادی:به نظرم اگر همه سهم ما از دوران مدیریت آقای قالیباف فقط همین سینما می بود هم ایشان میتوانست نمره قبولی بگیرد.سینما آبرومند و شکیل ساخته شده و واقعن ایول به مم باقر خان.یادتان هست که شکافته شدم از میان، از بس که که گفتم خانمها اقایون به من مستحق کمک کنید و بروید رای بدهید در انتخابات شورا ها.رای مثبت همان ۴ نفر اصلاح طلب اقلیت شورای شهر قالیباف را شهردار نگه داشت تا ما به جای کسی مثل مهرورز خان که حسینیه و سقا خانه میساخت فقط، شهرداری داشته باشیم که در کمتر از دوسال سینما آزادی میسازد.این یعنی مشارکت،این یعنی امید!
۳-اما دربی فردا...برای اولین در طول تاریخ بشریت از زمان انسانهای نئاندرتال تا کنون بنده کمترین ضمن تاکید بر آره بابا آبیته از هر گونه کری خوانی اجتناب میورزم باشد که همگی رستگار گردیم.لازم به عرض است این سکوت رادیویی دلایل صرفن غیر ورزشی داشته و هر گونه افت میزان گلبول آبی های خون بنده تکذیب میگردد

11 comments:

  1. داداش منم اگر از باخت خفت بار تیمم مطمئن بودم دست هام رو به نشانه ی تسلیم می اوردم بالا..این منطقی بودنت رو تحسین می کنم.

    ReplyDelete
  2. فقط بدی سینما آزادی اینه که سانس صبح نداره ه آخه سربازا چه گناهی کردن..بیا بریم جلوی شهرداری حرکات موزون از خودمون دربیاریم و بگیم قالیباااااااف قالیباف..

    ReplyDelete
  3. اول این که الهی خواهر قربان آدرنالین خونت.  دوم هم تو کری نمی خونی نخوون من که می تونم اینجا فریاد بزنم استقلال دوستت دارم به بانگ بلند.  استقلال اول بشی آخر بشی دوست داریم و از این حرفها.

    ReplyDelete
  4. اوهوم..در اولین فرصت ما قراره بریم دایره زنگی اونم سینما آزادی...این کار مهران مدیری از بهترین کارهاش بود... و این دربی چیه باز؟؟ استقلال پرسپولیسه؟؟ و آیا سکوت مبنی بر عدم ابراز "آبیته"..همانا مربوط نمی شود به قرمز شدن این وبلاگ؟؟؟:دی

    ReplyDelete
  5. به به به به! می بینم که پر انرژی برگشتی رئییس! خیلی ممنون! عارضم به خدمتتون که عطف به فرموده نبی اکرم که امروزه جزوه هاشان هنوز بعد از قرنها جنجال بر انگیزتیرن جزوه هاست : « لا عمل الا بالنیه و انما الاعمال بالنیات» فلذا چون نیتتان همدردی بود ما هم به دیده منت هم همدردیتان را قبول میکنیم قربتن الی الله! فقط لازم به ذکر است که ما  به به چه چه جناب مدیری رو دانلود کرده بودیم در موارد مقتضی برمیگشتیم و بعضی صحنه ها رو مرور میکردیم و در موارد اضطراری هم استپ می نمودیم و گلاب به روتون... نعماتی که شما در بطن وطن بی شک از آن بی بهره بودید:دی

    ReplyDelete
  6. بعد هم اینکه خدای نکرده این کری نخواندنتان به بند "ز" که مربوط نیست زبانم لال؟ به هر حال علیرغم اصل "استقلال اول بشی آخر بشی دوست داریم" ما فردا برای برد به زمین می ریم و "استقلال قهرمان میشه خدا میدونه که حقشه " و ...

    راستی در خبرها آمده است که تیم چلسی (نماینده استقلال در انگلستان) قرار است به ولایت ما سفر کند فلذا آمادگی خود جهت قبول نیابت حضرتعالی در ملاقات با این تیم معظم را از همین جا اعلام میداریم.

    آبیته بد جوری!!!

    ReplyDelete
  7. اميد آسمانيApril 2, 2008 at 11:34 AM

    مشعوف شدیم که زنده ماندیم و دوباره تقریرات شما را مرور کردیم !
    وبلاگ عالی مستدام .

    ReplyDelete
  8. آرمان آریاییApril 2, 2008 at 12:02 PM

    سلام..با نظر بازی موافقم..داداش فردا یه چیز تو مایه های آبکش و از این حرف ها!...به امید فردای روشن برای من٬ تو و تمام مردم دنیا

    ReplyDelete
  9. این قالیباف همان قالیباف است که همه دوستان سعی در تخریبش داشتند2-3 سال پیش؟

    ReplyDelete
  10. امیر جان رخصت می دهی فقط برای گل اول و گل ششم دو عدد پیامک به روی تلفن همراهت بفرستم؟ قول می دهم برای ما بقی گل هایی که می خورید سکوت اختیار کنم............محسن رفت و برگشت.

    ReplyDelete
  11. 1 به به ... خیلی ممنون
    2 هر دوشون رو دوست دارم ببینم ... دایره زنگی و سینما آزادی رو
    3 ما هم کری نمی خونیم ... چون واقعاً دل و دماغش رو نداریم ... هفته ی پیش تو بازی استقلال - سپاهان به شدت استقلالی بودم ... داداشم تعجب کرده بود ... گفتم فلذا صدر جدول اهم واجبات است که لاجرم گاهی آبیمان نیز می کند ... ول کن برادر ... پرسپولیس که می برد .. اما واقعاً کو دل و دماغ؟

    ReplyDelete