Sunday, January 15, 2006

من تکذيب ميکنم پس هستم

پيش نوشت:يا ايها الذين آمنوا !از امروز تا زمان ظهور آقا امام زمان،هر کس آمد برايتان کامنتی گذاشت که در آن اسامی اسافل اعضا را به ترتيب نام برده، به شما فحش های بد بد داد،در جريان باشيد که به جان مادرم، آن خبيث لعين دوزخ مکان،بنده کمترين نيستم حتی اگر به اسم و ادرس من باشد.


۱-لطفا شرکتی را در ذهن تجسم کنيد که بزرگترين شادی کارمندانش وقتی باشد که به سمت مستراح هجوم برده و با چرخاندن دستگيره دريابندکه توالت در اشغال کس ديگری نيست...ای جدا که تفو بر تو ای چرخ گردون تفو!


۲-امشب ساعت ۹:۳۰ برنامه سينما ماورا شبکه ۴ ،قراره «فرشتگان بر فراز برلين»ساخته ويم وندرس رو نشون بده.من نسخه هاليوودی اين فيلم رو قبلا ديدم-شهر فرشتگان-و به شدت مشتاقم نسخه ارژينالش رو هم رويت کنم.لااقلش اينه که از ويم وندرس فيلم نديده از دنيا نميرم و وجهه روشنفکريم اوف نميشه.


۳-وقتی که سرحالم زياد اين فقدان هرگونه فضای شخصی در شرکت خيلی تو اعصابم نيست ولی يه وقتايی جدی جدی ميخوام يکی دو نفر از همکاران محترم را ذبح اسلامی کنم


پی نوشت:من کمترين، تصريح ميکنم اعتراض مدنی ذکر شده در پست قبل نسبت به ذات اقدس باريتعالی به خاطر اشکهای خودم نبود.يه آدمايی انقدر صبورند که وقتی بغض ميکنن و ميگريند انگار جهان برام کن فيکون ميشه،والا بنده به ما هو خودم چون اشکم جايی در حوالی دم مشکم قرار داره خيلی ازين زرت و پرت ها خطاب به قادر متعال از خودم صادر نميفرمايم.زياده فعلا عرضی نيست


 

27 comments:

  1. فقدان فضاهای شخصی که ای بابا!! شوخی نکن! راستی اسم وبلاگت خيلی قشنگه :) فقط اگه رنگش زرد و نارنجی و اينا باشه بيشتر بهش مياد...

    ReplyDelete
  2. اگر براتون مقدور هستش بفرماييد بعد از ظهور آقا تکليف چيه؟

    ReplyDelete
  3. در مورد پیش نوشت.. اگه کسی به تو شک کنه پس تو رو خوب نمی شناسه پس دوست تو نيست پس اصلا مهم نيست راجع به تو چی قضاوت کنه ....(من سحرنازم )....ولی جدی می گم

    ReplyDelete
  4. ۱) دارم به اون فضا فکر می کنم..!اينجاس که آدم بايد سجده ی شکر بجا بياره..۲) منTV دوس ندارم ولی يکی تو اين خونه هست که خوب می شناسيش و از شنيدن اين خبر خوشحال می شه۳) چه رمانتيک

    ReplyDelete
  5. ای بابا مگه کسی هم توی اين دنيا هست که به تو شک کنه؟؟؟؟؟؟ پس الان بايد فيلم شروع شده باشه و منم بدم نمياد که ببينمش...خوش به حالت که به قول خودت اشکت دم مشکته کاش منم مثل تو بودم

    ReplyDelete
  6. امروز تلخم. اینجا رو تلخ نمیکنم.

    ReplyDelete
  7. پیش کامنت: باشه بابا فهميديم چرا قسم ميخوری--۱.تف--۲.امتحان دارم تلویزيون و فيلم و.. تعطيل لطفا سعی نکن منو گمراه منی و از صراط مستقيم منحرف--۳.خونشان مباح است آقا مباح--پی کامنت. چقدر لغت عربی استفاده ميکنيد استاد. نکند اين پستهايی که مينويسيد به شما (به عربی) وحی ميشود؟

    ReplyDelete
  8. اصلاحيه:: گمراه کنی::

    ReplyDelete
  9. سلام خوبی؟ اونحا گفت ؛بهشت بر فراز برلين. کدومش درسته؟ بگو هان هان.

    ReplyDelete
  10. امير با اينکه کلی بهت سر زده بودم باز دو تا پست ازت عقبم(دچار مشکل آناهيتايی شده بودم همون سندرم اف پنج)

    ReplyDelete
  11. من ديديم شبکه چهار يه فيلم بخش می کنه اما نموندم که ببينم خوبه يا نه ؟ عوضش کردم.حيف.

    ReplyDelete
  12. تو می خوای يکی دو نفر رو ذبح اسلامی کنی .من افراد که کاندید برای اين کار  شدن رو حدودا ۱۰۰۰-۱۵۰۰ نفر می دونم .تازه من نمی خوام ذبح اسلامی کنم می خوام بکشمشون:)) {خدایشش هر انسانی به طور عادی بین ۱۵۰-۲۰۰ نفر دورو بری داری .یعنی من با همه ملت مشکل پیدا کردم.....یحتمل دارم مالیخولیا می گیرم!!!!}

    ReplyDelete
  13. سلام . اول تو بيا وب من فش بده . بجون ميخرم داداش . دوم اين بحث توالت تو بازار هم صدق ميکنه و خوار مادر اونی که زياد بخواد بمونه و زور بزنه مياد جلو چشش . کار بايد سريع انجام بشه . سوم پسر تو فوتبال بارسا رو با رونالدينهو ول کردی رفتی فيلم ديدی . توقع نداشتم . چهارم گفته بودم زير سرت بلند شده . ببينم حالا دلت میاد اين همکارای خانم رو سر ببری . نه تورو خدا حيف نيس . با پتک بزن وسط سرشون مثل صربها. پنجم باريتعالی مشتی تر از اين حرفاس. ششم خوش باشی هفتم آخ که نيشم باز باز شد مثل اسکولا تو ميدونی چرا؟؟؟!!!

    ReplyDelete
  14. سلام ... نمي‌دونستم جمع سفلي مي‌شه اسافل (: اين فيلم‌هايي هم كه اينا نشون مي‌دن نسخه پرشين هست و كاري مشترك از مجمع تشخيص مصلحت و متصديان قيچي بدست! اين پست بامزه بود

    ReplyDelete
  15. سلام.الهی بميرم اونقدر کارمند تو شرکت ما کم و مستراح زياده که هيچکس انگيزه ای برای مستراح رفتن پيدا نمی کنه!!! فقط گاهی اونم به دلیل وضعيت خيلی عالی و رو به پيشرفت شرکت...!

    ReplyDelete
  16. سلام دوست گلم به مناسبت چهلم دوستم آپ کردم ... ممنون ازينکه اين مدت منو تنها نذاشتيد

    ReplyDelete
  17. هيچگونه تجربه ای در مورد اين چند مورد نداشتم!

    ReplyDelete
  18. ۱. خوشبختانه تو سالن  ما ۶ تا سرويس بهداشت خفن با محيط کاملا آرام وجود داره که با فراغ بال می توانی راحت شوی !! ۲. نديدمش ۳. ممم حق داری . بعضی موقع ها ....... حالا چرا ذبح اسلامی ؟ ميشه مدل يهودی هم ذبح کرد کارد رو از پس کله طرف می زنی بدون اينکه بفهمه کی خلاص اش کرده !!! ولی اسلام باس با طرف چهره به چهره شی !

    ReplyDelete
  19. بهداشت = بهداشتی .... اسلام= اسلامی

    ReplyDelete
  20. فک کنم من جاهل شدم پس!

    ReplyDelete
  21. خيالی نيست ! فحش هم بدی با کمال میل پذیرائیم! ما که همه جوره پايه افاضاتتيم ! چاکرتيم ! (ولی جان تو توکف اون اصطلاح با کلاست موندم: فحش بد بد  !!!! بابا ادب ! نزاکت ! کلاس !.... بد !...........)

    ReplyDelete
  22. راستی پروژه در چه حاله ؟ منتظريم ! پيش نويس قراردادی ، مذاکره ای ، .......... خبری نيست ؟

    ReplyDelete
  23. از همه مهمتر اینکه سلام برسون ! اساسی! ........... با احتساب ۱۵ تای اون شب الان فکر کنم ۱۶ تا شده ، نه ؟ به هر حال سلام گرم ما رو برسون ! با عرض اشتياق  شرف يابی در اسرع وقت ! ان شاالله تعالی !......... (اين تيکه آخر رو همچين مايه دار بخون !..... آها ! آها ! اينطور ! مردونه ! ........... ) ختم کلام اینکه :چاکريم ! از هر لحاظ !

    ReplyDelete
  24. سلام سلام......
    اووووووومممم!
    والا دستشويی بيمارستان ما اونقدر کثيف بود که همه غصه شون بود به اون سمت برن
    اه! از يادوريش حالم بهم می خورد

    ReplyDelete
  25. خوندمت...يعنی هر دفعه ميخونمت ولی کامنتم نمياد ...

    ReplyDelete
  26. این سینما و ماورا تکرار هم داره ؟؟

    ReplyDelete