Friday, January 27, 2006

جشن يکسالگی اميرانه

يکسال پيش ارباب تنها و دلزده از اطرافش اومد سراغ من و گفت که «سانچو بيا اينجا رو آب و جارو کن ببينم ميشه توش نوشت يا نه»اصلا اين انگار سرنوشت منه که هر چی ارباب تنها،دلشکسته و کمی ديوانه که در عين حال فکر ميکنند ميتونن تنهايی دنيا رو عوض کنن به پست من ميخوره،اون از مرحوم دون کيشوت اينم از امير اميرانه!


روزای اول ارباب تنها بود،پس من بيشتر بودم.ارباب تو شرايطی بود که از اکثر دوستای قديمش کنارکشيده بود و حيوونی هنوز دوستای جديد پيدا نکرده بودپس من همه جا کنارش بودم.با گذشت زمان ارباب دوباره برگشت به زندگی و هی کمتر لازم بود من جلوی چشم باشم.نه اينکه من ازين وضع ناراضی باشم نه،ما سانچو های دنيا به نفر دوم و نامريی بودن عادت داريم و اصولا اينطوری بهتر بلديم کارمون رو انجام بديم. 


خلاصه اين يه سال من با ارباب بودم با خنده هاش خنديدم و با گريه هاش بازم خنديدم چون ما سانچو ها اصولا جز برای خرمون گريه نميکنيم و ارباب هر چی کردم جای خالی خرم رو برام پر نکرد.


همتون خواننده های عزيز اينجا رو دوست دارم و بعضی وقتا احساس ميکنم تو بعضی از نوشتهاتون رد پای يه سانچو کاملا مشخصه.ديگه عرضی نيست!ارباب خدمت شما...


ممنون سانچو جان!بله خلاصه کلوم که اميرانه يکساله شدوحالا اميرانه کاملا جزيی از هويت من شده،به اميرانه افتخار ميکنم و به امير اميرانه بودن هم!اينجا من خود خودم بودم.موقع گريه کردن،موقع شاد بودن،موقع از عشق گفتن و...به جان سانچو قسم تا وقتی که بشه اينجا خودم باشم چراغشو روشن نگه ميدارم!


دل همتون خوش و دم همتون گرم!

58 comments:

  1. هوی ! کو پس ؟ پس من کجا بگم تولدش مبارک ؟؟؟؟؟؟؟؟ اما خدايی اش من اولی بودما ؟ جر نزنی ؟ بووووووووووس ( واسه سانچو )

    ReplyDelete
  2. مي نويسيم در وب لاگ هايي كه صد سال بودن تنهامان را به رخ مي كشد!!
    ايران چهارمين كشور در وب لاگ نويسي! چرا؟
    اين موضوع پايان نامه من است كه اكنون نيازمندم تو هم پرسشنامه آن را پر كني پس روي لينكي كه داده ام كليك كن! سپاسگذارم دوست من!

    ReplyDelete
  3. مبارکه ...منهم اميدوارم هميشه همينطور خودت باشی ...

    ReplyDelete
  4. mobarak bashe haj aghaaa

    ReplyDelete
  5. ما هم شاديم به بودنت امیر خان! اميرانه ات بردوام ! خصوصا به خاطر جمله آخرت! ........ چاکريم !

    ReplyDelete
  6. سلام. :) جشن تولد وبلاگتون مبارک :)  جشن  واقعی نميگيرين؟! :)  .... اميدوارم هميشه نوشته های خوشحال کننده توش بخونيم ...

    ReplyDelete
  7. سانچوی نازنينم من شاهد بودم تو چقدر زحمت کشيدی تا امير بشه امير اميرانهء خودمون تو و  بانو آره بانو که درست به موقع پيدا شد و يادآوری کرد قصه های قديمی دروغ نيست ما بلد نيستيم بخونيم و خود امير که خيلی شجاع بود خيلی

    ReplyDelete
  8. سلام. دوباره به دنيا اومدنت مبارک باشه امير جان. اميدوارم هميشه با اين خوش خلقيت و خوبيات خوش و سرحال کنار بانوی عزيزی که مطمئنا زيباترين و بهترين های عالم رو برات هديه آورده اين وبلاگ رو سر پا نگه داری. خيلی خوشحالم که از طریق قشنگ ترین بهانه زندگیم (زیاد روش فکر نکن)با تو با مه چشمان بانويت و با آزاده عزيز آشنا شدم. برای همتون آرزوی خوشبختی دارم. دل همتون خوش!!!

    ReplyDelete
  9. زندگی اميرانه ای ژيش رو داشته باشی:)

    ReplyDelete
  10. بدون توجه به نام نگاه و ميزان تحصيلاتش!! ميگم : اول!

    ReplyDelete
  11. و اينکه فرخنده زادروز تولد چنين بلاگی وزين رو به عموم ارباب جرايد و اصحاب قلم تبريک و تهنيت عرض نمونده برای آن امير همام توفيقات روز افزون از درگاه ايزد منان مسئلت مينمايم .. برای سلامتی خود و خانواده دومين صلوات رو جزیل تر برو تو کارش!‌

    ReplyDelete
  12. آقا مبارکه.... ميگم قضيه اين ارباب و سانجو چيه؟... بد جوری ياد خرزو خان افتادم....

    ReplyDelete
  13. آه!....يکسال شد؟!
    مبارکه...

    ReplyDelete
  14. مبارکه ...امیدوارم صد ساله دیگه که اومدم هنوز وبلاگت سرپا باشه!!...واقعا خوبه که آدم به خودشم افتخار کنه ها!!÷

    ReplyDelete
  15. امير عزيز... تولد اميرانه مبارک!دلت خوش.دمت گرم.پاينده باشی.........دور از هر بلای خزانی بمانی/با شور و نشاط جوانی بمانی/گل باشی که در جمع ياران نشينی/درعالم به جز روز شادی نبينی

    ReplyDelete
  16. سلام ...
    تولد وبلاگ دوست داشتنيت مبارك :)

    ReplyDelete
  17. یکسالگیش مبارک.واسه منم خوب بود امیرانه.پاینده باشی داداشم.

    ReplyDelete
  18. آقا تبريکات صميمانه بنده رو پذيرا باشين ... دلمون کيک ميخواست اگه بهمون ميدادی خوشمان ميامد ..جاش سينما برديمون حالی به هولی ...قربانت ..ايشالا که پاينده باشی

    ReplyDelete
  19. سلام . دم شما و قلم زيباتونم گرم . بقول دوست نتيمون باران رويا : روزهای خوبی ژيش رو داشته باشی :) . ان موقع آزاده ميگه سوتی ميده . اميرجان خانمی سراغ داری اهل سوتی نباشه ؟؟؟

    ReplyDelete
  20. koodaki geryeh konanJanuary 28, 2006 at 1:22 AM

    سلام ! جشن تولد همه آدما مبارک باشه. آغاز هر نفس یک تولد هست چون میشه تو هر نفس دوباره فهمید.  خدايا کمک کن واسه يک نفس اخری هم شده آدم بشم. شايد اون موقه چيزی ازت خواستم که با همون يک چيز خوشبخت عالم شدم.

    ReplyDelete
  21. هی ارباب ! اين ها که ما می بينم غول نيستند ،‌ آسيای بادی اند....

    ReplyDelete
  22. خوب قصر در می ری اين سومين جشن هست که بی کيک و ميوه و مخلفات برگزار می کنی . مبارکه هواااااااااارتا . خوب مثه اينکه من ۲۷مين نفرم !

    ReplyDelete
  23. امير جان خيلی مبارکه......ما هم بهش افتخار ميکنيم....

    ReplyDelete
  24. تولدش مبارک... هورااااااااااااااااااااا...بر غوزک پای آدم بد قول لعنت...سال ديگه تولد ميگيری؟

    ReplyDelete
  25. تبريک بابت يک ساله گی....سد ساله بشی و خودت باشی

    ReplyDelete
  26. به به هميشه به اين مناسبتهای خجسته و مبارک... قلمت سبز ای برادر ريما...۱۲۰ سالگی وبلاگت را در سالمندان به افتخار آيدين و ديگر اهالی بلاگستان جشن بگيريم..!!! انشالله

    ReplyDelete
  27. می گم خودت در جشن ۱۲۰ سالگی وبلاگت ممکنه وجود خارجی داشته باشی؟؟؟ انشالله انشالله ..جلل مخلوق

    ReplyDelete
  28. جل المخلوق البته !!!چه فرقی ميکنه نفس کار مهمه

    ReplyDelete
  29. انشالله ساليان سال سايه اتون بالای سر ما و وبلاگتون باشه.. مبارک باشه يه سالگی اش...انشالله صد سالگی اش دی:))))اين وبلاگها همگی انگار جزيی از هويت ما شده اند...بخصوص اگه توی اونا خود خودت بوده باشی

    ReplyDelete
  30. زّت شما هم زياد !!! (: ............ ( راستی مرسی از کامت اول ! )

    ReplyDelete
  31. دوم اينکه دلمون برای سانچو تنگ شده بود.

    ReplyDelete
  32. سلام ٬ تولد يکسالگی اميرانه مبارک!

    ReplyDelete
  33. دم شما گرم که با دل نوشته هايت دل ما رو گرم می کنی امير جان !...اميرانه ات را از جان و دل دوست می دارم و  به بودنش و بودنت افتخار می کنم....راستی آره اين روز ها حال و روزم خوش نيست ممنون از پيگيری و لطفت امير جان !

    ReplyDelete
  34. امير جان تولد اميرانه رو اول به خودم بعد به تو تبريک می گم. اينجا هميشه برام مثل گوجه سبز نوبر می مونه و دلم برای خوندنش قيلی ويلی می ره. مخصوصا واسه اون " دلت خوش " های  آخر کامنت هاش که گاهی آدم دلش می خواد بابتش سر خودشو بکوبه به دیوار. چه خوبه که هست!

    ReplyDelete
  35. امير جان سلام. يک سالگی بلاگت مبارک. يادم نيست چطور و از کجا اولين بار اينجا رو پيدا کردم اما ميدونم که از اول احساس راحتی و صميميت با بلاگت داشتم. صداقت و مهربونيت توی نوشته هات موج ميزنه. اينم فهميدم که بد اخلاق ميشی خطرناک ميشی؛) منم مثل بقيه دوستان دوست دارم. سلامت و موفق باشی قلمت هميشه در حرکت.

    ReplyDelete
  36. صورتك خياليJanuary 28, 2006 at 7:22 AM

    بوووووووووووووس ...من اينجا رو خيلی خيلی دوس دارم بوس بوس بوس بوس بوس بوس...

    ReplyDelete
  37. نمی دونم اينکه می گويند مبارکه منظورشون چيه .می دونم دوست دارم هیچ وقت نبینم که یک روز نوشته باشی در ایجا تخته شد .خوشحالم که يکی را می شناسم که حرف هاش برام ارزش خوندن داره .حتا وقتی که وقت ناهار خوردن ندارم.کاشکی حرف هاش را مثل بغض هاش رنخوره ٫کاشکی هميشه تنش گرم سرش سالم و دلش خوش  و لبش خندان باشه .

    ReplyDelete
  38. آقای رفيق اميدوارم روشن بمونه....تا وقتی که خودت لازم ميدونی....:)

    ReplyDelete
  39. هميشه اميرانه باشی!

    ReplyDelete
  40. اميرانه رو ادامه بده و اميری کن!!!

    ReplyDelete
  41. راستش يه سال رو که کن نبودم ولی همين ۶ ماهی که سر ميزدم ... هميشه خوندن نوشتههات شادم ميکرد ... موفق باشی و پايدار ... !!!

    ReplyDelete
  42. آقا ببخشيد منظورم من بود !!!

    ReplyDelete
  43. The man in the middleJanuary 28, 2006 at 11:50 AM

    پس کاش هميشه بتونی اينجا خودت باشی.خيلی دمت گرم آقا امیر امیرانه.

    ReplyDelete
  44. قبول نيست ! تولد بدون کيک به درد نمی خوره !

    ReplyDelete
  45. کارت بيست، تولدش بيست و يک :)

    ReplyDelete
  46. اول اينکه مبارک. هم برای خودت هم براي ما.

    ReplyDelete
  47. مبارکه...پاينده باشيد........

    ReplyDelete
  48. سلام داش امير.تولدش تولدت مبارک.(انده گتی.......)ازهمين تعارفهای هميشگی.

    ReplyDelete
  49. امير جان ممنون ممنون ممنون از توجه ت.همين که می آيی و مينويسی و به فکر هستی يه دنيا برام ارزش داره و از سنگينی بار دلتنگی کم می کنه

    ReplyDelete
  50. خيلي مباركه امير خان. چراغ اينجا هميشه روشن، دل شما هميشه شاد.

    ReplyDelete
  51. تولد اميرانه ت مبارك! انشاءاله جشن صد سالگي ش و بگيري. اما با كيك و سورو سات ! هميشه سبزباشي!

    ReplyDelete
  52. خوب امیرانه هم یکساله شد.

    ReplyDelete
  53. دوست ندارم ارزوی احمقانه بکنم.برات ارزو میکنم حداقل امروز که این برف ناز میاد روز خوبی باشه.

    ReplyDelete
  54. فکر می کنم تولد اين وبلاگ برای من از همه مبارک تره چون من و از غربت بلاگستان نجات داد . سپاس ارباب ، مرسي سانچو .                                                 آرزو نمي كنم چراغ اينجا هميشه روشن بمونه چون مي دونم هميشه مي توني خودت باشي :)

    ReplyDelete
  55. چه خبره !

    ReplyDelete
  56. مبارک باشه!

    ReplyDelete