Thursday, July 10, 2008

گردون پر

به دلیل پاره ای مسائل که ذکر آن موجب خدشه دار شدن امنیت ملی  و لکه دار شدن عفت عمومی است این هفته گردون نداریم...علاقمندان میتوانند جملات بالا را به سبک حامد فیلم شب یلدا بخوانند آنجا که نداشته هایش را به رخ میکشد و تهش میگوید تولد یه بچست اما بچه هم نداریم.


و من الله توفیق


 

10 comments:

  1. ای بابا ما منتظریم منتظریم منتظر یک خبر خوب!

    ReplyDelete
  2. محمد جواد شکریJuly 10, 2008 at 6:53 AM

    یعنی چی نداریم!!! اقا من اعتراض دارم!!! هیچ توجیهی هم قابل پذیرفتن نیست! خوشم میاد زندگی تو ایران به همه ما یاد داده که وقتی به تعهداتی که داریم عمل نمی کنیم عذر خواهی نکنیم و یه جوری از زیر کار در ریم! حالا مهم این نیست که تعهد رو خودت برای خودت درست کردی ولی شما در ما نیازی به وجود آوردی که باید جوابگو باشی!!

    ReplyDelete
  3. محمد جواد شکریJuly 10, 2008 at 6:55 AM

    در ضمن از همین مکان کم و بیش رسمی شما رو به صرف قهوه یا چایی در هر کافی شاپی که در تهران بفرمایید دعوت می کنم!! امیدوارم دست رد به سینه این بنده حقیر نزنید! البته برای هفته بعد! شنبه یا یه شنبه غروب!!!!!‌و گرنه میشه هفته بعدش!!!

    ReplyDelete
  4. ajab! mano begoo ke boland vase mehran nikhoonam gardoon e por!kolli chiz in hafte neveshtan ke mehran (nemidoonam ba ye negah az koja mifahme!) miad bala saram o mige gardoone por na , gardoon par! chera akhe

    ReplyDelete
  5. عاطفه(احلام)July 10, 2008 at 6:05 PM

    یه داستان نوشتم بد نیست بخونیش

    ReplyDelete
  6. چند وقتیه شدیدا دنبال فیلم خوبم برای دیدن. چند روز پیش گردون هات رو یه دوره کردم و adaptation رو پیدا کردم. خیلی قشنگ بود.  مرسی. همین سبب خیر شد و کلی هم از شعرهات لذت بردم. حالا خدا رو شکر که فقط یه هفته گردون پر شده...

    ReplyDelete
  7. اولندش که ما بر گشتیم امیر خان
    دومندش ما تازه گردون رو لینک داده بودیم
    سومندش درسته که قرمزته و از این حرفا ... اما از این وضعیت خوشم نیومده ... این علی آبادی پرسپولیس و استقلال رو رسماً تبدیل خواهد کرد به ستاد انتخاباتی آقای دکتر محمود احمدی نژاد ( مد ضله العالی )

    ReplyDelete
  8. توفیقی که... اونم نداریم!

    ReplyDelete
  9. جل الخالق! این بازار تقلب عجیب داغه ها

    ReplyDelete
  10. گلناز تقلبیJuly 12, 2008 at 5:22 AM

    آخر شدم

    ReplyDelete