Wednesday, May 12, 2010

مزد ترس

مرز باریکی هست میان احتیاط و ترس. به تجربه فهمیده‌ام هر چقدر که واجب است آدم در زندگی محتاط باشد، با همان شدت لازم است که ترسو نباشد...گمانم صمد مرفاوی هم تازه دیشب تفاوت ترس و احتیاط را یاد گرفت که اگر بلد بود با نگه داشتن کیانوش رحمتی وسط زمین و بیرون بردن جانوآریو این بلا را سر استقلال نمی‌آورد. بد صدمه‌ای به تیم زد ترس صمد آقا

5 comments:

  1. نه دیروز نه فرداMay 12, 2010 at 9:01 AM

    سلام .  

    نمیدونم  چی صدات کنم ولی از نکته های مطالبت لذت بردم و استفاده کردم .
    در خیلی از امور، تصمیم گیری و قاطعیت به نتایج مشخصی منتهی میشود . اما صلابت در ابراز عقیده و روشنگری جامعه را دیکتاتوران برنمی تابند . حال برای مقابله با روشنفکران یک راه را در پیش گرفته اند ، آنهم حذف است .
    بهترین تصمیم برای کسی که در راه عقاید خود جانفشانی میکند ، حتی در وقت مرگ همان صلابت است تا برای مرگ خود دلائلی را که دیکناتور میخواهد و با وعده ی نجات به قربانی خود میدهد، ارائه نکند. چون در هر صورت تصمیم به حذف او گرفته اند. البته در بیرون گود اظهار نظر کردن آسان است ولی اینان نیز امتحان خود را پس داده اند !
    برای اعدام پنج نفر از هموطنانمان که بین آنان معلم نیز هست اظهار تأسف نموده این انتقاد را دارم که اگر مدعی حقانیت خود هستند ، چرا مردم را از محاکمات و پرونده ی آنان ، با خبر نمیکنند؟ و یا چرا نمیتوانند از وکیل مورد نظر خود استفاده کنند . متشکرم بهزاد. امروز.

    ReplyDelete
  2. الشباب فکر کنم ضعیف ترین تیم عربستانی جام بود. مفت باختیم مفت.

    ReplyDelete
  3. من که دیگه فوتبالی نیستم.اولی دوتا جمله ی اولتو خیلی دوست داشتم.

    ReplyDelete
  4. اینم شد مربی آخه ؟! چه انتظاری داریدا

    ReplyDelete
  5. من کلا فرق فوتبال و گردوبازی رو نمی دونم. ولی از زمانی که مفهوم ترس رو فهمیدم دارم سعی می کنم فرق ترس و احتیاط رو بشناسم تو همه زمینه های زندگیم.

    ReplyDelete