Wednesday, January 9, 2008

به دنيا آمدگی

آماده بودم دیشب که بیایم امروز بنویسم که این دهه سوم زندگی هم تمام شد و رفت پی کارش و احساس میکنم زمین خوردنهای سختی داشته و شکستن های پر هزینه.آمدم بنویسم که یک جاهایی در زندگی دستم خالی مانده از دستاویزی برای فریفتن خودم و دنیا،میخواستم از این حرفها بزنم اما آتش بازی عاشقانه تو دردانه ام از یادم برد که دستم خالی است و یادم انداخت در آستانه سی سالگی دلم تا چه حد پر است و گرم.

با همه شما هم هستم،خواهر برادر دوست رفیق که از صبح چنان یار بودید که فکر کردم به درک آن همه شکستن ها و یادم آمد اگر نبودند آن اتفاق ها من آدم امروز نبودم و شاید این همه لطف شامل حالم نمیشد.میدانم میدانم که باید این پست را مثلن فردا مینویشتم اما من تازه متولد دلم کوچک است و بی طاقت:ممنون از همه تان برای این رفیقانه ترین تولد دنیا و ممنون از تو دلبرک بی مثالم برای عاشقانه ترین زادروزی که ساختی با کیمیای بودنت

پی نوشت:برای تو مینویسم روزگار،مپیچ این چنین برای شکستنم به خودت که حاصلی ندارد،که ما از عشق رویینه تنیم



16 comments:

  1. تولدت مبارک

    ReplyDelete
  2. به روزهای خوش در راه فکر می کنم

    ReplyDelete
  3. سلام

    مطالب جالبيه

    موفق باشی

    ReplyDelete
  4. سرتيپ عزيز، درود بر تو. نبودم كه تولدت رو به موقع تبريك بگم. تعطيلات سال نو و اين حرفا.

    اميرانه بر دهه‌ي چهارم زندگي حكومت كن.

    ReplyDelete
  5. البته انگار نسبتا به موقع رسيدم.

    ReplyDelete
  6. به! به! به! دمت گرم و سرت خوش مرد عاشق. گرمای عشق رو از این دور دور و با وجود اون همه برف اونجا می شه احساس کرد تو این وبلاگ! تولدت مبارک پسر. راستی همچین می گی تو سی سالگی انگار 300 سالته:) حالا حالا ها جا داری واسه عشق ورزیدن و معشوق بودن! از زندگی لبریز بمونین همیشه...

    ReplyDelete
  7. آقای ديوانه جانم!بابا به جان خودم خبری از فندک زيپو اردک آبی و وايت هورس تو زندگی من نيست سالار...يه نمور زيادی مرفهانه است اين تصوير برای چيزی که من الان هستم اما اقرار ميکنم اين تصوير رو دوست دارم پس برقرار باد تبريکت

    ReplyDelete
  8. چه جشن تولد مملو از توطئه ی شيرينی.. تولدت مبارک ريما جان.. هر چی آرزوی خوب واسه تو و دل تو

    ReplyDelete
  9. پروانه چهارشنبه 19/10/1386 - 14:32

    سلام

    من يه پروانه ي بی پرم سالهاست دارم دنبال خونم میگردم اما پیداش نمی کنم.میشه شما راه رو به من نشون بدین؟

    حتما به وبلاگم سر بزنید

    www.mordanetadreegi.blogfa.com

    ReplyDelete
  10. شمال نیوز: در طي روزهاي كمبود گاز در استان مازندران، شهرستان قائمشهر بيش از شهرهاي ديگر استان نيازمند امداد رساني مي‌باشد.

    كمبود شديد امكانات گرمايشي، وسايل پخت غذا و رفع نيازهاي روزانه مردم، اين شهر را با مشكلات عديده‌اي مواجه ساخته است.

    از صبح امروز شهروندان قائمشهري از رفع نيازها و مشكلات خود توسط مسئولان نااميد شده و در مقابل فرمانداري، هلال احمر و اداره گاز اين شهرستان تجمع كرده‌اند.

    اين عده با بستن خيابان‌هاي اطراف خواهان پاسخگويي مسئولان استاني و شهري به مشكلات و وعده‌هاي داده شده درباره پايان يافتن آن شده‌اند.

    ReplyDelete
  11. چرا حرف نمی زنی؟

    ReplyDelete
  12. نفست حق رويين تن.. باز هم سرمستيم از کلمه بازيت و اين همه احساس وصف نشدنی در آستانه سه سالگی

    ReplyDelete
  13. صورتک خیالیJanuary 9, 2008 at 4:02 PM

    من اصولا هميشه تولدها رو تبريک ميگم ولی اين بار بايد غير از خودت و کس ديگه به مادر و پدرت هم تبريک بگم جدا اين يکی دور روزه خيلی پرکاری کردن ها!

    حال ای ای مبارکه!

    ReplyDelete
  14. ببينم ۳۰ سالگي درد داره؟ منم چند ماه بيشتر ندارم آخه تا ۳۰!

    گذشته از شوخي تولدتون مبارك. دلتون هميشه شاد و وجودتون هميشه رويينه تن به عشق..

    ReplyDelete
  15. امير عاشق رويينه تن را عشق است

    ReplyDelete
  16. ۳۰ سالگی جالبترین سال زندگی من بود . تا بهش نرسی نمی فهمی .....

    زادروزت مبارک

    ReplyDelete