Tuesday, January 8, 2008

معجزه هزاره سوم!فکر کن مردم مازندران موقتن فلسطينی اند

گاز دوباره در استان مازندران قطع است و از یمن دولت کریمه اسلامی رییس جمهور مهرورز برف هم آمده و زندگی را فلج کرده...مردم مانده اند در سرما و رسانه ملی به واضح ترین شکلی دروغ میگوید و مزخرف به خورد مردم میدهد که همه جا گاز دارند و فقط فشارش کم است.تنگش هی میگوید در فلان خراب شده  این همه آدم از سرما مرده اند و اینطور و آن طور که یکوقت ما رعایای درگاه سلطانی فکر نکنیم بدبخت تر از ما کسی نیست در دنیا...خلاصه همانطور که سردار سرلشکر دکتر صفوی چند وقت پیش فرموده بودند ما در آستانه تمدن بزرگ اسلامی هستیم و رییس جمهور مهرورز هم تاکید کرده بودند که آمادگی اداره دنیا را دارند فلذا پیشنهاد میکنم برای ضایع نشدن وجهه جهانی ریاست محترم جمهوری که دست تو دماغش میکند کیهان منتقد مینویسد حماسه به پا شده،موقتن فرض بفرمایند مردم مازندران خلق فلسطینند و اعضای حماس و جهاد اسلامی و سایر برو بچ آن وقت شاید دست توی جیب مبارک کردن و سبیل برادران ترکمن را فعلن چرب کردن تا بعد، کمی راحت بشود به خواست خدا

پی نوشت۱:مادرم همیشه زمستانها کلیه درد دارد و دست درد و الان فکرش را که میکنم که دارد چه میکشد خون جلوی چشمم را میگیرد و حالم بهم میخورد از این بی کفایت ترین آدمی که به عمرم دیده ام

پی نوشت ۲:دوستان وبلاگ نویس!مردم واقعن در فشارند،رسانه های یا ممنوع شده اند از گفتن و یا برایشان مهم نیست،لطفن بنویسید از این افتضاح.شاید کمی فشار بیاوریم ماجرا حل شود.به قول دوستی که بی گاز و یخ زده بود: اهالی وبلاگستان فکر کنید این هم قضیه گم شدن بچه های نوشی است کمی واکنش نشان دهید لطفن

11 comments:

  1. مديريت بحران (که بلافاصله یه کاری واسه ملت می کنن) بخوره تو سرشون. تو اين دو هفته هيچ غلطی نتونستن بکنن؟

    اونا دارن چی کار می کنن؟! نکنه دارن تقديم می کنن؟

    ReplyDelete
  2. حالا گیریم که ...ی خوردن گاز قطع شده این انتظار که این همه نيروی مخلص بسيجی الاف به جای گیر به چکمه و چرا دستت تو دست عشقته؟ برن واسه ملت گاز مايع پخش کنن و بخاری برقی بدن و برق رو نیم بها حساب کنن انتظار زیادیه؟! این که تو این بحران رهبر مملکت به جای سفر های دیگش بیاد اینجا انتظار زیادیه؟ آتیش سوزی تو آمریکا که يادمون هست رئيس جمهورشون خودش رفت تو خيابونا و مشکل رو کنترل کرد آره همون رئيس جمهور نا مسلمونشونو می گم

    ReplyDelete
  3. دیشب با هم نامت همين بحث بود... طبق سرشماری ديشبمون يه سری که گازشون قطعه يه سری هم که فشار گاز کمه یه سری هم که کلا لوله کشی گاز ماز تعطيله و ...حالا هی برق صادر کنيم برق صادر منيم اينقدر خوبه... ! سيستم حرارتيمون نفت و گازوئيل و خيلی با کلاس باشيم گاز و... بعد بقیه به لطف برق ما... اين قصه سر دراز دارد..

    ReplyDelete
  4. ما ها خوبيم دادا. نگران نباش. تولت مبارک برادرم. دلم برات تنگ شده. ايشالا صد و بيست سالت بشه ما زير سايه تون بپلکيم

    ReplyDelete
  5. آخه امیر جان رسانه ها دروغ میگن، قبول. اما این مسئولین که میدونن حقیقت چیه، غیر از اینه داداش من؟! پس باور میکنی بدونن و بخوان اما تا حالا مشکل حل نشده باشه؟ به نظر من که تعمداً دارن کشش میدن. فقط خدا کنه که دیگه بیش از کش نیاد و یه جایی همین الان پاره بشه.

    ReplyDelete
  6. آره بنويسيد به خدا صواب داره.  حالا از سرما و اينا بگذريم مردم تو این برف از ساعت ا و ۲ بعد از ظهر می روند می ايستند در صفهای طويل که شايد تا ۵و ۶ نان گيرشان بيايد.  وضع اينجا ديدنی است اصلا.  آن وقت آقای گاز می گويد هیچ کجا قطعی گاز نداریم هرکی با افت فشار روبه روست به ما زنگ بزنه.

    خوب حداقل فهمیدیم ما هیچکس هستیم و درهیچ کجا زندگی می کنیم.  بامزه اش اینجا بود که امروز مامور گاز اومد کنتور نوشت.

    و البته گفت شاید تا آخر هفته مشکل حل شود.  دقت کنید شاید.  برام عجیبه که هیشکی ازش حرفی نمی زنه بابا ما رسما داریم منجمد می شیما. نگید نگفتی.

    ReplyDelete
  7. چه فاجعه ای:( چه وضعيتی... چه ذوقهايی که به خاطر برف می کرديم و با اين بی کفايتی ها ديگه بايد ارزو کنيم که هيچ وقت برف نياد که شاهد چنين وضعيتی نباشيم.

    ReplyDelete
  8. سعيد حاتمیJanuary 8, 2008 at 3:41 PM

    سلام،

    چی می‌گن مردم تولدته؟ تو هم به رو خودت نمی‌آری که! خلاصه که مبارکه. می‌گم اين روزا عجب تولد بازاری شده.

    در مورد مشکل کمبود گاز، متأسفانه شنيدم خيلی از مناطق سردسير هم با قطعی گاز مواجه شدند. ولی مطمئناً تک‌تک مسؤولين هم در جريان هستند ولی خب اونا که سردشون نيست که کاری برای ملت کنند!

    جز اميدواری برای بهتر شدن اوضاع کاری از دست ما ساخته نيست. برای مادرت هم آرزوی سلامتی دارم.

    شاد باشی

    ReplyDelete
  9. امرتان اطاعت شد..اما آنچه فرجام ندارد فرياد است

    ReplyDelete
  10. اوه اوه من چه عقب موندم .

    ميون اين برفهاو دو تا پست و تولد .

    که نفهميدم و الان گيج شدم تولد کی هستش ؟

    به هر حال آقا تولد هر کی هستش مبارکه .

    ای آقا چه حرفهايی می زنی برادارن فلسطينی که خيلی عزيز ترند.

    ReplyDelete
  11. والله به کی بايد گفت ديگه؟ بگيم آب در تابستان و گاز در زمستان نداريم؟ مگه خودشون نمی دونن؟؟ واسمون اسم هم گذاشتن ديگه : ملت غيور ... فکر کنم منظورشون همون کرگدن و پوست کلفت و ايناست . چون گويا سرما و گرما و بی آبی و ... کاری به کار ما نداره ديگه . هستيم دور هم !

    ReplyDelete