Monday, January 14, 2008

ولاالضالين

روزهایی هستند که بد خلقم و روزهایی که خیلی بد خلقم.اسطوره ای توضیح بدهم خدمتتان روزهایی که بد خلقم هادس-پادشاه دنیای زیرین-را ملاقات کرده ام و روزهایی که خیلی بد خلقم هادس مرا دزدیده است و برده پایین اما امروز...امروز مطمئنم هم هادس را ملاقات کرده ام و هم مرا دزدیده و هم بد تر از پرسفون، با من آن کار دیگر کرده و در تراژیک ترین وجهی پولی هم پرداخت ننموده است محض رضای خدا...آمد دستتان اوضاع خلق و خوی ملوکانه مان؟

گاز مازندران قطع است،اوضاع کار دوباره پیچیده بهم،اوضاع خیلی چیز های دیگر هم،از خودم راضی نیستم،از روزگار هم، از چند فقره ماجرای دیگر هم و...خلاصه اینکه ولاالضالین!

18 comments:

  1. اگر با اين حال و روز با اين جمله ی بنده منفجر نميشويد راستش ميخواهم بگويم برای فردا لحظه شماری ميکنم که بيايد و شايد يک بار هم بعضی مثلن آقايان به قولشان وفا کنند و مشکل گاز مازندران حل شود.

    ReplyDelete
  2. می شود « فهميد » و تنها همين...

    ReplyDelete
  3. و ان االه مع الصابرين ، البته در مورد من یکی جواب نداده ، به اميد رفع مشکلات ...

    ReplyDelete
  4. االه = الله

    ReplyDelete
  5. ايشالله مشکل گازتون حل بشه.

    واقعا جای تاسف مملکتی با اين همه منابع سوختی و گازی اين وضعش باشه!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. آقا به همين راحتی که اين همه بلا ميريزه سر آدم از آدم رفع بلا ميشه... شرط می بنديم همين امروز- فردا دوباره اينجا خوش خوشانتونه و دل ما هم به همين خوشه

    ReplyDelete
  7. محمد طه ارگانیJanuary 14, 2008 at 7:06 AM

    نبينمت اينجوری سالار

    ReplyDelete
  8. ای ددم هی.  شکيل جان منم می خواستم برم باهاش چت کنم اما اول اومدم اينجا ببينم اوضاع چه جورياست.  الان می خوام دمم رو بذارم روکولم و در برم.  می بينی آبجی به من می گن مث سگ از اين برادرام حساب می برم.  جان خودم.  نمی دونيد چه جذبه ای دارند که. ها؟  آره.

    ReplyDelete
  9. رضا از گرگانJanuary 14, 2008 at 7:59 AM

    سلام

    چه نشسته ايد بي خبر از هموطنان شمالي  ؟

    اينجا از كم گازي و بي گازي  برايمان كوپن گاز اعلام كرده اند

    صدا و سيماي استاني با افتخار از توزيع گسترده و مناسب نفت سفيد ( بخاري نفتي كجا بود ، يكي نيست بگه اين نفت رو كجا بريزيم ؟!) گوشمان را كر كرده .

    مطبوعات استاني با افتخار از قطع گاز مي نويسند و تيتر ميزنند : قطع گاز قطع وابستگي به بيگانگان !!!

    آنجا در شهر شما چه خبر است صداي ما به كسي ميرسد ؟

    اگر مي خواهيد زمستان 57 را از نزديك ببينيد به شهر هاي شمالي سفر كنيد .

    ReplyDelete
  10. اين بود فرق دولت هاشمی و خاتمی با احمدی نژاد الان دلم می خواد بزنم زير گوش اون گوسفندايی که نمی فهميدن انعقاد قرارداد گاز با ترکمنستان با احتساب افزايش قيمت جهانی به صورت جمع و قرارداد با ترکيه به صورت ضرب چه معنايی داشت. می بينيد اوضاع استان من هم بهتر نيست با اين تفاوت که اونجا دما به زير سی درجه هم می رسه. و چشم من و بقيه کور و دندمون نرم تا بفهميم وقتی دولت مرکزی مقتدر نباشه هر گوسفندی از راه برسه برامون شاخ و شونه می کشه و هی و هی بگيم خاتمی چه کار کرد مردشور هاشمی رو ببره و حال کنيم با سرورمون احمدی نجات حامی محرومان

    ReplyDelete
  11. البته با عرض معذرت بسيار بابت اينکه به عصبانيت شخص محترم اميرخان دامن زدم

    عفو شود ان شا الله!

    ReplyDelete
  12. به قول ونه گوت : «تا خوشم يکی مرا با تير بزند»

    ReplyDelete
  13. عجب وضعی!

    ReplyDelete
  14. اخ از اين نا رضايتی ...

    ReplyDelete
  15. خوبی امير؟

    ReplyDelete
  16. رييس زندگی هنوز هم دهن کجی می کنه؟ خودم بيام متقابلا خدمت هادس برسم؟

    ReplyDelete
  17. پس کی می خواد وصل بشه...! خبر دارم که با چه فلاکتی آب گرم می کنن و به سبک قرون وسطی می رن حموم و همه توی یه اتاق می خوابن و ..... امیدوارم خدا خودش یه کاری بکنه.. رئیس جمهورمون که نتونست.. البته تعجبی هم نداره!

    ReplyDelete
  18. اون بخش اقتصادی قضیه خیلی سوزناک بود

    ReplyDelete