Sunday, June 22, 2008

پنج گانه ای برای یورو2008

١-هیچ دقت فرمودید که یورو ٢٠٠٨ دارد میرسد به آخر و شخص شخیص ما یک کلمه هم در موردش ننوشته؟اصلن یورو بدون کل کل در تلخ مثل عسل از گلویتان پایین یا بالا میرود؟


٢-پیش بینی ام این بود که هلند،اسپانیا،پرتغال و کرواسی میرسند به نیمه نهایی و هلند و پرتغال فینال را برگزار میکنند.خوب من ثابت کردم به جای حدس زدن نتایج فوتبال همانا بروم غاز بچرانم بهتر است.پرتغال با بزبیاری به دست وارثین هیتلر و هلند با کم سعادتی با پای نوادگان استالین حذف شدند.جان من اینم شد زندگی؟


٣-اگر بخواهم به روال سابق بروم جلو امشب ایتالیا باید بزند پدر اسپانیا را در بیاورد چون من حدس میزدم که اسپانیا برود بالا.اما به رغم ناکامی های مکرر مدام به خودم یاداوری میکنم که ما مامور به تکلیفیم نه گرفتار نتیجه فلذا همچنان پافشاری و غیره از خودم نشان میدهم که اسپانیا امشب میرود به نیمه نهایی.ضمن اینکه ایتالیا و اسپانیا به یک اندازه در قلب ملوکانه ما جا دارند و اینها


۴-هلند هلند هلند...هلند نازنین!از سال ١٩٨٨ که پیه هواداری از تو را مالیدم به اعضای فوقانی و تحتانیم جز خون دل و آبرو ریزی چیزی نداشتی برایم.امسال داشتم امیدوار میشدم به تو که فی الواقع تیم محبوب من، گند زدی


۵-از همین تریبون مقدس اعلام میکنم بارخدایا! شده به مدد اسرافیل و میکائیل و حتی عزراییل جلوی قهرمانی این آلمان را بگیر.خوب؟

15 comments:

  1. جام امسال ماله ایتالیا هست. حرفی توش نیست.

    ReplyDelete
  2. یک کسی توی دلم میگه که انگار آلمان قهرمان میشه.من می دونستم

    ReplyDelete
  3. از اون اول من طرفدار ایتالیا و ترکیه بودم. می دونی که... این ترک بودن دست از سر ما بر نمی داره! خداییش تا اینجا بالا اومدنشون هم دلیل فنی نداره. فقط همون ترک بودنشون بوده که تا اینجا آوردتشون. خدا رو شکر که هر دو شون هنوز زنده ان!

    ReplyDelete
  4. دمت گرم این پیش بینی آخرت هم علط در بیاد ایتالیا بره بالا! چون بین تیمهای باقی مونده تنها تیمی که می تونه بازی کثیف آلمان رو خنثی کنه ایتالیاست. شماره 5 رو شدیدا باهات هستم!

    ReplyDelete
  5. می خواستم همون روز های اول یورو یه چیزی تو وبلاگ بنویسم راجع به فوتبال. راچع به اینکه ایتالیا وقتی اینجوری شروع می کنه یعنی به اون بالا ها می رسه! و متاسفانه هلند هم وقتی اینجوری شروع می کنه یعنی هیچی نمی شه. حالا که ننوشتم ممکنه فکر کنی که الان که همه چیز معلوم شده این حرفها رو می زنم. ولی تو که هلند رو خوب می شناسی می دونی که همیشه شروع طوفانیشون بی نتیجه مونده. البته راستش با اینکه هلند رو دوست دارم ته دلم می ترسیدم که دوباره تو نیمه نهایی با ایتالیا بازی کنه و بدم نیومد که باختن... آخه این چه سیستمیه که تیمهای همگروه دوباره تو نیمه نهایی به هم می خورن؟! مسخره ست!

    ReplyDelete
  6. ببینم من اون دوره گفتم یونان قهرمان می شه همه به من خندیدین حالا هم می گم ترچیه ترچیه ترچیه.  باز به من بخندین ولی ترکیه قهرمان می شه هر چندمن هم فطرتا ایتالیایی می باشم

    ReplyDelete
  7. ایتالیا باخت... و من خیلی ناراحت ام .

    ReplyDelete
  8. آخ گفتی اصلن خوشم نمیاد این آلمانی ها برنده بشن.

    ReplyDelete
  9. گزینه ی 5 : آمین یا رب العالمین

    ReplyDelete
  10. من که فکر کنم روسیه و ترکیه میرن فینال این جوری که پیش میره

    ReplyDelete
  11. هرگز از بازی فوتبال خوشم نیومده.



    یا حق!

    ReplyDelete
  12. آقا این عکسها باز نمیشه
    ول کن بیخیال شو
    کشتاندیمون

    ReplyDelete
  13. خداروشکر که ایتیالیا باخت و گرنه شب فینال دلم بین آلمان و ایتالیا پاره پاره میشد!
    حالا هم پیش بینی میشود ژرمنهای قهرمان فاتح جام بشن!

    ReplyDelete