Sunday, June 29, 2008

بیانیه عبادی سیاسی سانچو در باب فینال یورو 2008

هموطنان!دلاوران اسپانیش!چشمان یک ملت به اضافه چشمان ارباب به ساق پا و غیره شما دوخته شده،از جان مایه بگذارید و بر خصم دون بتازید و نسل وارثان نازیسم را منقرض کنید.ما امشب در وین هولوکاست دیگری علیه رایش چهارم بر  پا میکنیم.جنگ جنگ تا دفع کل فتنه و دشمن توی چه فکریه اسپانی پر بسیجیه...در خاتمه:ماتادور ها فکر کنید حریف گاو است:بکشیدشان،قهرمان شوید


پی نوشت استفهامی:سانچو فکر نمیکنی این یه ذره تند شده؟


جوابیه سانچویی:ارباب از وقتی اومدم کشور شما از بس خشونت دیدم شهوتم برای خونریزی زیاد شده


شکر به درگاه ایزد منان ارباب:باز دمت گرم که فقط شهوت خونریزیت زیاد شده...منم حساس ناموس پرست

17 comments:

  1. رضا قاری زادهJune 29, 2008 at 9:28 AM

    ولی من از این آلمانی های پدر سوخته می ترسم ارباب ... هرچند دیگی که واسه ایتالیا نجوشه می خوام ....

    ReplyDelete
  2. خواهشن هر کی هر کاری میتونه بکنه و به منم بگه تا انجام بدم که فردا بتونم بیام سر کار.
    خدایا ایتالیای من را که کشتی اسپانیا را از ما مگیر محض رضای خودت. الهی آمین

    ReplyDelete
  3. من دلم با اسپانیاست اما نمی دونم چرا دلم می خواد آلمان هم برنده بشه! فی الواقع
    ...پیچ شده ام خفن!

    ReplyDelete
  4. بتازید ای همرزمان اسپانیایی! با اینکه ایتالیا رو شما حذف کردید امشب ما ایتالیایی ها در کنار شماییم تا آلمانها را زمینگیر کنید! پس طوفنده بازی کنید آنسان که روسها را با خاک یکسان کردید... نه همچون روز بازی با ایتالیا که همانا شما هم همچون ایتالیا شایسته باخت بودید! تکبیر!

    ReplyDelete
  5. فکر کنم آلمان در جدول منفورترین تیمهای دنیا مقام اول رو داشته باشه....

    ReplyDelete
  6. داداش جان،برادران اسپانیش جنابعالی در جنگ جهانی دوم همدوش سربازان ورماخت هیتلر بودند و به طریق اولی در همه جنایاتشان شریک ،شما با آلمان مشکل داری از هولو کاست مایه نذار.
    اگر خیلی غصه دار هولوکاست و جنایات هیتلر هستی روزی سه بار فاتحه بفرست به روح استالین و طلب عمر برای نوادگانش که دنیا را از شر فاشیسم اعم از آلمانی و اسپانیایی و(ایتالیایی اش)نجات داد.

    ReplyDelete
  7. اسپانیا برددددد.تبریککک

    ReplyDelete
  8. سانچو دوست داریم! سانچو دوست داریم! تبریک می گم رفیق. این آخری خیلی کیف داشت.

    ReplyDelete
  9. ما نیز دلمان با اسپانیش بود...تبریکاتمان را ژذیرا باش.

    ReplyDelete
  10. هووررررراااااا

    ReplyDelete
  11. آره منم باهات موافقم و این پیروزی دل نشین رو به عموم ملت اسپانیش پرور ایران تبریک میگم . ولی جدا نمیدونم چرا همه ایرانی من جمله خودم انقد از تیم فوتبال آلمان بدمون میاد ؟

    ReplyDelete
  12. خصوصی داری امیر.

    ReplyDelete
  13. ارباب جسارت کردیم شعری تقدیم حضورتان کردیم بابت گردون. به جا آوردین؟؟؟؟

    ReplyDelete
  14. داداش! این پست قبلی ات خیلی شاهکار بود. به دلم نشست . دلم برای اون دو سرباز وظیفه می سوزه.نمی فهمم این صدای آمریکا از میدان دادن به این تروریست چه نفعی می برد؟

    ReplyDelete
  15. در ضمن ما امروز در پیش بسیاری از دوستان شرمنده این بازی غیورانه آلمان شدیم. !!!

    ReplyDelete
  16. مبارکه رفیق بالاخره پوزشون خورد واسپانیا قهرمان شد ...

    ReplyDelete
  17. همچین قهرمانی دلچسبی هم نبود...دم آلمانیا گرم که دلشون واسه سانچو سوخت وگرنه وبلاگستان باید برای رعایت حال ایشان یکسال عزای عمومی اعلام میکرد!

    ReplyDelete