Tuesday, June 10, 2008

سلام همزاد

در روم باستان معتقد بودند که هر آدمی همزادی دارد و همزادش مانند خودش است و از همین حرفها.جان؟ بله؟میفرمایید اعتقاد ندارید؟بنده کمترین هم تا امروز به این شکل ماجرا لااقل اعتقادی نداشتم تا اینکه ظرف پنج دقیقه گذشته کشف کردم که نخیر در واقع من دو نفرم.چه جوری من دو نفرم؟اینطوری که من همزادی دارم به نام مریم که مثل من فکر میکند،مثل من تمام اتفاقات ریز و درشت زندگی را تجربه کرده و  کلن عجیبن غریبا!اصلن اینطوری بگویم برایتان که وبلاگ من را خوانده اید کانهو وبلاگ ایشان را خوانده اید و یا بالعکس.در خاتمه الان من دچار تردید فرا روانشناسانه شدم که من نه منم نه من منم پس من کیم؟من امیرم مریمم صغرالسادات غضنفر منشم ها؟اصلن آن پشه ام یا آن پشه هم همین مریم است و اینها.جان من بروید وبلاگش را سیاحت کنید و فاتحه ای بخوانید برای روح بانی کپی پیست در وبلاگستان


پی نوشت احساسی:انقدر ماجرا مضحکه که نمیتونم حتی عصبانی شم.


پی نوشت نصیحت گونه:علیاحضرت مریم!اطمینان میدهم به تو که امیر شدن همچین فضیلت خاصی هم محسوب نمیشود.به جان عزیزت خودم از دست این امیر به عذابم شب و روز تو یکی فکر زندگی خودت باش!برو مریم باش!


پی نوشت از سر خود شیفتگی:اون برو مریم باش آخر رو خفن خوب اومدم نه؟


پی نوشت تصدق خودم بروم:ببین داش امیر چه معتبر شدی که ورژن تقلبیتم اومده بازار...تقبل الله!

16 comments:

  1. منم دلم سوخت...حتی خواستم لینکشو نذارم ولی فکر کردم یه جایی باید یه سیلی نرم بخوره این خانم تا یه سری مرز ها را یاد بگیره

    ReplyDelete
  2. ببخشید عصبانیی و من می خندم!
    امیر این مریم و از کجا پیدا کردی؟؟؟

    ReplyDelete
  3. چه روزگاری شده والا!هی می گن باید این حق کپی رایت رایت بشه ها .واسه همین روزهاست...

    ReplyDelete
  4. اتفاقن امروز داشتم فکر می کردم این گوشه که نوشتی منوط به اجازه کتبی...
    خوب اگه یکی همین جوری بدون اجازه استفاده کنه چی می شه؟؟؟؟
    هی می گم من حس ششم دارم هیچکی جدی نمی گیره...

    ReplyDelete
  5. یاد فیلم کلوز آپ کیارستمی افتادم. صحنه دیدار مخملباف با فرد استحاله شده
    دقیقا همین جمله را گفت و البته پایان خوش این واقعه سناریوی جاودانه کیارستمی بود وشهرت جهانی اش . به فال نیک بگیر.

    ReplyDelete
  6. بابا دمش گرم....عجب اعتماد به نفسی

    ReplyDelete
  7. واه واه ، خیلی مبتذل و جفنگ بود. خدا بدور امیر جان! طفلکی سر سوزنی استعداد نداشته لااقل معادلی برای گردون یا سانچو پیدا کنه!

    ReplyDelete
  8. خدای من! این اخری ها یه کم زبل بازی دراورده مطالب خودشم به مطالب شما اضافه کرده!! ولی قبل تریاش همه نوشته های شماست!با ادای حق امانت و بدون کم و کسری!!عجب مردمانی پیدا میشه...خدا خودش هدایت کنه.من که شاخ درآوردم!

    ReplyDelete
  9. باید می نوشتی تقلب الله

    ReplyDelete
  10. به جان خودم خلاقیت میخواد...نکنه تو از روی مریم مینویسی هوم؟؟؟؟:دی

    ReplyDelete
  11. بنده شخصا از ایشون به خاطر پشت کارشون و تطبیق دادن اتفاقات زندگیشون با پست های شما مثل جریان تولد امیر احمد و تولد برادر ایشون بدون کم و کاست و صرفا با تغییر دادن نام ها تشکر ویژه می کنم و از همین جا اعلام می کنم اون استعدادت رو بخورم جیگر!

    ReplyDelete
  12. دیگه چی از خدا می خوای؟ یه بک آپ مجانی و مفت ...تازه کلی هم شاخ و برگ داره . ناشکری نکن دیگه!

    ReplyDelete
  13. ببین داش امیر خیلی بی انصافی . اون بدبخت که کاملاَ‌کپی - پیست نکرده که ! گاهی ذات ملوکانه اش مونث هم شده . این یعنی بارقه ای از وجود . بهش فرصت بده . شنیدم کلی از نقاشان بزرگ اول کارهای استادانشان را کپی می کردند.  

    ReplyDelete
  14. رضا قاری زادهJune 10, 2008 at 5:38 PM

    سلام
    می دونم خیلی عصبانی هستی ولی فعلاَ فقط خواستم بگم اووووووووووول

    ReplyDelete
  15. خیلی باحال بود.کلی خندیدم.چه اعتماد به نفسی!!! من اگه این اعتماد به نفسو داشتم الان واسه خودم کلی مریم بودم:))
    من تازه واردم.لطف میکنین اگه کمکم کنین. منتظرم.

    ReplyDelete
  16. امیر جان خرده نگیر فکرش کوچولو دیگه

    ReplyDelete