Sunday, June 29, 2008

سربازان در بند وطنم

یادتان هست خبر حمله جندالله به یک پاسگاه مرزی در سراوان و به گروگان گرفتن ١۶ نفر را در این هجوم؟یادتان هست که ١۶ نفر مثل من و تو اسیر دست جلادی مثل ریگی اند که آن مردک حال بهم زن صدای آمریکا صدایش میکرد «ریگی جان» و بهش اطمینان میداد« آنها همه با اویند»؟یادمان هست اکثر آن ١۶ نفر سرباز وظیفه بودند یعنی یکی مثل من و تو یا برادرمان یا دوستمان یا...؟سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار های تاق و جفتش،ارتش پر افتخار جمهوری اسلامی و خیل امرایش-اسم از نیروی انتظامی نمی آورم چون دارند توی خیابان به زن و دختر مردم گیر میدهند و دستشان بند است حیوانکی ها-چه کرده اند برای آزادی ١۶ گروگان ایرانی که آن حیوان ریگی نام ،دارد لاف میزند دو تا دو تا سرشان را میبرد؟حاجی کنزیگتون یاداوری کرده که اسرائیل غاصب صهیونیست بی تربیت برای نجات دو سرباز اسیرش تن به جنگ علیه حزب الله داد ولی ما حتی یک ترقه هم در نمیکنیم سمت گروه ریگی،به پایگاه هایشان حمله نمیکنیم،لااقل حتی باج نمیدهیم که آزاد شوند...ما دقیقن هیچ کار نمیکنیم تا هیچ کار نکرده باشیم.انگلیس برای آزادی ١۵ ملوان در بند خود که رسمن هیچ خطری تهدیدشان نمیکرد تا پای اعلام جنگ به ایران رفت اما ما نشسته ایم و اگر خدا قبول کند زیر ابرو بر میداریم.تقبل الله!


پی نوشت:دوستی میگفت تند مینویسی این اواخر شر نشود برایت.به جان خودم من نمیخواهم تند بنویسم یا از سیاست بنویسم.اصلن سیاست دارد خودش را تحمیل میکند به ما.من یک گوشه ای نشسته بودم کتاب و مجله خودم را میخواندم و فیلم میدیدم و یک قران بیشتر از خرجم کنار میگذاشتم برای روز مبادا.سیاست ورزی حضرات،کتاب و مجله را از دستم گرفت و باعث شد مدام بدهکار خودم باشم.چاره ای ندارم جز به جانشان غر زدن.خودشان راه دیگه ای جلوی پای ما نگذاشته اند.و الا من یکی از طرف خودم قول میدهم اگر فیلم و کتابم برسد و دخل و خرجم بخواند با هم اصلن نه احوالی از سیصد میلیارد مفقود زمان شهرداری مهرورزخان بگیرم نه سوالی از معادن سنگ امام جمعه عزیز تهران بپرسم.قول میدهم به خدا!

10 comments:

  1. خبر را خواندم. اما نمیدانم چه باید بگویم. اصلن چه میتوانم بگویم. خودم را میگذارم جای آن آدمها که در بندند... خودم را میگذارم جای مادر و خواهر و همسر و عزیزان آن آدمها و باز نمیدانم چه بگویم.

    ReplyDelete
  2. روز نویس جان سعی نکن جای کسی خودت و بگذاری به نظرم وضع ما خیلی هم بهتر از اون ها نیست!

    ReplyDelete
  3. خوب ایر جان اونها نه آقا زاده هستن که ددی گرامی بره دنبالشون نه وابسه به مهر ورز جان در نتیجه برای کسی مهم نیست که چه بلایی سرشون بیاد.

    ReplyDelete
  4. رضا قاری زادهJune 29, 2008 at 6:54 AM

    من هم توی سفر پارسالم به چابهار سرمایه گذاری وهابی ها تو مناطق جنوب شرقی ایران و منابع مالی که در اختیار اهل سنت آنجا قرار داده اند را دیدیم بعداَ هم چشممان روشن شد به خبر بورس رایگان اهل سنت جنوب ایران در دانشگاهها شیخ نشینها  ... اینها را اگر قرار بدهیم کنار مدیریت گزینشی کاملاَ شیعی زابلی ( سیستانی ) در برابر بلوچهایی که در مدیریت بازی داده نمی شوند و به آنها مشکلات خاص اقتصادی و امنیتی ویژه ی مناطق مرزی را اضافه کنیم مشکلات اکثریت بلوچ منطقه را می فهمیم ... از هر 10000 نفر یکی هم هوس کند این وسط مثل ریگی شود حساب کل منطقه با کرام الکاتبین است . مثلاً همین پارسال نماینده ولی فقیه تو سراوان ( اگه اشتباه نکنم ) را سر منبر تیکه تیکه کرده بودند .
    بر خورد بد و بی تدبیر دولت با اقلیتهای مذهبی و قومی کشور در واقع زیرساخت تمام این فلاکتهاست که شدت آن در مناطق مرزی به مراتب بیشتر است .
    قربانت ... یا حق

    ReplyDelete
  5. سلام
    با اجازه لینکتون کردم

    ReplyDelete
  6. ...ما دقیقن هیچ کار نمیکنیم تا هیچ کار نکرده باشیم...

    ReplyDelete
  7. ریگی جان زاده ی خشونت خود حضرات است، اما به قول تو قضیه وقتی خطرناک میشه که تسویه حسابهاش رو با یه مشت سرباز نگون بخت بی گناه انجام میده که تنها گناهشون نداشتن پارتی و رابطه است و تنها فکرشون به پایان رسوندن این دو سال شوم... دو سالی که برای خیلیهاشون چه در کردستان و چه در بلوچستان خیلی زودتر از 24 ماه به درازا کشیده شده....

    ReplyDelete
  8. راستی بابت لینک شدن هم صمیمانه خدمتتون تبریک عرض میکنم و آرزو می کنم الطاف دوستان شامل حال بنده و سایر دوستان هم بشه...

    ReplyDelete
  9. آدم که دلش بگیرد و کاری از دستش بر نیاید که نیاید بدجور شکننده می شود. این روزها هی باید در مقابل هر دیده و ندیده شکست و شکشت و شکست و ...

    ReplyDelete
  10. سلام. تو وبلاگ کتایون زیاد رد پاتونو دیده بودم فکر کنم قبلن ها هم تو بلاگ فریبا می دیدمتان. گفتم سرکی بکشم این روزها و سری در بیاورم از دنیای امیرانه تان !

    ReplyDelete