Wednesday, June 11, 2008

ازدواج یا مرگ

منطقه ویژه اقتصادی پارس در راستای شکوفایی و نوآوری به پرسنل مجردش هشدار داده که اگر تا پایان شهریور به امر خطیر ازدواج مبادرت نورزند به پیمانکار معرفی میگردند و اینها.در پی مشخص شدن این ماجرا برخی از مشاهیر و بزرگان واکنش های ذیل را نسبت به اقدام مشعشع سازمان فوق الذکر از خود صادر فرمودند:


اسمشو نبر کبیر :عزیزان من بدانید دشمن در کمین جوانان منطقه ویژه نشسته بود و رییس سازمان که خیلی فعال و با نشاط است ضمن زنده کردن نوآورانه سنت نبوی نشان داد آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند


مهرورز خان :ملت ایران خودش میدونه که مافیا چه نفوذی کرده بود در برخی جاهای سازمان و داشت با ایجاد بدبینی جلوی ازدواج جوونا رو میگرفت ما رفتیم گفتیم:فقط حرکت انقلابی اقا یا ازدواج کنن یا پس من چه جوری اسراییل رو از روی زمین محو کنم؟


مهدی کلهر مشاور مهرورز خان :من دست همه جوونا رو از عسلویه تا لوس آنجلس میبوسم.خدا به سر شاهده آقای دکتر شب تا صبح خواب نداره از زور نگرانی که جوونا چرا ازدواج نمیکنن؟پریشبا به من گفت مهدی؟گفتم جان،گفت مهدی؟گفتم جان،گفت مهدی هولوکاست بگیری ایشالا! این جوونا چرا ازدواج نمیکنن جمعیت شیعیان زیاد شه؟ببینین آقای دکتر که خودشون نخبه هستن تا کجای جوونا رو دارن میبینن


علی لاریجانی ریاست مجلس :ببینید اگر همه مجردان منطقه ویژه اقتصادی پارس به حول و قوه الهی لجه ظلمات از پیش چشم جهان کفر بر سر استکبار نکوبند عین این میماند که ما در غلطان داده باشیم و آب نبات بگیریم اونم به شرطها و شروطها:جلباب های غفلت را باید درید.من حتی برای سولانا هم زن میگیرم


سید محمد خاتمی :ابتدا باید اجازه داد مجردین محترم با هم گفتگو کنند و ضمن ساماندهی گفتمان مدنی در راستای تعالی جامعه دانش محور با تنش زدایی بین زوجین امکان استحصال توسعه فراگیر را با آزادی اجتماعی مشابه مدینـه النبی به ارمغان آورد


پی نوشت ابهام آمیز:بیانیه کاملن مشخص نکرده که وقتی مجردین ازدواج نکردند و به پیمانکار معرفی شدند آیا پیمانکار مکلف میشه براشون زن یا شوهر دست و پا کنه یا پس چی؟


پی نوشت خوشحالانه:از اینکه میبینید مشنگیت سراسر ام القرای جهان اسلام را فراگرفته چه حسی دارید؟


پی نوشت سانچویی:ارباب هزاری گفتم خر منم ببر منطقه ویژه اقتصادی پارس.اگه خیر سرت حرف گوش کرده بودی الان این الاغ هم تشکیل خانواده داده بود

7 comments:

  1. حمیدرضا , نسرینJune 11, 2008 at 8:38 AM

    سلام .......... بابا ایول یه عکس از ابلاغیه جدید مناطق نفتخیز پارس چه شوری بپا کرده!!!! .......... موفق و پیروز باشی

    ReplyDelete
  2. منمم این ایمیل و داشتم!اول تعجب کردم و خندیدم و بعد عصبانی شدم!
    همینجوری خیلی خنده دار و مسخره است ولی وقتی بهش فکر کنی تازه عمق فاجعه ارو می فهمی!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. رضا قاری زادهJune 11, 2008 at 10:52 AM

    سلام
    امیر جان داداش خاتمی کی گفت جامعه مدینه النبی ؟!  نظر خاتمی یه چیزی بود تو مایه های بومی سازی شده ی نظریه جان لاک ... این جامعه مدینته النبی را چپوندن تو پاچه اش

    ReplyDelete
  4. سلام.وبلاگ همزادتون رو دیدین؟ عجب اعتماد به نفسی. تازه من یه پست دیده بودم که عینا کپی پیست شده از وبلاگ آلن بود!
    به قول مهران این هر نوشته رو از یه جا بر میداشته!!

    ReplyDelete
  5. این همزاد قربونش برم سنگ پای قزوین رو تووی جیب مبارکش گذاشته.یکی ازش سوال کنه در وبلاگ آینده که فرمودن قصد دارن به جان پست های چه کسی حمله کنند آیا؟

    ReplyDelete
  6. خیلیل=خیلی

    ReplyDelete
  7. عاطفه(احلام)June 12, 2008 at 5:05 AM

    بابا الان خیلی جاها اینجوریه مثلا اتوبوسرانی به راننده هاش حداقل حقوق رو میده و می گه اگه مجرد باشید حق کار ندارید! حالا صد رحمت به این یکی لااقل نرخ دستمزدش بالاست. اتوبوسرانی درون شهری آخه چرا؟

    ReplyDelete