Tuesday, June 24, 2008

وسوسه های فرهنگی

از وقتی مافوق های سردار زارعی تصمیم گرفتند جامعه را امن کنند بنده کمترین، ارتباط مستقیم و غیر مستقیمم با آقای فیلمی قطع شد فلذا دچار کاهش میزان فیلم دیدگی در خونمان شدیم این مشکل پا برجا بود تا این چند روز توفیق دست داد عصر ها مکرر مشرف شویم شهرک غرب.به فرموده رضا قاسمی خان جان «دل به روضه اش قیامت بود »از بس فیلم آنجا گیرمان آمد.بسی خوشبحالمان شد و فی الواقع خفه کردیم خودمان را با فیلم.الان فقط باید بگردیم یک فقره امیر پیدا کنیم که مقادیری وقت داشته باشد بنشیند این فیلم ها را ببیند و آن کتاب های نمایشگاه کتاب خریداری شده را هم بخواند و ...در عین حال دلمان میخواهد برود تئاتر ماچیسمو محمد یعقوبی را هم ببیند و اصلش دلش تئاتر شهر میخواهد و اینها.دل است دیگر هزار چیز میخواهد


 

8 comments:

  1. با تشکر از مطالبت به ما هم سری بزنید

    اول از همه اين كه اگه حوصله خوندن رو ندارين با اي دي پشتيبان سايت ارتباط بر قرار كنيد:
    vili_mj_2008@yahoo.com

    لینک عضویت:
    http://forum.pro-boys.net/ucp.php?mode=register

    ورود به سایت پس از عضویت
    http://forum.pro-boys.net/ucp.php?mode=login

    نحوه فعالیت در سایت و ارتقاء درجه:
    http://forum.pro-boys.net/viewtopic.php?f=88&t=311

    بخش اعضای جدید و راهنمایی آنها
    http://forum.pro-boys.net/viewforum.php?f=88

    با تشکر منتظر شما هستم

    ReplyDelete
  2. دلمون می خواست یه بار هم که شده این تئاتر شهرتون رو ببینیم!

    ReplyDelete
  3. می بینم که رضا هم اضافه شده به جمع مدعیان اولی و این حرف ها. یعنی من الان بگم اول قبول نیست؟دیگه 5 تا که فاصله ای نیست بابا...ای امیر فرهنگی حمایتت می کنیم

    ReplyDelete
  4. اخ اخ گفتی برادر! من هم خیلی دلم یه سمیرا میخواد که وقت داشته باشه کتابی که ماهها پیش شروع کرده رو تموم کنه... بعد از دو سال یه سینما بره.. یه تاتر بره... گاهی ورزش کنه .. گاهی فیلم ببینه و خلاصه کاری بکنه به جز سر کار رفتن و تو خونه افتادن از خستگی!!!!

    ReplyDelete
  5. تا باشه ازین وسوسه ها!

    ReplyDelete
  6. تکذیب میشود رضا جان

    ReplyDelete
  7. پیام تبریک روز زنتون رو الان خوندم و کلی خندیدم بعد از یه روز گریه زاری و زنجموره و تظاهر به لبخند و غرق شدن در افسردگی و تلاش برای امضا از زنان گرفتن و تو دهنی خوردن و آه کشیدن و احساس بدبختی کردن از این گه بازیا!
    فقط بگید چطور با اینهمه کار اینقدر به موقع و مرتب و زود آپدیت می کنید؟!

    ReplyDelete
  8. كانون قرآن مسجد ابوالفضل (ع) بوشهرJune 25, 2008 at 5:01 PM

    با سلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. همیشه نفستان گرم و خداوند یاورتان. پنجشنبه 6/4/87 روز جهانی مبارزه با مواد مخدره. بنظر شما آیا کاری از دست ما برمی آید؟ هر چند با تبلیغات زیادی هم مواجه هستیم برای ریشه کنی آن. ولی ممکنه نظر شما زندگی یک نفر از اینا رو عوض کنه تا به جمع دوستان و خانواده برگردن. فراموشمون نکن.

    ReplyDelete