Wednesday, June 18, 2008

خودشیفتگی با طعم موشک کروز

١-وقتی این تحلیل انستیتو واشنگتن در مورد برخورد احتمالی ایران و آمریکا رو خوندم اقرار میکنم به جای ترسیدن و نگران شدن برای چند لحظه فقط قربون صدقه خودم رفتم.به جان خودم باحال نیست آدم بشینه پشت کامپیوترش با کنار هم گذاشتن چند تا اتفاق بیرونی تحلیلی بده از اوضاع که چند ماه بعد توسط یه انباره فکری قدرتمند با دسترسی به اطلاعات محرمانه تایید بشه؟من باب اثبات میتونین این پست بنده رو هم مرور مجدد کنید.خلاصه ماجرا حمله محدود نظامی علیه تاسیسات نظامی و صادرات نفت یه ویژه پایگاه های سپاه پاسداران انجام میشه تا دست میانه رو ها در جنگ قدرت بعد از اولین موج حمله قویتر و موضع ایران سر میز مذاکره ضعیف تر بشه...قبول قبول ترسناکه خیلی ولی من ترجیح میدم همون برم از درستی تحلیلم لذت ببرم...به فرموده شاعر ما رو دست کم نگیر


٢-این نوشته رو هم دوست داشتم.خلاصه ماجرا این بود که ما از احمدی نژاد به این دلیل متنفریم که اون داره خودمون رو بهمون نشون میده:همون حق به جانب بودن ها و علامه دهر بازی ها و مدعی زرنگی بودن...در واقع یک جورهایی احمدی نژاد بخش سایه جمعی ماست به همین دلیل نمیتونیم تحملش کنیم و انقدر در برابرش موضع میگیریم.این رو قبول کینم لازمه بریم سراغ خودمون و قبل از حل مشکل جمعی مشکلات سایه شخصیمون رو حل کنیم.هوم؟

9 comments:

  1. كانون قرآن مسجد ابوالفضل (ع) بوشهرJune 18, 2008 at 10:04 AM

    با سلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. امید این دارم که همواره در زیر سایه ایزد منان موفق و موید باشید و با درج مطالبی که در وبلاگتان قرار می دهید ، ساعاتی ارزشمند برای بنده و دیگران فراهم آورید.
    بر بنده منت می گذارید اگر سری هم به وبلاگ ما بزنید تا از رهنمودهای شما استفاده کنیم.              با آرزوی سعادت و بهروزی

    ReplyDelete
  2. ما که همیشه به تحلیل ها و پیش بینی های تو اعتقاد داشتیم. و ما هم به همین ترتیب ترجیح میدیم بشینیم وبلاگ تو رو بخونیم و همینطور از درستی تحلیل هات لذت ببریم. ... هیچ دلم نمی خواد خاطرات سال های جنگ تکرار بشه...از یازده سالگی تا نوزده سالگی من جنگ بود. این یعنی تمام سال های نوجوانی...

    ReplyDelete
  3. ای داد بیداد.  با این که می دانستم تو همیشه نمره بیستی این یه بار دلم می‌خواست نمره بیست نباشی.

    ReplyDelete
  4. وقتی یک فرهنگی توی جامعه جا افتاده باشه همه ی رفتارها هم بر اساس اون فرهنگه شکل می گیره. چه رئیس جمهور و چه مردم...

    ReplyDelete
  5. بابا "دمت گرم  " با چشب دوقلو خیلی میچسبه - نه؟
    اگه در یک کشور آزاد زندگی میکردی احتمالا وزیر خارجه یا چیزی در این اندازه شده بودی . حالا چکاره ای؟

    ReplyDelete
  6. ببین حالا که اینقده کاردرستی یه فکری به حال این سایه گندهه بکن، اون سایه فردی ها با من!

    ReplyDelete
  7. امیر یه تحلیل بکن اگه ایران همین الان بی خیال انرژی هسته ای بشه چه اتفاقاتی ممکنه بیافته؟ مثلا اگه عربها گیر بدن اون تنبون بزرگ و کوچیکو با هم بخوان چیکار باید کرد

    :))

    ReplyDelete
  8. میبینم پای بوشهریا اینجا هم وا شده!!

    ReplyDelete
  9. راجع به حضرات سایه ی جمعی بازم میگم "خلایق هرچه لایق" ؛ منظورم کل افراد جامعه است همونطور که خودت هم غیر مستقیم بهش اشاره کردی.

    ReplyDelete