Tuesday, January 1, 2008

گاز کابينه قطع شده

۱-سه روز است مردم استانهای خراسان شمالی،مازندران ، سمنان و گلستان گاز ندارند.خانه ها سرد و کار به جایی رسیده که در شهر ها حتی نان هم پخت نمیشود.حضرات مسوولین میفرمایند بدلیل قطع گاز وارداتی ترکمنستان اوضاع همین است که هست و مکرر از مردم میخواهند که صرفه جویی کنند.در این میان کسی به مردم توضیح نمیدهد که اصلن چرا کشوری که دومین دارنده ذخایر گاز جهان است باید از ترکمنستان گاز وارد کند؟هیچ کدام از حضرات توضیح نمیدهند که تحریم های جهانی برنامه توسعه میدان گازی پارس جنوبی را کاملن متوقف کرده و قطر با خیال راحت از این میدان مشترک گاز به همه جهان صادر میکند و به ریش ما میخندد.هیچ مسوولی در این کشور به مردم نمیگوید این قطع شدن گاز تازه از نتایج سحر تلفیق«انرژی هسته ای حق مسلم ماست»و «هولوکاست» میباشد.

۲-رییس جمهور مهرورز پیش از انتخاب شدن رسمن در سیمای جمهوری اسلامی اعلام کرد مگر مساله کشور لباس پوشیدن و موی جوانان ماست؟ما به این کارها کاری نداریم...اندکی بعد دیدیم چه کردند با ما در میادین شهر.کاری که شاید هیچ ارتش اشغالگری هم با این وسعت و هراس آفرینی موفق به انجامش نمیشد.حالا باز روزهای انتخابات نزدیک است و آن شازده، وزیر دادگستریش-دکتر الهام- را پیش فرستاده تا بگوید دولت نقشی در طرح امنیت اجتماعی ندارد و آن مشاور مو بلایش-آقای کلهر-را مامور کرده بفرماید جگر رییس جمهور از طرح امنیت اجتماعی خون است و اصلن این برخورد ها کار اجانب است...امروز فرمانده طرح امنیت اجتماعی،سردار اشتری از ابلاغ مستقیم فرمان برخورد با جوانان توسط رییس جمهور در قالب طرح عفاف خبر داد و تهدید کرد که مستندات مساله را به اطلاع عموم خواهد رساند.

دروغ از صدر تا ذیل دولت را فراگرفته...ما از خیر رعایت حقوق بشر توسط شما گذشته ایم حضرات ولی جدن توقع کمی کار آمدی و رو راستی خواسته زیادی نیست.هر چند مثل روز برایم روشن است در این باب هم آبی از شما گرم نمیشود:گازتان بد قطع شد والا مقامان!

پی نوشت:دو پست قبل پیش نوشتی داشتم در باب تبریک عید گفتن غدیر و قربان و نقش حاکمیت.شاید کمی تند رفته باشم و خودم را ملاک قضاوت قرار داده باشم.آن بخش سیاست حاکمیت را پس میگیرم و اگر حرفم کسی را رنجاند عذر خواهی میکنم.هرچند همچنان من فقط نوروز را عید میدانم و بس!

15 comments:

  1. عاطفه(احلام)January 1, 2008 at 3:24 AM

    فعلا تا کامپلکسی نشدم اول.

    ReplyDelete
  2. عاطفه(احلام)January 1, 2008 at 3:27 AM

    مسئله بی گازی شوخی نيست که بشه ازش گذشت. خدا به داد مردم برسه . بايد خودشون کاری برای خودشون بکنند.

    ReplyDelete
  3. عجيب می ترسيم از اين بی گازی.

    ReplyDelete
  4. سلام

    اول ممنونم. بابت؟ بابت اينکه دستنوشته هايم يادتان بود. يا شايد تصادفن سری به آنجا زديد. نميدانم من ترجيح ميدهم روی خوب قصه را نگاه کنم.

    اين بخش آخر نوشته تان هم ترغيبم کرد بروم يک سری دوباره به کامنتدانی بزنم و بعدش ديدم يک نفر حسابی آمده آنجا جواب مرا داده. ايرادی ندارد من نظرم را گفته ام ايشان هم همينطور.

    اما درمورد اين بحث گاز به نظرم به هر جال بعد از نفت و بنزين نوبتی هم که بود نوبت گاز بود

    ReplyDelete
  5. آره گاز ما هم قطع شده...

    با يک سری تدابير مهندسی تونستم ديروز با يک عمليات انتحاری ۵-۶ ساعته برای مدت ۱۰ دقيقه حمام کنم!

    نونم که پخت نمی شه

    چند نفر می خواستن با زغال خودشونو گرم کنن که ديروز سر از بيمارستان در آوردن (گاز co)

    ظاهرا بايد از فردا بريم بيرون با تبر هيزم بشکونيم با دو تا چوب کلفت تر عمودی ببنديم بذاريم رو کولمون بياريم آتيش کنيم... راستی قرن چندمه؟

    ReplyDelete
  6. سه هفته از برگزاری مراسم ١٦ آذر می‌گذرد و بیش از چهل تن از دانشجویان آزادی‌خواه و برابری‌طلب دانشگاه‌های سراسرکشور همچنان در بازداشت بسر می‌برند.

    ----------

    جهانیان برای حمایت از فرزندان این مملکت به پا خواسته اند. شما برای حمایت از دانشجویان بی گناه در بند چه کرده اید؟

    برای کمک به ما تنها کافیست لینک ما را در وبلاگ خود قرار دهید!

    ReplyDelete
  7. دل آدم می گيرد برادر...

    ReplyDelete
  8. آقا در باب دروغپردازی آقايون که جز تاييد و ابراز تاسف نميشه کاری کرد البته خوب اينها ديگه خودشون هم می دونن که حناشون پيش مردم رنگی نداره اما نمی دونم چطوریه که از رو نمی رن. ولی از همه اين حزفها که بگذريم تازه فهميدم ما ملت شريف هم ملت زياده خواهی هستيم. حداقل درباب معيشت. بماند که حقوق انسانیمون به کل ناديده گرفته شده... حرف زياده در اين خصوص.. حالا که دست بخ نوشتن شدم بادم باشه راجع بهش يه چيرهايی بنويسم...

    ReplyDelete
  9. پايه های بر اساس دروغ ...من نميدونم اين پايه ها تا کی قراره پابرجا بمونه...

    ReplyDelete
  10. فراموشی هاJanuary 1, 2008 at 3:43 PM

    من زير بار شعرم نمی روم حالا اينا زير بار حرفشان.متحيرم..و دهانم يه متر باز.منتظرتم

    ReplyDelete
  11. جوراب پاره و انگشت ازادJanuary 1, 2008 at 3:53 PM

    از عنوان پستت خوشم اومد......

    ReplyDelete
  12. اشتباه پشت اشتباه....خدا بهمون رحم کنه!

    ReplyDelete
  13. خيلی افتضاح .هيچ کس نيست که پاسوخ گو باشه!

    ReplyDelete
  14. وبلاگ امير احمد رو می خوندم... مطلبش وادارم کرد برگردم اينجا و اعتراف کنم حرف از زباده خواهی اين ملت زدن در اين لحظه خاص بی جا بود.. معذرت

    ReplyDelete
  15. ملت عاشق که خط و ربط ندارد.

    این رییس جمهور را که مردم ترکمنستان انتخاب نکرده اند.

    از این ملت عاشق است که بر ماست.

    ReplyDelete