Sunday, August 15, 2010

بر هر کابوسی شکری واجب

آقای وس کریون، مجموعه فیلمی دارد به اسم کابوس در خیابان الم. شخصیتی در فیلم هست به نام فردی کروگر. این موجود خفن وارد خواب افراد حیوانکی شده و در خواب آنها را می کشت، جوری که دوستان وقتی بیدار می شدند هم خود را کشته میافتند، یک همچین موجود خفنی بود فردی کروگر... حالا در چنین شرایطی راه حل قربانیان فردی خان چه بود؟ این که نخوابند. یعنی  به قیمت اینکه برخی نقاطشان را بگذارند در آب یخ و موسیقی با صدای بلند گوش کنند و انگشت شان را ببرند و نمک بزنند و ... نخوابند تا فردی مهربان نیاید و کلن آن ممه را لولو نبرد. خب بدیهی است افاقه نمی کرده و جوانان رشید خوش صورت نیکو باطن یک به یک قربانی فردی لعن الله می‌شدند و کلن واویلا


چرا یاد فردی کروگر کذایی افتادم؟ دیشب که مکرر با نکبت کابوس از خواب پریدم و اعصابم چنان کش آمد که آمدم نشستم توی هال و گفتم اصلنش من دیگه نمی خوابم و همان طور نشسته داشت خوابم می‌برد جوانان گلگون کفنی را به خاطر آوردم که گرفتار عمو فردی شده جان از دست می‌دادند...حالا باز خدا را شکر طرف ما را نکشت. دیدید در هر وضعیتی جای شکرش باقی است؟


پی نوشت: وقتی صابون فردی به تن آقای خواب بزرگ هم می‌خورد

7 comments:

  1. کیمیاگری در پی کیمیاAugust 15, 2010 at 3:17 PM

    خیر باشه ایشالله اگه اون فیلمی باشه که من فکر کنم در حدود 1995 دیدم وحشتناکترین جای قضیه اون اتوبوس بود که اول همه با شادی فکر کردند دارن میرن مدرسه اما خواب بودن و اخرش اتوبوس روی یک سنگ دراز بند بود و اگر کسی جمب میخورد ّپوب ..... اتوبوس کف دره بود! وحشتناکترین جای قضیه گاهی اینه که بهیچ وجه نباید جمب بخوری چه عقب بری چه جلو گند میزنی باز مهمه از خواب پریدی پس هنوز فردی روی جنابعالی تاثیر نداره چفت شدگی داره نمره خوب رو میگیره!

    ReplyDelete
  2. جای شکر برای خیلی چیزها باقیست هنوز ، اینکه هنوز می شود نوشت ، هنوز می شود گفت درونمان چیست ، حتا اگر در لفافه و پوشش باشد ، حتا اگر بخواهیم به در بگوییم که دیوار بشنود!!!
    جای شکرش باقیست هنوز که نفسهامان به شماره نیفتاده ، هنوز کسی هست که دوستمان دارد ، هنوز می توانیم پنهانی عاشق باشیم و دم نزنیم!
    جای شکرش باقیست ...
    بروم نان و پنیرم را تنهایی بخورم تا دیر نشده !! خدایا شکرت که یخچالم خالی نیست!!!!!!!

    نبودم دیری ، امید که باز هم بتوانم بخوانمتان و پرگویی کنم دیگر بار!

    ReplyDelete
  3. توی این وانفسا مونده بریم این فیلمو ببینیم. آقا وسوسه مون نکن. لدت و هیجان این فیلما مال جهان اولی هاست و گرنه ماها که تمام زندگی مون nightmare.

    ReplyDelete
  4. متن اس ام اس ارسالی به دوستان : حمایت سبز از علی کریمی در برنامه 90 1-ارسال عدد8با هدف بالا رفتن امار اس ام اس غیر قابل قبول 2- یاهر گزینه ای غیر از گزینه های اصلی 3-در صورت اس ام اس مستقیم مربوط به علی کریمی و حمایت از کریمی گزینه مربوطه انتخاب شود

    ReplyDelete
  5. سلام دوست من.
    وبلاگ زیبایی داری و خوب هم مینویسی.
    خوشحال میشم به وبلاگ منم سربزنی و نظرتو بهم بگی.
    اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم.
    بازم میام به وبلاگت.
    فعلن...

    ReplyDelete
  6. به قول اشنایی:میدانم اگر انسان خود اگاهی و عصیان را از خود دور کند  میتواند یک عمر اسوده و ارام بخوابد و خواب پریشان نبیند.

    ReplyDelete
  7. ای کاش کابوس ها همه در خواب بودند. «درون دوزخ» خودت چی؟ یه کابوس تو بیداری نیست؟ و اینکه گاهی آدم کابوس هاشو دوست داره و بهشون دل می بنده هم که دیگه ... اینکه گفتی «آدم است دیگر، یک وقت‌هایی دلش می خواهد برود تا ته تباهی.» را با تمام وجود حس می کنم.


    مرد مختصر.

    ReplyDelete