Friday, April 21, 2006

توفان آبی

تيم ما قهرمان ميشه/خدا ميدونه که حقشه/به لطف يزدان و بچه ها/استقلال قهرمان ميشه/تيم ما قهرمان ميشه...


بچه ها که ميدوند دور زمين تا جشن قهرمانيشان را با صد هزار استقلالی دو آتشه تقسيم کنند تصاوير مثل پرده سينما از جلوی چشمم رد ميشود:آن روز شوم در انزلی و اشکهای از سر ياس،شکست در اهواز و تقديم قهرمانی به پاس،سجده های شکر فرهاد کاظمی در آزادی بعد از تحقير شدن ما در فينال جام حذفی،تماشای جشن قهرمانی فولاد در فصل قبل و ...چهار سال تمام دستمان از جامی کوتاه ماند که به اقرار دوست و دشمن شايسته ترين تيم برای تصاحبش بوديم-انصاف بدهيد کدام تيم به جز استقلال تمام اين سالها را در کورس قهرمانی حضور داشته؟


حالا  اما ما جايی هستيم که بايد باشيم:استقلال قهرمان ايران است و من و ما احساس سربلندی ميکنيم.تيمی داشتيم که ميشد لحظه به لحظه به آن افتخار کرد.وحيد طالب لو که با مهار پنالتی دايی همان روز اول به ليگ اعلام کرد ما قهرمانيم.پيروز قربانی که نمايش شجاعتش در برابر پاس در دور رفت هرگز از خاطرم محو نميشود.حاج محمود فکری که با اقتدار تيم را رهبری کرد.مجتبی جباری که گمشده سالهای اخير استقلال بود.سياوش اکبرپور که لحظه ای کم نميگذاشت و رضا عنايتی ماشين گلزنی مستداممان که با شکستن رکورد اقای گلی فرشاد پيوس رونقی ديگر به جشن قهرمانی بخشيد:حالا رکورد گلزنی در ليگ در کف با کفايت يک آبی پوش است!


حالا خيز بر ميداريم برای آسيا!سال آينده جشن قهرمانی را با امير قلعه نوعی و اين بار در آسيا ميگيريم.چنين باد!

26 comments:

  1. آقا تبريک هوارتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتا .... آخ که چه بازی بود ....

    ReplyDelete
  2. خيلی وقت بود که اينقده ذوق زده نشده بودم

    ReplyDelete
  3. اوضاع و احوال تو چه مايه هايی اميرانه است ؟ خوش به حال بانو .

    ReplyDelete
  4. چه می کنه اين سياوش اکبری اووه ؛ چه کار کرد عنايتی ! وحيد طالب لو که پنالتی رو با دو ضرب گرفت .... .

    ReplyDelete
  5. آقا اگه ميدونستم آبيته زودتر از اينها واست کامنت ميگداشتم. من يکی که امروز رو مرخصی گرفتمّ بشیتم پا ماهواره.

    ReplyDelete
  6. امير جون تبريک تبريک.. ميبينم که تو هم مثل من سريع بعد از بازی دست به کيبورد شدی! به اميد قهرمانی در آسيا...

    ReplyDelete
  7. قبول داری اون نماز شکر وسط استاديوم روی پرچم آبی خيلی جواد بود؟ خوب ميخواستين شکر کنيد ميرفتين خونه هاتون...

    ReplyDelete
  8. ببين امير جون آبی هميشه سالاره چه قهرمان چه نايب قهرمان چه توی دسته اول و دوم... راستی قلعه نويی فرمودن نمی‌خوان ديگه با استقلال باشن.. ديدی تلوزيون رو؟

    ReplyDelete
  9. امير نميدونی چه خبر بود استاديوم .. واقعا منو برد حالو هواش به سالای دور .. نميدونی چی بود .. هرچی بگم کم گفتم .. انفجارهای مکرر جمعيت از شدت خوشحالی ادمو شارژ ميکنه بين اينهمه مشکلات و اصاب خورديا .. نميدونی اون دقايق اخر که اس اس قهرمانيش قطعی شده بود استاديوم چه حالی بود .. به جرات بگم بالای ۱۰۰ تا اومده بود و منکه از ۱ اونجا بودم ۲ پره پر شده بود .. هرچی بگم کم گفتم .. واقعا يه روز به ياد موندنی بود و رفت  و پيوست به همه خاطره های رنگيم از دوره بچگی و نوجونی تا حالا ... روزی بود فراموش نشدنی که فقط بايد ميبودی تا اين حسی که دارمو ميگرفتی ...

    ReplyDelete
  10. سلام. تو کی انقدر آپ کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوبی؟

    ReplyDelete
  11. يعنی باور کنم امير ما .سانسور می کنه؟ يا من چشم هام آلبالو گيلاس می چينه يا کامنت من حذف شده....

    ReplyDelete
  12. يعنی باور کنم امير ما .سانسور می کنه؟ يا من چشم هام آلبالو گيلاس می چينه يا کامنت من حذف شده....

    ReplyDelete
  13. راستی با اينکه شديدا آبی هستم اما خوش باوريه که فکر کنيم با اين بضاعت بتونيم تو آسيا حرفی برای گفتن داشته باشيم

    ReplyDelete
  14. ((: خوش به حالت امير . چه حس و حالی داری هنوز ...

    ReplyDelete
  15. از فوتبال خوشم نمياد از پرسپوليس استقلال کردن بدم مياد

    ReplyDelete
  16. خيلی حال کردم وقتی فهميدم استقلالی هستی...بابا دمت گرم...قهرمانی استقلال رو بهت تبريک می‌گم.

    ReplyDelete
  17. صورتك خياليApril 22, 2006 at 7:24 AM

    حسوديم شد اينقد روحيه ات خوبه که به فوتبال هم فک ميکنی؟

    ReplyDelete
  18. از نادانی به اينجا رسيدم به تلخ مثل عسل و نثر های قوی و منسجم ات بسيار به دلم نشست سلام تلخ عسل ! برد آبی ها هم گوارايت باد!

    ReplyDelete
  19. سلام به عنوان يک پرسپوليسی قهرمانيتان را بعد از ۴ سال انتظار تبريک می گم پاينده باد اين پيروزی و نوش جانتان موفق باشی

    ReplyDelete
  20. آقا مبارکتون باشه!

    (ديگه چی بگم!)

    :دی

    ReplyDelete
  21. سلاااام :) درود بر تو که اينقدر قشنگ نوشتی. چه لذتی بردم که پاس برد! برد ولی کافی نبود. مثل استقلال که روزی برده بود و کافی نبود... اين بار با قدرت. آنقدر با قدرت که ترس و استرس تکرار کابوس دست و پاشون رو نبست. و اون همه آدم عاشق توی ورزشگاه... معرکه بود پسر! تبريک می گم:) حالا ما که رفتيم آسيا... فولاد ۵ تا می خوره... صبا ۴ تا... پرسپوليس هم ۲تا۲تا...! کی تا حالا اينقدر لايق قهرمانی بوده؟ خدا می دونه که حقشه!

    ReplyDelete
  22. سلام... هرچند دلم نمی‌خواست نه آی‌ها قهرمان بشن و نه قرمزها٬ ولی به‌تون تبريک می‌گم و از ته دل از شادی‌تون شادم... يا حق!

    ReplyDelete
  23. تبريک...... کلی شارژ شديا...

    ReplyDelete
  24. سلام . اولا: قهرمانی بعداز سال ها نايب قهرمانی مبارک. دوما: پرسپولیس قهرمان ميشه/خدا ميدونه که حقشه/به لطف يزدان و بچه ها/ این شعار را زمان قهرمانی ما میخوندند حسودا.

    حالا که قهرمانی اینقدر برات مهمه حتما یه سری به سایت مابزن چون زیاد ازتون تعریف کردیم و لینک ما را در سایت بگذار ممنون.

    ReplyDelete
  25. من هم تبريک می‌گم...

    ReplyDelete
  26. بابا حميد سابقApril 24, 2006 at 8:47 AM

    چقدر شبيه فرمايشات سرکار  عشرت خانم  شايق بود  آدم قلقلکش می آيد .

    (هيات طرفداران آبی حسن آباد شاهی)

    ReplyDelete