Monday, April 17, 2006

سانچو کشون

تحت توجهات قادر متعال به شدت سگ ميباشيم.انقدر سگ که حتی يک ديگ زرشک پلوی فرد اعلا هم حالمان را بهبود نميبخشد.داريم به اين فکر ميکنيم که اهالی وبلاگستان چه گناهی کرده اند؟بعد با خودمان فکر ميکنيم ما که مسوول کردن يا نکردن اهالی وبلاگستان نيستيم.ازين خودخواهی کمی حال مبارکمان بهتر ميشود.حال نداريم تشريف مان را ببريم منزل.امروز جمعا ۱ ساعت کار کرديم که من از همين تريبون ان را به حضور مقام منيع مديريت شرکت - ارواحنا له فدا-قويا تبريک و تسليت عرض مينمايم.مزخرف گفتنمان می ايد شديد.فعلا تنها چيزی که از ما می آيد-حالا به هر نحوی از انحا -همين مزخرف است.من به جان خودم فکر ميکنم مردی که فقط ازش مزخرف بيايد و نه هيچ چيز ديگر به درد لای جرز ميخورد.دلمان ميخواهد اين سانچو را جر بدهيم ناکس رفته پشت خرش سنگر گرفته و تضرع ميکند ولی فکر کنم دخلش امده...


سانچو:يا سنت ايزيدور!ارباب به من چه؟چرا اينطوری بدبد نگاه ميکنی؟ارباب...ارباب ...!

12 comments:

  1. باز سانچوه ؟

    بزا بخونم ببينم چی گفته!

    ReplyDelete
  2. :))

    ببخشيدا   .... ببخشيداااااا

    من نميخوام حرف بدی بزنم!

    ولی اين روزا واقعن سگيه!

    واسه همه مث اينکه اينطوره!

    يادمه يه اس ام اس يکی فرستاده بود که میگفت امسال سال سگه و ایناو اخرش ميگفت واکسنتو زدی؟

    منم در جوابش گفتم :

    نه!!

    ReplyDelete
  3. اين سانچو طفلی هم کاريش نداشته باش!

    نگرانه ديگه!

    ReplyDelete
  4. امير جان!..... خداحافظ.

    ReplyDelete
  5. صورتك خياليApril 17, 2006 at 3:16 PM

    يه ساعت خيلی هم زياده مومن يه ساعت تو معادل ده ساعت هزار تا کافر مردک!

    ReplyDelete
  6. دو سيخ کباب کوبيده زعفرانی چطور؟ ميتونه سگ بودنتان را کاهش بده؟!!

    ReplyDelete
  7. خوب سال هاپو هست ديگه خيلی غير طبيعی نيست . يه ديگ  چلو خورشت فسنجان با رب انار اعلاء چطور ؟ الووووووووو سانچو شما زنده ايد ؟

    ReplyDelete
  8. حالا ما به سانچو نا خواسته يه اهانتی نموديم ولی شما ديگه سانچو رو نکش !

    ReplyDelete
  9. حالا انشاالله که پر شالتون در اين مواقع حضرت بانو رو نمیگيره !

    ReplyDelete
  10. چيزه. روم به ديفال امير خان. ولی فکر نميکنی شما که مردی و سانچو هم اسم مردونه ست. خيلی بيناموسيه که ته نوشتتون نقطه چين باشه. روايت داريم و ده ات حديث متواتر و حديت اموی و کلی علم رجال ميگه که عرش خدا داره توی سه نقطه ها ميلرزه. راستشو بگو با سانچو چه کار کردی؟ چرا دروغکی ميگی سانچو کشون. سانچو الان از در خونمون ردشد زنده بود. يه کمی لنگ ميزد. ميدونم اينجا خانواده رد ميشه و نيشه زياد راحت حرف زد ولی عرش لرزيد پس لرزه ش رسيد به شاهين شمالی!!! نکنيد اقا... نکنيد اين کارها را. نگذاريد اين نقطه چينها را که لد ما نيز به لرزه ميافتد. اوا خاک به سرم. بيچاره سانچو. مرد بود. بود . بود . بود...

    ReplyDelete
  11. ارباب! ما هم رفتيم لای جرز. امری نداری؟!!!

    ReplyDelete
  12. آقا اجازه ميدی شما رو تو مسنجر add کنم؟!

    ReplyDelete