Wednesday, April 26, 2006

پست اربعه

۱- يه وقتی يادم مياد دکتر قمشه ای تو يکی از سخنرانياش گفته بود:«ريشه همه مشکلات ادما از جهله،حتی وقتی از کسی عصبانی هستيم اگه دليل رفتارهای اون ادما رو بدونيم ديگه عصبانی و آزرده نخواهيم بود».تو موقعيتی هستم که مدام دارم خودم رو ميذارم جای کسانی که باهاشون روبرو ام و وقتی يه ذره تو موقعيتشون قرار ميگيرم احساس ميکنم نه تنها اتفاق عجيبی تو بعضی برخورد ها نيست بلکه تساهل و تسامح داره بيداد ميکنه چون خودم اگه تو اون موقعيت بودم تا حالا آدم ميکشتم


۲-خبر خوب هفته بازسازی سينما آزاديه.سينمای خاطرات،سينمای بوی پيراهن يوسف...!بايد از آقای قاليباف تشکر کرد که بعد از ۹ سال اين پروژه رو راه انداخت و از اقای احمدی نژاد هم ايضا که در دوران شهرداريش اونجا مسجدی،حسينيه ای،سقاخونه ای چيزی نساخت!!!


۳-آقای رييس رفتار ظريفی داره که مدام بهت يادآوری ميکنه تو کارمندشی و هر چقدر روابط دوستانست نبايد فراموش کنی که اون رييسه تو کارمند.بابتش ازش ممنونم،با اين کاراش مدام يادم ميندازه که برای کارمند بودن خلق نشدم!


۴-آقا جان!من ممکنه خرس يا کروکديل باشم اما به نظرم يه ذره برای سگ بودن زيادی درشتم فلذا درخواست ميگردد در انتخاب حيوانات انتسابی دقت لازم را مبذول داريد.


 

23 comments:

  1. ۱- خب فکر ميکنم يه کار ديگه هم ميشه کرد... مثلن اگه هز چيزی يا کسی ناراحت ميشيم بذاريم به حساب جهل (والبته بلانسبت شما نفهمی) خودمون و اونقت ديگه از طرف مقابل ناراحت نميشيم.

    ۲-بنده هم متشکرم و ديگه عرضی ندارم.

    ۳-کاملن درک ميکنم و بازهم ديگه عرضی ندارم.

    ۴-در اين مورد اصلن از همون اول عرضی ندارم. بنده رو معاف بفرماييد.

    راستی اين آدرس بلاگ که نوشتم آدرس بلاگ ديگه ام هست که اگه دوست داشتين سر بزنين.

    ReplyDelete
  2. از ۲ خنديدم . ۱ خوشحالم کرد که البته به من مربوط نيست . ۳ که تو واسه رييس قبيله بودن افريده شده ای . کارمند که هيچ ! ۴  هوم ؟

    ReplyDelete
  3. در گذشتنش شکی نیست اما مشکل اينه که تا بگذره عمرمون تموم شده. ۳۰ سال بردگی يا نوکری کمه؟

    ReplyDelete
  4. سلام دوست عزيز

    وبلاگت فوق العادست

    خوشحال ميشم به منم سری بزنی

    موفق باشی

    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    لحظه ها را ...

    صداي قدم ها...

    وزش نسيم ...

    ترديد نكنيم همراهي كردن سخت تر از رفتن است.

    ReplyDelete
  5. ۱- ربط مشکلات به عصبانيت خودش يه شاهکاره .۲- به جز دوران دانشجويی آنچنان سينما برو نيستم ِ شرمنده اخلاق ورزشی . ۳- هه امان از اين رئيس ها فکر می کنند سقف آسمون سولاااااااااااخ شده و اونها از اون بالا يهو هورری پريدن پايين . ۴- ...

    ReplyDelete
  6. حالا گيريم ما سالم . . . پس لابد بقيه دارن بزرگراه رو خلاف جهت می رونن . . . ها ديدی گفتم اجق وجق و خل و چل ش بنده ام م م م

    ReplyDelete
  7. من بعضی وقتها تصمیم می گیرم اینجوری رفتار کنم ولی باز هم نمیشه! دوباره طرف مقابل رو به فحش می کشم!!

    ReplyDelete
  8. من فعلآ دارم تلاش می کنم که يادم بمونه گيتارت رو ازت نگيرم

    ReplyDelete
  9. منوچهر سابق!April 26, 2006 at 2:13 PM

    همون خرس خوبه ..

    ReplyDelete
  10. اقا يک کلام! باهات اسيدی حال ميکنم .. حاليته پسر؟

    ReplyDelete
  11. آی نگو کارمندی که دلمون خونه!!! راستی تو خونه دعوا نيس! بالاخره يکی از محاسن! ايرانی بودن حس فسيل مردسالاريه!!‌پس تا دنيا دنياس .. اس اس تيم ماس!

    ReplyDelete
  12. مگه قبلا داييناسور نبودی؟؟!!

    ReplyDelete
  13. قسمت اول عالی بود

    ReplyDelete
  14. من اون سينما رو خيلی دوست داشتم...خيلی خبر خوبی بود...

    ReplyDelete
  15. اون قسمت اول بدجوری بهم چسبيد ايول!

    ReplyDelete
  16. منم با ساختن سينما آزادی کلی حال کردم...يه عالمه خاطره از اون سينما داريم....

    ReplyDelete
  17. حرف قمشه ای بسيار دقيق و درسته انگار! منم خيلی خوشحال شدم وقتی فهميدم می خوان سينما آزادی را باز سازی کنن...بالاخره گاهی هم بايد کار مثبت انجام بگيره ديگه

    ReplyDelete
  18. با اين مورد اول‌ت خيلی موافقم. مورد ثانی هم که به ما شهرستانی‌های غیر پاتختی ربطی نداره. قسمت ثالث رو من هم باهات‌م. بيا با هم يه شرکت بزنيم که همه‌مون توش رييس باشيم. رابعآ هم این‌که بلانسبت‌تون برارم! کی جرأت کرده جسارت کنه؟

    یا حق!

    ReplyDelete
  19. امیر خان امدم اینجا عرض کنم فکرمان پيش شماست ولی دل و دماغمان.... دلمان برای اميرانه خواندن با دلی خوش تنگ شده!

    ReplyDelete
  20. ...چی بگم؟

    ReplyDelete
  21. اين قمشه ای حرف خوبی زده.من وقتی جای اونا می زارم ديگه نه تنها ازشون نارحت نيستم کلی هم احساس همدردی و وجدان درد می کنم

    ReplyDelete
  22. شما سرور ماييد  بند ۴ را نفرمائيد!

    ReplyDelete