Saturday, January 10, 2009

کارلوس کاستاندا به روایت مدیر عامل

دیروز عصر داشتم با خودم فکر می کردم خانم یا آقای کائنات چرا هیچ هدیه خاصی به مناسبت روز تولدم به من نداده و داشتم طلبکاری ام را محاسبه می کردم و...صبح آمدم شرکت دیدم اقای مدیر عامل معزز 9 جلد-بعله 9 جلد-کتاب کارلوس کاستاندا برایم آورده و گفته تو که کلاس یونگ می ری اینا رم بخون و من واقعن دلم می خواست یک دوره اثار کامل کاستاندا را بخوانم


پی نوشت1:مدیر عامل گل است


پی نوشت 2:به نظرتان می شود کتاب های مدیر عامل را هم دو در کرد؟


پی نوشت3:از وقتی به مدیریت عامل گفتم کلاس یونگ می روم بعضن یک مسائلی مطرح می کند که آدم شاخش سبز می شود.از گل چینی تا فال قهوه طرح مطلب می فرمایند و بعد که من می گویم خوب نمی دانم با تعجب می فرمایند اه تو که کلاس یونگ میری...حالا خدا به آخر و عاقبت ما رحم کند با این دوره کاستاندا

3 comments:

  1. سلام
    اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم
    جات تو جمع ما خیلی خالیه.

    ReplyDelete
  2. امیر جان هر چیزی و می شه دو در کرد جز دل عاشق و....

    ReplyDelete
  3. با بسیار بسیار تاخیر

    تولدت مبارک !

    ReplyDelete