Saturday, January 3, 2009

چه

بعد فکر کنم  دیدن این فیلمه منو خیلی هیجان زده کنه...بنیچو دل تورو،سودربرگ و چه گوارا...فکر کن حتمن آهنگای آمریکای لاتینی هم داره،حتمن کلی چریک بازی داره،تراژدی داره...از حالا میشه خیال پردازی کرد که اون صحنه تیر باران آخر رو چطور در آورده؟اصلن نشونمون می ده «چه» روبروی جوخه اعدام ایستاده؟نشونمون می ده داد کشیده «بزنین شما به یه مرد شلیک می کنین؟»یا نه فقط صدای تیر،فقط تخیل خودت برای تصور اون لحظه های آخر...فکر کنم دیدن «چه» منو خیلی هیجان زده کنه!


پی نوشت:تا وقتی همچین چیزایی انقدر منو سر ذوق میارن فکر می کنم دارم تو مسیر درست زندگی می کنم،هنوز فسیل و از رده خارج نشدم.سی و یک ساله که باشی شاید لازم باشه مدام خودتو بسنجی تا مطمئن بشی آدم بزرگ نشدی!

9 comments:

  1. امیر شکیلاJanuary 3, 2009 at 8:58 AM

    این فیلم در حال حاظر در حال دانلود می باشد و فکر کنم فردا در دستم باشد p:
    در خدمتیم

    ReplyDelete
  2. یادم هست در بچگی آنقدر درباره هوش و ذکاوت روباهها خوانده بودم و همیشه فکر می کردم که باید حیوان بسیار بزرگ و وحشتناکی باشد چیزی مثل شیر .وقتی برای اولین بار روباه را از نز دیک دیدم گریه ام گرفت .یعنی این حیوان با این جثه همان است که آنهمه راجع به او می گویند؟
    روزی روزگاری هم فیدل و هم "چه" کعبه آمال من بودند . من و تمام کسانی که زیبایی را دوست  داشتند. شاهزاده قصه هایم بودند.
    حال که می بینم سیاست با ما چه کرد گریه ام می گیرد این ها همان انسان هایی هستند باآن جثه ؟

    ReplyDelete
  3. سلام
    آقا  اون کامنت چند پست قبل رو که در مورد من نوشته شده بود رو نمیشه به خاطر دوستان خودتون (گندم و داروگ)پاک کنید!!!!

    ReplyDelete
  4. سروش صحت هم میتونست نقشش رو بازی کنهP:

    ReplyDelete
  5. ببخش دیر اومدم...سری بهم بزن...می فهمی چرا دیر شد...

    ReplyDelete
  6. ببخش دیر اومدم...سری بهم بزن...می فهمی چرا دیر شد...

    ReplyDelete
  7. واااای من چقد میخوام اینو ببینم.....

    ReplyDelete
  8. ما یه خرگوش داشتیم که شباهتش دیدنی بود با چه... اسمشو گذاشته بودیم چه...

    ReplyDelete
  9. این فیلم که در فستیوال کن اکران شده، تقریباَ 4 ساعت بوده و در نهایت تصمیم بر آن شده که در دو بخش به سینماها و بازار ارائه بشه.
    الان بخش اول که همون che part one باشه به بازار اومده و نسخه DVDSCR اون در دسترس برای دانلود می باشد. ضمناً هیچ تاریخی در رابطه با اکران بخش دوم اعلام نشده.

    ReplyDelete