Saturday, January 31, 2009

دادگاه

از آن شرکت قبلی که آمدم بیرون جز بی مهری از مدیرانش ندیدم.آنجا با جان و دل کار کرده بودم و روزهایی که هیچکس حاضر نبود بیاید مسوولیت قبول کند ماندم و قبول کردم و شرکت ورشکسته به سود دهی رسید...بعد که به هزار دلیل آمدم بیرون،چندر غاز حق و حقوق و مطالبات من پرداخت نشد.درخواست کردم،نشد،نوشتم نشد،بی حرمتی کردند دیدم انگار نمی شود.رفتم شکایت کردم و فردا وقت دادگاهم است.الان مدیر مالی آنجا که جزء سهامداران هم هست تماس گرفته و می گوید بیا مثلن هفتاد درصد طلبت را در ۴ قسط بگیر.گفتم جدا از این که عدد چقدر است و اینها، حرفتان چنان تحقیر کننده است که هزار سال زیر بارش نمی روم.گفت بروی دادگاه هم تهش همین می شود.گفتم ببین پدر جان اگر همین هم شد لااقل به خودم می گویم همه سعیم را کرده ام و نشده...گفت بیا سازش کن.گفتم قبول پنجاه درصد را نقد بدهند پنجاه درصد را هم چک یک ماهه.رفت که بررسی کند و خبر بدهد.


حالا نشسته ام اینجا و از ته دل امیدوارم قبول کنند.جسم و جانم طاقت تنش و عصبیت و دعوا را ندارد.هر چند صد در صد من محقم و ریال به ریال آن پول حق من است اما با مدیر عامل سابق ما دور یک میز نشسته ایم و نان و نمک خورده ایم،دلم راضی نیست به دادگاه و دادگاه کشی...امیدوارم که قبول کنند

10 comments:

  1. رضا قاری زادهJanuary 31, 2009 at 8:06 AM

    البته نون و نمکی که اونور سفره حرمتش نگه داشته نشده امیر

    ReplyDelete
  2. انقدر پا بند نون و نمک مي شيم که خودمون و فراموش مي کنيم!!!

    ReplyDelete
  3. اميدوارم بدون اعصاب خوردي حل شه!

    ReplyDelete
  4. آخه یعنی که چی هفتاد درصد؟!

    ReplyDelete
  5. 70 درصد؟ مگه خدای نکرده دزدی کرده دردی کرده بودی یا که می خوان صدقه بدن.. منم جای تو بودم کوتاه نمی اومدم از حقم...

    ReplyDelete
  6. هرچی که باید بشه می شه فقط امیدوارم اتفاق خوبی باشه بدون دعوا و عصبانیت

    ReplyDelete
  7. اگر پایین جدول منظورت رتبه ی سوم است که هیچ نگوییم بهتر است...در ضمن امیر خان مشق جنبه کنید که بعد از دو فصل تلاش برای بقا حالا چند صباحی آمدید آن بالا ها این چنین از خود بی خود نشوید

    ReplyDelete
  8. خیلی باها همدردم اما دستم به جایی بند نیست خامی کردم!

    ReplyDelete
  9. من هم با آقا رضا قاری زاده موافقم. نگهداشتن حرمت دوطرفه است
    مثل شیر بایست و حقت را بگیر. این دادگاه ها هم آنچنان  که تصور میشه  پر تنش نیست. مدارک دو طرف را میبینند و رای میدهند هیچ بجث و جدلی هم در کار نخواهد بود. البته این یک تجربه با ارزشی است .
    خیلی ساده مجبور میشوند طبق قانون پرداخت نمایند و رو سیاهی بهشان میماند.

    ReplyDelete