Sunday, December 21, 2008

زمان بی زمانی

زنی باشد که عاشقش باشی...گرم کاری باشد و غافل از تو:مثلن کتاب بخواند و موهای افشانش را بپیچاند دور انگشت اشاره دست چپ یا توی آشپزخانه بین یخچال و سینک رفت و آمد کند، نرم نرم برای خودش زیر لب آهنگی را زمزمه کرده، دست خیسش را با تی شرت سفید تو که پوشیده خشک کند و ناگهان ببیند تو محو تماشای اویی:لبخند سعادت روی لب هایت،و همه انتظار جهان توی چشمهات تا سر بگرداند و ببیند محو اویی...تا یادش بیفتد همه جهان توست،این وقت ها باید زمان متوقف شود،باید یاد بگیرد متوقف شود.زنی باید باشد که زمان هم به حرمتش متوقف شود!

19 comments:

  1. رضا قاری زادهDecember 21, 2008 at 9:02 AM

    امیر جمله ی آخر طوفان بود از اون طوفانها که حتی اگه توفان هم بنویسینش برام فرقی نداره من فقط دوست دارم تو امواجش غرق بشم

    ReplyDelete
  2. می تونم نظرم رو در مورد این سری پست های (( زنی باید باشد)) بگویم،اگر خواستی حذفش کن و یک فحش هم نثارم کن : (( خنک آن قمار بازی که بباخت هر چه بودش///بنماند هیچش الا هوس قمار دیگر ))

    ReplyDelete
  3. حتمن هست...!!!
    فکر کنم اگه فیلم نامه می نوشتی این قشنگ ترین صحنه اش می شد!

    ReplyDelete
  4. این محو شدنه قشنگ بودا...

    ReplyDelete
  5. وای! ....حتما باید باشد

    ReplyDelete
  6. اوهوم,گاهی دلت میخواد که زمان مومیایی شه.,

    ReplyDelete
  7. اوهومم...اونوقت اگه بدونی آن زن چقدر خوشی دنیا میریزد در دلش زیر مهربانی نگاه همسر جانش..اگر بدانی امیر :)

    ReplyDelete
  8. مردی هم البته باید باشد که روزگار گذاشته باشدش و هنوز بداند که نگاه عاشق چگونه است...

    ReplyDelete
  9. ... و ناگهان ببیند تو محو تماشای اویی: لبخند سعادت روی لبهایش و همه انتظار جهان توی چشمهایش تا بخزد آرام میان بازوان تو و تو چشم باز کنی ببینی که تمام جهان در آغوش توست

    ReplyDelete
  10. با کتایون موافقم ... هر چند خودم هم مرد هستم! ... باید تمرین کرد باید یاد گرفت ...

    ReplyDelete
  11. با خودم ميگم كاش لااقل يكي از اين حس هام رو مي تونستم به اين خوبي بنويسم

    ReplyDelete
  12. از یه چیز مطمئن باش که وقتی زنی را که می خواستی تصاحب کردی دیگه این جور حس ها خشکش میزنه و یادت میره و شاید دیگه نتونی اینقدر زیبا بنویسی خیلی چیز ها
    توی این دنیا خیالش عاشقونه است و بکر
    ....

    ReplyDelete
  13. ممممممممم
    فک کنم نسیم کاملش کرد...

    ReplyDelete
  14. یلدا
    چقدر حرف برای گفتن داری .هنر بزرگی است هر آنچه در قلب کوچک جوانه می زند بیرون بزند از آن فضای کوچک بی روزنه
    rahedoor.blogfa.com

    ReplyDelete
  15. انقدر رفتم و امدم  و خوندم حفظ شدم!!!

    ReplyDelete
  16. ببین سایه!از یک چیز مطمئنم:عاشقی یاد گرفتنیه...یاد که گرفتی دیگه زمان دشمن عشق نیست.به جای حکم اینطوری دادن شاید بد نباشه من نویسنده و تو خواننده بریم عاشقی یاد بگیریم.هوم؟

    ReplyDelete
  17. بی نظیر بود!

    ReplyDelete
  18. وای امیر..............
    تو توی عاشقی خدائی

    ReplyDelete
  19. فوق العاده بود .حد اقل 10 بار خوندمش خیلی به دل میشینه

    ReplyDelete