Sunday, December 21, 2008

پنج گانه ای برای دستگرمی

١-من فقط دلم خواست بگویم مرسی.دیشب بد بودم و تلخ بودم و اصلن تصور نمی کردم جایی برای خوشی باشد و خوش گذشت...


٢-یعنی نرویم صبح اول وقت به این دوست جانمان بگوییم تولدش مبارک؟


٣-هی یلدا بانو!از آنجایی که فاقد وبلاگ آبرومندانه می باشی از همین تریبون تولد و سالگرد ازدواجت را به شدت تبریک می گویم.اسد!بابا جان!خدا به تو هم صبر بده...


۴-کلن فکر می کنم خوب است آدم بگذارد روز تولد همسرش ازدواج کند.خرجش کمتر می شود...به یک عمر زندگی فکر کنید


۵-رضا قاری زاده آخر من بخواهم از ترس هایم بنویسم که طومار می شود...ولی پستت یکجور هایی برایم راهگشا بود،دنبال چیزی می گشتم توی نوشته تو پیدایش کردم،اجرکم عندالله!

7 comments:

  1. دومن این آقایون همه  چی و می خوان اقتصادی بسنجن حتی اندازه کادو دادن و...

    ReplyDelete
  2. سومن این قاری زاده جدیدن یه جورایی شده مثلن شبیه .....شده!

    ReplyDelete
  3. چهارومن چه خوب که خوش گذشت!

    ReplyDelete
  4. پنجمن خصوصی ات و چک کن!

    ReplyDelete
  5. خوبه که خوش گذشت...
    خوش باشی ارباب...

    ReplyDelete
  6. تازه من یه دوستی دارم که تاریخ تولد خودش و همسرش یکیه بعد همون روزم ازدواج کردن...فکر کن!

    ReplyDelete