Monday, December 8, 2008

از دست این هوای ابری

من اصلن کارم نمی آید...شما چطور؟

6 comments:

  1. آخ گفتی...
    من البت کاری ندارم و بابام به جام کار می کند.
    ولی باز هم هیچ کاریم نمی آید.

    ReplyDelete
  2. من فقط موندم متحیر که این خانم رویا از کجا فهمید من بلاگه جلبی دارم؟غلط نکنم دمم افتاده بیرون ایشون رویت فرمودن

    ReplyDelete
  3. مثل روز روشنه چيزيت شده كه اشتباهات تايپي رو هم دست مي گيري
    ارادتمند يك پامنبري پر و پا قرص

    ReplyDelete
  4. اصولا یک روز قبل از تعطیلی و یک روز بعد از تعطیلی ما تحت بنی بشر در ماکزیمم گشادی به سر می برد.

    ReplyDelete
  5. من هم کارم نمیامد حتی یه درصد ولی رئیس آنچنان به کارمان واداشت که .............(علامت اندوه خیلی زیاد)

    ReplyDelete
  6. در راستای اعلام جالب بودن!!!
    سلام...وبلاگ جالبی دارید خوشحال میشم به من هم سری بزنید.

    ReplyDelete