Tuesday, August 5, 2008

مثل یک سوسک خیس در حلب خیار شور

مسالتن:آیا من دارم چرت و پرت مینویسم؟


حس میکنم روحم پریود شده و خوب هم نمیشود انگار


سانچو ایستاده این گوشه سمت چپ،آن لبخند کذایی آدم همه چیز دان هم گوشه لبش است و با تمسخر زیر لب-چون مردک هنوز از خشم ملوکانه مان میترسد-میگوید:ارباب!این روح تو که تو ماه سه هفته پریوده یه هفته سالم


سانچو است دیگر، هزار سال هم بگذرد نمیتوانم به این مردک کون نشور خرچران اجنبی بفهمانم در این مملکت زخم هایی هست که مثل خوره با روح آدم آن کار دیگر میکنند...


پاسخ به مسالتن:بله تو داری چرت و پرت مینویسی


پی نوشت:فکر میکنید بزرگترین مصیبت دنیا این است که اتفاقی به هیجانتان نیاورد؟چاییدید!بد تر از آن شاید این باشد که مساله ای به هیجانتان بیاورد اما همه آدم های عزیز اطرافتان چنان پنچر باشند که نتوانی برای هیچ کدامشان بگویی چه شده


مسالتن ٢:ویروس پنچری افتاده در هوا آیا؟

13 comments:

  1. رضا قاری زادهAugust 5, 2008 at 9:51 AM

    ارباب این عزیزترها معمولاً بی معرفت ترن ... بیا ور دل خودم بگو چی شده ( از طرف سانچو با همون لبخند کذایی عطف به متن پست و کامنت زیر )

    ReplyDelete
  2. رضا قاری زادهAugust 5, 2008 at 9:55 AM

    این عبارت افتادن تو هوا را فکر کنم تحت تاثیر آهنگ ابی که میگه « پر زد و افتاد تو هوا / خانومی تماشایی شده » نوشتی دیگه ارباب ... من به ابی و ترانه سرای محترم دسترسی ندارم ولی کاش شما میشد بگی این عبارت چه جوریاس که این جوریاس؟!!
    ( از طرف سانچوی اخیراً عضو فرهنگستان شده با همان لبخند کذایی موصوف )

    ReplyDelete
  3. نکنه رئیس حرفی تو دلته که نمی تونی تو وبلاگت بنویسی؟ آره؟ از چیزی ناراحتی؟

    ReplyDelete
  4. خب ویروسا می افتن تو هوا دیگه.

    ReplyDelete
  5. تا اطلاع ثانوی لعنت به من...

    ReplyDelete
  6. قابل توجه قرمزها: ما که چسبیدیم به صدر... پایین بیا هم نیستیم دیگه...

    ReplyDelete
  7. اوه........پس اسمش ويروس پنچريه !

    ReplyDelete
  8. محمد جوادشکریAugust 6, 2008 at 1:14 AM

    حالا ویروس یا غیر ویروس نمیدونم! ولی یه چیزایی افتاده داداش!

    ReplyDelete
  9. من به اندازه کافی هیجان زده و خوشحال می شم .فکر کنم دوست داشته باشی برام تعریف کنی هوم؟؟

    ReplyDelete
  10. رضا قاری زادهAugust 6, 2008 at 1:44 AM

    چقدر بده آدم با یه غوره سردیش بشه با یه مویز گرمیش !!
    عطف به کامنت عرفان خان جان و در عین حال قابل توجه سایر دوستان

    ReplyDelete
  11. ها.ویروس پنچری بدجوری این روزا همه جا شلنگ تخته میندازه.

    ReplyDelete
  12. واکسن ماکسن نداری تو بساطتت؟خریداریم!

    ReplyDelete
  13. امیر خوبی؟؟؟؟؟؟

    ReplyDelete