Friday, November 6, 2009

فرنیک

هر حرفی خنده دار است نی نی من. هر حرفی جز این که بعدن یادت بماند هر چند بابا حنیف پیش تو نبود اما یک وبلاگستان ذوق کرد از تولدت، که یک لشکر خاله و دایی و عمه و عمو داری که بعد از کلی دویدن و در رفتن و شعار دادن و کتک خوردن، ذوق شبانه شان شد دیدن عکس هایت و قربان صدقه تو رفتن...دل همه ی ما را برده ای دخترو، نگاهت که کردم با خودم گفتم می ارزد برای فرنیک و فرنیک ها با جهان در افتاد تا روزگارشان بهتر از روز های ما باشد. بابا حنیف دارد همین کار را می کند، همه ی ما هم به سهم خودمان دنبالش...فرنیک ات دردانه ی همه ی ما شد حنیف!

7 comments:

  1. امیراحمد ایرانیNovember 6, 2009 at 6:12 AM

    چه بغضی گرفتتم. فرنیک حنیف...

    ReplyDelete
  2. در مورد بند 2  پست قبل چون فرض اشتباهی داشتی به نتیجه اشتباهی رسیدی!
    بله من معتقدم نظام تن به مذاکره نمیدهد! منظورم از نظام نه احمدی نژاد نه قالیباف ونه هیچ کدام از اون افرادی که شما ذکر کردی.بلکه تصمیم گیرندگان اصلی شخص خا...وسپاه هستند و اونها هم حاضر به دادن حتی یک امتیاز هم نیستند!چون میدونند اگر "الف" را بگویند باید تا "ی" برن. باید اینو در نظر بگیری که اونا "ذهن ایدئولوژیک مذهبی" دارن و برای ندادن "اولین امتیاز " حاضرن هر کاری انجام بدن! مطمئن باش اونا هیچ  ابائی ندارن که اگر پاش بیفته دست به کشتار وقتله عام ماها توی خیابونها بزنن.

    ReplyDelete
  3. دل من هم لرزید با دیدن تصاویر دخترک و مطلب جدید آقای مزروعی در وبلاگش.

    ReplyDelete
  4. تولدش مبارک

    ReplyDelete
  5. سلام
    من می‌خواستم پیشنهاد یک بازی وبلاگی را بدهم نامه برای فرنیک !!!!که در آینده بتونه بخونه شاید این کمترین هدیه برای حنیف فرنوش و فرنیک هست

    ReplyDelete
  6. اره دیدم  وبلاگشو منم که نقطه ضعفم رابطه ی پدر فرزندی...ای گریه کردم.چه کار قشنگی کردن.چه پشت قشنگی نوشتی.مرسی

    ReplyDelete
  7. سلام، خیلی ممنون از مطلبت برادرجان، با اجازه ات در وبلاگم لینک دادم بهش

    ReplyDelete