Wednesday, November 11, 2009

در ستایش دایی جان ناپلئون

کمتر کسی از میان شماست که بداند حمله ی اعراب به ایران نتیجه ی توطئه هماهنگ سر چارلز ناکس رییس کمپانی نفتی بی پی و داریوس جدبرگ افسر ارشد اینتلیجنت سرویس در خاورمیانه بوده است. طبق اسناد یک لژ فراماسونری در قاهره، جدبرگ با پرداخت سه میلیون دلار به سعدوقاص او را راضی کرد به امپراتوری ساسانی حمله کند و ایران را تحت تسلط حکومت تازیان قرار دهد. سعد وقاص در این حمله از همراهی خالد بن ولید برخوردار بود که این دومی از سوی سر چارلز شستشوی ایدئولوژیک شده بود و ...این تازه اول افشاگری است. طمع به منابع نفتی ایران جان اوبی مایکل رییس انیستیتو تحقیق و توسعه در لانگلی ویرجینیا را واداشت تا با پرداخت مبالغ هنگفتی وجه نقد چنگیز خان را چنان تطمیع کند که به فرمان او مغول های عزیز سر خر را کج کرده به خواست آمریکایی ها به ایران حمله ور شوند و قتل و غارت به راه بیاندازند. هدف مستر اوبی مایکل از طراحی این حمله رقابت با انگلیسی ها بود که توسط اعراب بر منابع نفتی ایران چنگ انداخته بودند. بدینسان جنگ نفت در ایران قرن ها قبل از اختراع نخستین موتور نفت سوز آغاز شده بود!


دیدید عزیزان من؟ دیدید غافلید و بی خود می روید توی خیابان و فریاد می زنید رای منو پس بده؟ بیهوده باتوم می خورید و دل خون می کنید؟ همانگونه در قبل آمد بنا به اسناد فراماسونری لژ قاهره، سرنوشت ایران تا شانزده قرن دیگر هم مشخص است و اتفاقات همانطور که انگلیس و امریکا و فراماسون ها و زرسالاران و صهیونیست ها و اینها طراحی کرده اند طابق النعل بالنعل رخ خواهد داد. اصلن همین انقلاب ۵٧، شاه با قدرت های جهانی درافتاد ناگهان کسی در گوادالوپ دکمه قرمزه را فشار داد و ملت به صورت الینه و مسخ به خیابان امدند و گفتند مرگ بر شاه. نمی دانید بدانید همین بلوای بعد از انتخابات و پدیده احمدی نژاد هم کار خودشان است. انگلیسی ها نگران نزدیکی میان امریکا و جمهوری اسلامی بودند پس با تحریک عواملشان سعی کردند این بازی را راه بیاندازند تا شریان نفتی غرب از زمان سعد وقاص تا کنون بهم نریزد. بعد شما یک مشت ساده لوح ...واویلا چقدر خون دل بخورم من از دست تان؟ تاریخ نمی خوانید چرا؟ این هم بخدا کار انگلیسی هاست. اصلن همیشه کار کار انگلیسی هاست!

4 comments:

  1. مگه هنوز هستند کسایی که جور دیگه فکر میکنن؟!

    ReplyDelete
  2. با علم به محتوی  یکی از کامنت هات برای همون نوتی که حدس می زنم منشا این پست باشه متوجه ام که علی القاعده منکر نقش بیگانگان در تحولات ایران در طول تاریخ نیستی اما گمون کنم بالاخره یکی باید پیدا شود و تعادلی بین این تفکر دایی جان ناپلئونی و انکار کامل نقش خارجی ها برقرار کنه تا هر دفعه این مشکل رو نداشته باشیم!

    ReplyDelete
  3. ولی ایندفعه کار کار اسراییله . من مطمئنم . تو شریک و هم پیمانی مورد وثوق تر از احمدی نژاد برای اسراییل می شناسی. این اسفند جان هم که قبلا" نظرش را در خصوص دوستی با مردم اسراییل گفت  دیگر به چه زبانی بگوید که بابا ما مهره ’ انگلیس نیستیم . ما چاکر اسراییلیم.

    ReplyDelete
  4. نظر كارشاناسانه ي شما دقيقا با نظرات استاد انقلاب ما تطابق دارد. شما يك پا استاديد!

    ReplyDelete