Wednesday, October 8, 2008

تحریم

اگر مجید مجیدی توی فیلمش جای آواز گنجشک، صدای قناری باشد و جای شتر مرغ هم کرگدن نشان دهد من یکی نمیروم فیلم این پاچه خار اعظم را ببینم

13 comments:

  1. صحیح است...صحیح است.

    ReplyDelete
  2. چه پاچه خواری کرده؟ من این مدت از دنیا بی خبر موندم...

    ReplyDelete
  3. انگار قسمت بود امتیازهای دربی رو چند روز دیر به حساب تیمها واریز کنن. 3 امتیازی که باید استقلال می گرفت و پرسپولیس نمی گرفت!

    ReplyDelete
  4. کتایون جان احتمالا منظور ارباب همون اظهار نظر مسخره و وقیحانه ی مجیدی در مورد نظریه دکتر سروش بود که البته خوشبختانه هیچکس هم جدیش نگرفت و خودش خندید و خود گفت و خود مرد هنرمند شد... اخوی این تحریمت رو حمایت می کنیم هر چند اگه اسژیلبرگ هم این فیلم رو می ساخت من یکی قرار نبود ببینمش!

    ReplyDelete
  5. راستی اخوی اردوگاه رقیب سوگوارند اگه میشه یه نوار مشکی ای چیزی به در و دیوار وبلاگت آویزون کن اگه نه خداقل یه تسلیت خشک و خالی بهشون بگو.. به هر حال رفاقت به درد همین روزها می خوره دیگه...

    اسپیلبرگ*

    ReplyDelete
  6. آقای دیوانهOctober 8, 2008 at 11:08 AM

    ارباب منم با عرفان موافقم.

    ReplyDelete
  7. الهی من قربون اون دهن گهربارت برم امیر جون!
    یادته این مرتیکه کثافت سر یه بحث کاملا فلسفی که سروش راه انداخته بود چه کرد؟ صدرحمت به شیخ آفتابه میرزا! آخه مرتیکه تو مثلا هنرمندی خیر سرت کتاب می خونی تکفیر دیگه یعنی چی؟ حالا کاری به این سروش ندارم ها اصلا گور باباش که میخواد به زور این مذهب جنازه رو نجات بده ولی آخه مجید خان! یارو!  طرف! تو فیلسوفی؟ فلسفه دانی؟ کلام بلدی؟ تفسیر بلدی؟ آخه به چه جراتی توی همچین بحثی خودت رو قاطی می کنی گوشتکوب؟
    منم اگه به جای شترمرغ دایناسورم نشون بده عمرا نمیرم نگاهش کنم و خیلی هم از کار تو خوشم اومد که نمیری!
    عزت زیاد

    ReplyDelete
  8. رضا جان آتل تقدیم کنم؟ اونی هم که ازش افتادین اسب نبوده اخوی قاطر بوده، احتمالا شب بوده درست ندیدی!!

    حیف که التماس کردی دیگه امشب برات کری نخونیم رضا وگرنه نه تنها کری می خوندم برات مرگ، بلکه به ارباب هم میگفتم که به لانگ جان سیلورش گفتی سرندی پیتی!!!!!

    ReplyDelete
  9. ترز جان این گوشتکوب رو خوب اومدی هر چند اگه اون گور بابات رو به این بنده ی خدا که به رقم سن و سال ما تالیفات داره نمی گفتی هم طوری نمی شد!

    ReplyDelete
  10. ما باید یاد بگیریم هنر آدمها رو از شخصیت و مرامشون جدا کنیم امیر جان. من کارهشو خیلی دوست دارم.
    اما فقط نتونستم کار ده نمکی رو قبول کنم و حتی بهش بخندم. چون اون دیگه واقعا فاجعه بود رفتارهای قبلیش. البته باز هم معتقدم هنرش از خودش باید جدا تعریف بشه که اونم خودش کاری نکرده بود در واقع فقط تهیه کنندگی اش را داشت و نه حتی هنر کارگردانی و اینها را...

    ReplyDelete
  11. راستی رضا جان... چیزه... می گم... "این بود تیمت؟..."

    ReplyDelete
  12. منم اون موقع که اون حرف ها رو زد تصميم گرفتم نرم فيلم اش و ببينم ...به نشانه اعتراض . يه نفر هم يه نفره خوب ..

    ReplyDelete
  13. جدیدن هم دوباره حضرتش گیر داده به کرباسچی...کاملن قل خورده به راست حضرتش

    ReplyDelete