Wednesday, December 16, 2009

غیبت از نوع صغرا

مغازه تعطیل است. اما اگر کمی دقت فرمایید مشخصن به در دکان قفل نخورده و مهتابی داخل مغازه هم روشن است. با توجه به شواهد و قرائن دکاندار زود بازمی گردد!


این اطلاعیه صرفن جهت رهایی از عذاب وجدان مقابل خوانندگان عزیزی صادر شده است که هی می آیند رفرش می فرمایند و شرمندگی نگارنده را موجب می شوند!


قربان قامت‌تان


تا ان شاء الله زود


وبلاگ نویس حاضر سابق، دکاندار غائب فعلی


سانچو: ارباب! ارباب! عنوان پستت بار جنسیتی داره، می خوای بری برو اما پای صغرا خانم رو وسط نکش که من پاسخگوی برخی دستجات و گروه‌ها نخواهم بود

13 comments:

  1. اواخر پاییزت را که خواندم گفتم چنین پستی کامنتی می طلبد سکوت واره! حال که دکان را کرکره پایین میبینم سبد میگذارم به انتظار!
    پ.ن. آی نسیم بانو من پشت سر تو بودم ها!

    ReplyDelete
  2. صغرا و کبراش مگه فرقی هم می کنه؟ غیبت غیبته دیگه!

    ReplyDelete
  3. همواره مطالبتون رو دنبال می کنم ... اما هیچ موقع کامنت نذاشتم، بذارید به حساب  تنبلی... بعد امروز گفتم کامنت بذارم و بگم ما به رفرش کردن ادامه میدیم و آزومندیم که این غیبت خیلی خیلی صغرا باشه...

    ReplyDelete
  4. دکاندار دوست داشتنی،متاع شما آنقدر  خواستني است كه حتي اگر نيمه تعطيل هم باشيد بازهم ما پشت دكان تان معطل مي ايستيم تا صاحب دكان بازگردد. اميدوارم غيبت تان همان صغري باشد.
    درود

    ReplyDelete
  5. سلام ارباب جان! :)
    میگم حالو صغرا خانم عیبی نداره ولی ایشالو پوی کبرا خانم دیگه وسط نیاد که ما دلُمون هزار را میره.
    (ما میخونیمااا اگرم پیدامون نیس)

    ReplyDelete
  6. امیر حسین جان داداش پا قدم ما انگار بد بود....

    ReplyDelete
  7. فردا موسوی اعلام کرده نمیره مگر  مجوز جدا برای هواداراش بدن.همه در خانه ها بمانید لطفا

    ReplyDelete
  8. هرکجا که هستین
    به سلامت باشین

    ReplyDelete
  9. کاش تا زودِ بودن.,

    ReplyDelete