Thursday, June 4, 2009

کاش میرحسین انقدر نجیب نبود

من دلم می خواست اقای موسوی انقدر بیش از حد نجیب نبود و از معجزه هزاره سوم می پرسید اگر همه سران مملکت فاسدند پس حضرتعالی و آن دستگاه عریض و طویل اطلاعات تان که چوب توی آستین هر مخالفی اعم از دانشجو و روشن فکر کرده چرا سراغ این مفسدین اقتصادی نرفته اید؟کاش میرحسین به ایشان یاداوری می کرد ناطق نوری و هاشمی رفسنجانی منصوبین رهبر جمهوری اسلامی در مجمع تشخیص مصلحت نظامند.آیا آقای خامنه ای یک مشت غارتگر بیت المال را به عنوان رییس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرده است؟ناطق نوری رییس بازرسی دفتر رهبری است.آیا آقای خامنه ای یک مفسد مالی را به عنوان رییس بازرسی دفتر خود منسوب کرده است؟باند حامی آقای احمدی نژاد و خود ایشان چنان مشتاق حفظ قدرتند که حرمت رهبر جمهوری اسلامی را نیز نگاه نمی دارند.این حرف ها بوی خون می دهد.آیا برنامه ای برای کودتا در کشور وجود دارد؟


پی نوشت:ممنون آقای موسوی که یادمان دادید می شود این همه وقاحت را هم تحمل کرد و از جاده ادب خارج نشد

48 comments:

  1. یه سری به زیگورات بزن .

    ReplyDelete
  2. واقعان ایشون هنرمند هستند و روحیه ی هنریشون و ادب رو نشون دادند به اقای چوپان دروغگو

    ReplyDelete
  3. آرمان آریاییJune 3, 2009 at 6:24 PM

    به نظر میرحسین خیلی با تجربه عمل کرد..بدون اینکه طرف رو تخریب کنه حرفش رو زد و به نظرم اصل همین بود..امشب به عینه دیدم خاتمی و میرحسین هر چه وجه اشتراک نداشته باشند در یک چیز مشترکند: اخلاق مداری!

    ReplyDelete
  4. آرمان آریاییJune 3, 2009 at 6:25 PM

    وقتی گفت اگر خواهان تغییر وضع موجود هستید به من رای بدید من این وضع رو تغییر میدم خیلی دلگرم شدم..انگار اطمینان آهنینی پشت صحبت هاش خوابیده بود..میرحسین رییس جمهور ما خواهد شد...به امید فردای روشن برای من،‌ تو و تمام مردم دنیا

    ReplyDelete
  5. خب این امکانم هست که بهش اجازه داده شده به هر کی میخواد حمله کنه

    ReplyDelete
  6. محمد جواد شکریJune 3, 2009 at 8:07 PM

    امیر جان جوش نزن، میرحسین نجابت خودش رو نشون داد ولی کروبی و رضایی حسابی جواب این مردک رو میدن

    ReplyDelete
  7. دیشب بعد از مناظره بزرگراه چمران وحشتناک بود. طرفداران هردو کاندیدا فریاد می زدن بوق می زدن و فضا به شدت متشنج بود. من نمی دونم درگیری شده یا نه اما تصمیم به درگیری از طرف هواداران احمدی نژاد واضح بود طوری که مجبور شدم چندبار از ماشین پیاده بشم و جوونهای عصبی هوادار موسوی رو آروم و راهی خونه کنم. فکر می کنم احمدی نژاد میخواد با ایجاد تشنج حداقل انتخابات رو به تعویق بندازه واین براش منافع زیادی داره که حداقلش خوابیدن شور مردمه. حرفهای تو کاملا درسته و دیشب همه همین رو می گفتن که وای به کشوری که تمام بزرگانش جزو فاسدین و مفسدین هستن

    ReplyDelete
  8. و اما درباره آقای موسوی بسیار عزیز باید بگم که متاسفانه این آرامش بیش از حد درست مثل اخلاق خاص خاتمی که به شدت از درگیری پرهیز می کنه باعث میشه که جناح مقابل ابتکار عمل رو به دست بگیره. این ویژگی البته که اخلاقیه اما الان دیگه به درد فضای سیاسی ما نمی خوره. سیاست اخلاق نیست حتی اگر بخواد به این روش عمل کنه. سیاستمدار هم مصلح و منجی اخلاقی نیست.
    البته این رو به این نیت نمیگم که یعنی برخورد موسوی خوب نبود اتفاقا جوابهای موسوی درست و مناسب و بجا بود اما به طور کلی این روش سلیم النفسی بیش از حد و ترس بیش از حد از درگیری منجر به این شده که ما هی دوران گذار رو تکرار کنیم و به هیچ جایی نرسیم.

    ReplyDelete
  9. ضمنا خیلی لذتبخش بود که از تلویزیون رسمی کشور حرفهایی رو بشنوی که مردم سالها فریادش زدن اما حکومت انکارش کرده و حالا خود رئیس جمهور اینطور علنی درباره ش حرف می زنه. از اینکه پته همدیگه رو روی آب می ریزن خوشحالم چون در نهایت واقعیت اینه که ما مجبوریم بین گزینه هایی انتخاب کنیم که حکومت تعیین کرده و هیچ انتخابات آزادی تو کار نیست.

    ReplyDelete
  10. بله دیدم و حالم به هم خورد از بوی گند این 30 ساله دوران و از بیچاره گی ما که باید رای بدیم فقط به این دلیل که باز هم تحمل قرمز یک دست را نداریم. واقعا حالم به هم خورد که یه کوته فکر به سبک بچه ها بنشیند و به جای توجیه اعمالش از دیگران و گذشته ایراد بگیرد. مثل اینکه بگویند الان برف می آید باید پشت بوم را پارو کرد و او بگوید یادتون رفته سالهای پیش که در اثر برف شما سقف خراب شد و ریخت پایین!
    از همه بدتر توهین به یکی از پربارترین و خردمندترین زنها( آنهم جلوی همسرش)، بود به اتهام اینکه دو فوق لیسانس همزمان گرفته و زمانی رئیس یکی از بهترین دانشگاههای سراسری بوده! واقعا حالم به هم خورده از تاسف آن سالهای قبل 57 و تلاشهای بی وقفه خانواده برای انقلاب و ذوق های من کودک برای بهمن 57!
    چه باید کرد؟ جز تغییر در خودمان در تک تکمان! و البته رای به اصلح که مطمئنا به یک بی ادب گستاخ خودشیفته ی مظلوم نمای گرگ صفت نخواهد بود!

    ReplyDelete
  11. دانشگاه الزهرا در زمان پرفسور رهنورد یکی از درخشان ترین دوران خودش رو داشت. اون وقت این مرتیکه می گه بدون داشتن شایستگی.
    موسوی رو از مدرک زنش می ترسونه! واقعا که خیلی بدبخته! آخه زن خودت اصلا سواد خوندن و نوشتن داره یا هنوز تو پستو نگهش می داری!
    راه و رسم مناظره و حرف زدن رو بلد نیست, مرتب می پرید تو حرفای میرحسین. اگر خودش بلد نیست, دو نفر کنارش نیستن که یادش بدن؟

    ReplyDelete
  12. کاش میرحسین این قدر نجیب نبود و کاش می گفت اون زمانی که تو ازش حرف میزنی, من تو قلب جنگ و حادثه بودم. خود تو کجا بودی؟‌ تو کدوم سوراخ قایم شده بودی؟ اگر احمدی نژاد سابقه حتی یک روز حضور تو جنگ رو داشت, الان صداش گوش فلک رو کر کرده بود!
    کاش احمدی نژاد این قدر وقیح و ریاکار نبود!

    ReplyDelete
  13. بی ادبی و دهن دری و وقاحت بازنده ی همیشگی ادب و متانت و اخلاق است. من به این حرمت نگه داشتن و نجیبی کردن رای می دهم. از قدیم گفته اند از کنار دو چیز به سکوت بگذر؛ زن سلیطه و دیوار شکسته. موسوی از کنار این هر دو، امشب با وقاری بی مثال گذشت.
    http://blog.looliyan.com/?id=848

    ReplyDelete
  14. اجازه بدهید کمی به دور از احساسات صحبت کنیم.متاسفانه موسوی نتونست به هیچ کدوم از شبهاتی که احمدی مطرح کرد جواب بده و تنها شانسی که آورد این بود که آخرین  نفر بود و احمدی ناشی گری کرد که دو سه دقیفه ای وقت برای آخر نذاشت.به نظرم این مناظره به دلیل اسم برده شدن از رفسنجانی و پسراش به نفع احمدی بود

    ReplyDelete
  15. دمش گرم.فقط یه ذره حس غرور جریحه دار شدمونو التیام داد.همش فکر میکنم من عمرا تو همچی موقعیتی اینقد مدارا کنم.

    ReplyDelete
  16. من که فعلا کمی جگرم خنک شده و شادمانم علی الحساب.
    دم این میر گرم.

    ReplyDelete
  17. The Knight of DarknessJune 4, 2009 at 5:53 AM

    برام جالبه مگه دقیقا 4 سال پیش تمام اصلاح طلبان از جمله طرفداران معین لیست فساد مالی و اخلاقی خانواده هاشمی رو تو اینترنت رو نکردن
    از پیشنهاد پسر هاشمی با زن شوهردار دفترش تا ساخت و ساز کانادا
    خود شما که 4 سال پیش یک عدد جام زهر نوشیدی و رفتی به هاشمی رای دادییه دفه چی شد ایشون شدن مظهر نظام اخلاقی جمهوری اسلامی که رهبر تعیین شون کرده و اصلا فسادی درکارشون نداشتن
    بازم جالبه

    ReplyDelete
  18. محمد طه ارگانیJune 4, 2009 at 5:54 AM

    شنبه ی پر ماجرایی خواهیم داشت...

    ReplyDelete
  19. موسوی پاینده , رییس جمهور آینده
    دمش گرم

    ReplyDelete
  20. خیلی دلم می خواد به طرفدارای احمدی نژاد که از "شجاعت" ایشون حرف می زنن، در خصوص مرز بین شجاعت و حماقت توضیح بدم. ما هم در شرایط فعلی ظاهرا چاره ای جز انتخاب کروبی یا موسوی نداریم و در صورت دور دومی شدن هم چاره ای جز انتخاب رقیب احمدی نژاد نداریم.
    ولی برام عجیبه که چرا داریم ناطق و هاشمی رو تطهیر می کنیم؟!! مگه ما همونائیم نیستیم که سال 76 هزارتا انتقاد به ناطق داشتیم و خاتمی رو انتخاب کردیم؟!! مگه همین اتهامات به هاشمی وارد نشد که نماینده مجلس هم نشد؟!! حالا رهبر انقلاب فرزانه شده و هرکی رو اون انتخاب کنه سالم و پاکه؟!
    من فکر می کنم در شرایط فعلی ما هم باید مثل آقای موسوی چشممون رو ببندیم و بگیم که به ما ربطی نداره و خودشون باید جواب بدن.چون همیشه انتخاب ما بین بد و بدتره و باید موسوی یا کروبی رو انتخاب کنیم.
    خیلی ناراحتم که مجبورم برم و رای بدم تا برتره نیاد.

    ReplyDelete
  21. دلش سیلی می خواست انگار.،

    ReplyDelete
  22. ای دوست قبول کنیم که میر به همه ما اعلام کرد پیروز میدان نجابت است

    ReplyDelete
  23. این بغض لا مصصب چیه که گریبان حلقوم منو گرفته و با باریدن هم کوچک نمی شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ReplyDelete
  24. محمد تعلقJune 4, 2009 at 7:51 PM

    اتفاقن همین که مدام تاکید می کرد آنها نه به عنوان شخصیت های حقوقی، که فقط به عنوان شهروند حق دفاع دارند برگ برنده ی موسوی بود. برای من و جمع دوستان دانشجویم. دلم می خواد سرک بکشم به خونه ی مردم عادی، مناطق محروم. اونها به نظر شوما چه نظری دارند؟

    ReplyDelete
  25. صدیق سروستانیJune 5, 2009 at 8:12 AM

    آفرین بر قلم و هوشمندی شما

    ReplyDelete
  26. دوست داریم موسوی. 100% پوزه جوجه اردک زشت را می کوبی زمین

    ReplyDelete
  27. http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=50655

    ReplyDelete
  28. درست می فرمائید. منم منظورم همین بود که گفتین. شما همین جوری بگین. راست می گین نه آب اوین خوردن داره نه تو اوین ایترنتی هست که  از اونجا بنویسید و ما مثل همیشه لذت ببریم.
    پس من سعی می کنم دقتم رو بیشتر کنم:)

    ReplyDelete
  29. اللهم عجل علی ظهور مولانا صاحب الزمان
    خدایا احمدی نزاد و یارانش را موفق کن و ظالمان را نابود فرما

    ReplyDelete
  30. عمو جان شمانفست ازجای گرم بلند میشه
    و شکمت سیره که بدنبال ایراد گرفتن ازاحمدی نژادی
    خداهدایتت منه
    واقعا ذهن شما توانایی درک واقعیت رو نداره؟؟!!
    آیا نمیتونید رانتخوران و ظالمان رو نقد کنید؟
    لطفا فکر کنید.          باتشکر
    http://ghalampress.ir/View.aspx?ID=880313016  

    ReplyDelete
  31. امام خمینی هم بنی صدر و قطب زاده رو مورد تآیید قرار دادن یکیشون با منافقین فرار کرد و اون یکی اعدام شد. این ترفندهایی که میزنین لکه های دامن اقایان رفسنجانی و ناطق نوری رو باک نمیکنه و بر عکس بیشتر از چشم مردم میندازشون. این هر دو در اول انقلاب دو روحانییه جوان بودن و دم از مبارزه و زندان و شکنجه میزدن و خود را مظلوم و مستظغف قلمداد میکردن از کجا میلیاردر های دولاری شدن؟ این سوال کجاش توهینه و شما بر چه بایه و اساسی از این اقایان دفاع میکنین؟

    ReplyDelete
  32. حواب برای لیلا:
    زمانی که اقای رفسنجانی از روستای دور افتاده از جاده ی اصلیه خود برای تحصیل فقه به قم میرفتن بنا به فرمایشات خودشون برای یافتن یک وانت بار فاصله ی زیادی رو پیاده طی کردن و در نهایت هم بالای اثاث خانه ای که عقب وانت بود نشستن و به قم رفتن. حالا ایشان از ثروتمندترینهای دنیا هستن، این رو شما هم میدونین مردم هم میدونن این تنم لرزید و بازجوی سعید امامی چه ربطی به حقیقت به این واضحی داره دوست محترم چرا شلوغش میکنین؟ یک سوال ساده س جواب بدین و اگر جوابی ندارین در موردش جویا بشین.

    ReplyDelete
  33. من کفن مامان دوز تنم نیست و از احمدی نژاد حمایت مکنم چون تحت تآثیر 4 سال خدمتش در عرصه ی جهانی کسب ابرو کردیم و از جرگه ی عربهای بزدلی چون حسنی مبارک و قذافی و پادشاهی کثیف سعودی متمایز شدیم و حالام که سراغ دزدهای گردن کلفت رفته بیش از پیش براش ارزش قائلم و شما هم دوست عزیز با این ایرادات بنی اسرائیلیتون نمیتونین افکار عمومی رو از این حرکت شجاعانه و بی نظیر منفک بکنین.  

    ReplyDelete
  34. باید خدمت دوستانی که آقای موسوی را با وقار وادب خطاب کردند عرض کنم: واقعا بهتون تبریک میگم، شما از اون دسته آدم هایی هستید که همه چیز رو به نفع خودتون تموم میکنید. اینکه یک شخص نتونه جواب اتهاماتی که بهش وارد میشه رو بده یعنی اونارو پذیرفته
    ایشون میدونست که اگه به هر کدوم از مسائل جواب بده بیشتر خراب میشه
    در ضمن بی ادبی اینه که آدم در غیاب کسی ازش بد بگه
    اگر شخص حضور داشته باشه این کار شجاعته

    ReplyDelete
  35. وقتی آقای احمدی نژاد از ایشون پرسید 90 میلیاردی که در دولت شما در تعطیلات تابستانی از بانک مرکزی برداشت شد به کجا رفت ایشون چرا جواب نداد
    وقتی آقای موسوی گفت من در دوره های قبل احساس خطر نکردم
    و آقای احمدی نژاد مواردی رو بیان کرد و گفت چطور احساس خطر نکردید. ایشون چرا جواب نداد

    ReplyDelete
  36. حضور نظامی غربیها در خلیج فارس و حضور و اعمال نفوذ در سیاستهای کویت, امارات, عراق و سعودی باعث تولید بی رویه نفت و سقوط قیمت نفت میشه. اسرائیل باید از حقوق بین المللی بمانند هر کشور ازادی برخوردار باشه اما موازنه ی قدرت دلیل حفظ ثبات و تمامییت ارضی کشورهاست. اینکه ایران صاحب سلاح هسته ای بشه یک ضرورت ملیست و از بروز تعدی پیشگیری خواهد کرد اسرائیل دارای کلاهکهای هسته ایست و اینجوری وانمود میکنن که تجهیز ایران به این سلاحها امنییت اسرائیل رو به خطر میندازه در حالی که این تنها یک بهانه برای غربی هاست که میخوان به اعمال نفوذ خودشون در جهان در حال رشد ادامه بدن. قطعنامه های سازمان ملل علیه اسرائیل زیاده که به حتئ یک دونه شون هم عمل نکرده و هر قطعنامه ای هم که علیهش به شورای امنییت میره توسط امریکا وتو میشه. دوست من برو قوی شو اگر که راحت جان طلبی......! در ضمن پاسپورت ایرانی دارای اعتبار شده و نه کمتر از پاسپورت افغانی.

    ReplyDelete
  37. اعتراض مردم ایران به حضور نظامی غرب در خلیج فارس و در نتیجه تحت الشعاع قرار دادن میزان تولید نفت و عملآ  بی رنگ کردن و بی ارزش کردن تصمیمات اوبک سابقه ی طولانی داره و مربوط به دیروز و امروز نیست. ما در مورد واقعییات حرف مزنیم و انچه که گفتیم کاری به توهم و توطعه نداره. سهل اندیشی و دنبال کردن بیامهای القایی رو باید بایان داد. توجه شما رو جلب میکنم به دیبلوماسی عمومی که طرف توجه دولت ایران و اقای احمدی نژاد هست، معاملات و مذاکرات سیاسی زمانی معنی داره که شما ابرو و اعتباری نزد افکار عمومی جهانی داشته باشین و این کاریست که اقای احمدی نژاد به خوبی انجام دادن. شما ظاهرآ صدای دنیارو از بلندگوهای طبلیقاتی میشنوفین و از در بین مردمشون. لطفآ عینک روشن بینی بزنین و انچه رو که میشنوین مطالعه کنین چه حرف اقای احمدی نژاد و چه حرف هر گروه، روزنامه و رادیویی از هر جای دنیارو.

    ReplyDelete
  38. دوست عزیز لطفآ خط سوم رو اصلاح کنین.

    شما ظاهرآ صدای دنیارو از بلندگوهای طبلیقاتی میشنوفین و نه از بین مردمشون.

    ReplyDelete
  39. فکر کردم وقتی گفتین "بالاخره کسی بیدا شد و از جبه ی مخالف با منطق حرف زد" منظورتون غلط گیریه املایی نبود، باسختوتو به ارش با "اولن" شروع کردین بجای اولآ ولی از نظر من در این محاوره ساده نویسی کار درستیه و با ملا نقتی شدن از مطلب دور میافتیم. نمیگم حیف از اقای احمدی نژاد برای شما چون شما لااقل باورهایی دارین که به مرور بخته تر خواهند شد. درود بر شما

    ReplyDelete
  40. در بعضی از سایتها منجمله سایت شما حرف p  رو نمیشه یافت و بجاش # میاد در شیفت و جای دیگه هم نشد که بیابمش. معنیه استکبار ستیزی هم زیاد مفهوم نیست حتمآ از کس دیگه ای شنیدین. من ترجیح میدم به نکات مثبت اشاره کنم و فراهم کردن این سایت از سوی شما در خور تقدیره.

    ReplyDelete
  41. دوست من به خاطر داشته باشین که این خطوط رو دیگران هم میخونن که در بینشون اهل قلم و اهل سیاست و سخنوری کم نیست. درود بر شما

    ReplyDelete
  42. در بعضی از سایتها منجمله سایت شما حرف p  رو نمیشه یافت و بجاش # میاد در شیفت و جای دیگه هم نشد که بیابمش. معنیه استکبار ستیزی هم زیاد مفهوم نیست حتمآ از کس دیگه ای شنیدین. من ترجیح میدم به نکات مثبت اشاره کنم و فراهم کردن این سایت از سوی شما در خور تقدیره.

    ReplyDelete
  43. لاغقققققتتتت ما

    ReplyDelete
  44. کاش احمدی نژاد اینقدر بی ادب نبود
    کاش راحت با باختش کنار می آمد
    کاش میرحسین انقدر نجیب نبود

    ReplyDelete
  45. کاش احمدی نژاد اینقدر بی ادب نبود
    کاش راحت با باختش کنار می آمد
    کاش میرحسین انقدر نجیب نبود

    ReplyDelete
  46. کاش احمدی نژاد اینقدر بی ادب نبود
    کاش راحت با باختش کنار می آمد
    کاش میرحسین انقدر نجیب نبود

    ReplyDelete
  47. کاش احمدی نژاد اینقدر بی ادب نبود
    کاش راحت با باختش کنار می آمد
    کاش میرحسین انقدر نجیب نبود

    ReplyDelete
  48. کاش رهبر انقلاب رهبر همه بود نه فقط رهبر به اصطلاح اصول گرایان
    کاش موسوی هنگام مناظره قویتر آمده بود.
    کاش خانواده شهدا میفهمیدند چه خیانتی به آنها شد.
    کاش فقط فکر موقعیت خودمان نبودیم.
    کاش صبر خداوند سر میشد.

    ReplyDelete