Sunday, June 7, 2009

در ستایش پاکدستی

آقای موسوی،آقای موسوی عزیز!همین الان مناظره حضرات کروبی و احمدی نژاد تمام شد و من به شما افتخار کردم.وسط آن بلوا که یکی از آن دو دیگری را به داشتن خانه چند صد متری متهم می کرد و سیصد میلیون شهرام جزایری را به رخش می کشید و آن دیگری از پرونده نفت اردبیل و سیصد میلیارد شهرداری می گفت با خودم فکر کردم دارم از مردی حمایت می کنم که با همه علاقه رقبایش به پرونده سازی حتی نتوانستند او را به یک ریال تصرف اموال عمومی متهم کنند که اگر مساله ای بود همان اقای احمدی نژاد هزار بار به رخ تان،به رخ مان می کشید و با شما همان می کرد که امشب با اقای کروبی...به شما بابت این همه پاکدستی افتخار کردم و به خودم بالیدم که می خواهم   به شما رای بدهم.به شما آقای موسوی،آقای موسوی عزیز!

7 comments:

  1. امیر جان نجابت و مظلومیت به درد سیاست و حکومت داری تنها نمی خوره...کروبی امشب بی نظیر بود از پس این ملت و این مهرورز خان فقط عین خودشون بر می آد منتها خوبیش صادق بودنشه...ضمنا تیم موفقی دورش جمعن. مدیرایی که ایران کمتر دیده

    ReplyDelete
  2. بولهوس پاکدامنJune 6, 2009 at 6:13 PM

    من هم الآن همین احساسو دارم. من با عاطفه مخالفم. البته من یه جای اشتباه کردن هم برای خودم میذارم که اگه فردا روزی اشتباهی از میرحسین منتشر شد به هم نریزم. آدم جایزالخطاست ولی موسوی نشون داد خیلی بافرهنگه و تنها نامزدی هست که به نظر من روی ملی گرایی بودنش صداقت دارد.

    ReplyDelete
  3. آخه مگه اصلا جناب چیز تو صحنه بودن که بخوان کاری هم بکنن
    ایشون حتی تو جلسه های مجمع تشخیص مصلحت هم حاضر نمی شدن ، تو رو خدا انقدر هم ادب ادب هم نکنید ادب شما جماعت رو هم دیدیم. حرف نداشتن و مترسک بودن موسوی رو به حساب ادب نزارید تو رو خدا    

    ReplyDelete
  4. منم دقیقا داشتم به همین مکته فکر می کردم که احمدی نژاد اگه می تونست در پاک دستی میر حسین اندکی تشکیک کنه از این کار مضایقه نمی کرد... به نظرم مناظره ی امشب کروبی و احمدی نژاد برنده ای نداشت جز موسوی...البته نباید ارزش کار شیخ اصلاحات رو هم فراموش کرد که دلاورانه رفتار بازجومآبانه ی احمدی نژاد رو تقبیح کرد و از رهنورد دفاع کرد.. امشب بهتره قبل از درود فرستادن برای هر کسی به شیخ مهدی کروبی، جاده صاف کن اصلاحات درود بفرستیم!

    ReplyDelete
  5. بعدشم اون پست بود که گفتم چرا پاک کردی یا!!!!..باور کن سر شب که اومدم بود..دم دمای صبح رفرش که کردم نبودش!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. بهترین راه مقابله با دکتر همین ادبیات پوپولیستی بود که شیخ پیش گرفت. در ضمن اینکه با این مناظره برامون مسجل شد که موسوی یک سیاستمدار واقعیه

    ReplyDelete
  7. محمد طه ارگانیJune 7, 2009 at 3:05 AM

    آقا شدید باهات موافقم.....

    ReplyDelete