Sunday, June 7, 2009

کروبی امشب هم برای جنگ می آید

دور از ذهن نیست امشب مهدی کروبی با همه قوا به میدان مناظره با میرحسین بیاید...برخلاف برخی پیش بینی ها من حدس می زنم شب داغی در پیش خواهیم داشت.این آخرین فرصت کروبی برای جذب آرای اصلاح طلبان است و من بعید می دانم شیخ چنین فرصتی را به رایگان از کف بدهد.امشب آیا تکرار همه حرف هایی را که در وبلاگ ها و سایت های حامیان کروبی خواندیم در تلویزیون خواهیم شنید؟


پی نوشت:در کمال شرمندگی برای ارباب دروغ ها،بانک مرکزی نرخ تورم اردیبهشت 88 را بیست و سه درصد اعلام کرد.یعنی اقای احمدی نژاد باز برای فهمیدن وضع تورم به گوجه فروش سر کوچه مراجعه کرده بود که به جای بیست و سه درصد از پانزده درصد حرف می زد؟

8 comments:

  1. سلام
    معلومه که شیخ هیچ فرصتی رو از دست نمی ده! امیدوارم که امشب هم مثل دیشب ازش راضی باشم. ولی مطمئنا" هر چی بگه از احمدی مودب تره یه کم!

    ReplyDelete
  2. راستی از شما انتظار داشتیم زودتر از اینا سبز بشید.
    از یه استاد نشانه شناسی درباره نشانه سبز پرسیدم , اطلاعات جالبی دادن. اگر فرصت کردم یه جایی, شاید هم همین جا نوشتم. فردا از میدون تجریش تا راه آهن زنجیره انسانی و 3 شنبه مصلی, با حضور موسوی, رهنورد و خاتمی. البته اگر باز موش ندوونن!

    ReplyDelete
  3. ولی من حدس می زنم امشب مناظره آرامی خواهیم داشت به صلح و صفا خواهد گذشت و هر دو بر علیه مهرورز خان!
    شرط می بندی؟

    ReplyDelete
  4. آخرین پدرخواندهJune 7, 2009 at 11:58 AM

    ولی من فک نمی کنم امشب دعوایی باشه ارباب

    ReplyDelete
  5. اما من فکر میکنم کروبی امشب هوار راه نمیندازه بعد از زد و خورد های اخیر طرفداران کروبی ملایم تر شدن و فقط به رسوایی احمدی نژاد فکر میکنن

    ReplyDelete
  6. راستی دوشنبه بین ساعت پنج تا هفت عصر در شرق خیابون ولیعصر زنجیر سبز قراره تشکیل بشه حالا که دست بند سبز دار شدی کاش به ما بپیوندی

    ReplyDelete
  7. دیدی درست گفتم امیر؟ آروم آروم بر علیه یک دیوانه!
    کاش شرط بسته بودیم!

    ReplyDelete
  8. محمد طه ارگانیJune 8, 2009 at 1:28 AM

    آشیخ و آقا سید دیشب عالی بودند...خداوند هر دویشان را حفظ کند.

    ReplyDelete