Wednesday, June 10, 2009

این توصیه را جدی بگیرید

«درباره الی» را به هیچ وجه به تنهایی نبینید.از سینما که آمدید بیرون حتمن حتمن باید کسی باشد که بتوانید دستش را بگیرید،آهسته فشار دهید یعنی«عزیزم من هستم».کسی باید باشد که وقتی دید توی ماشین زل زده اید به فرمان و یادتان رفته حرکت کنید،دستش را آرام بگذارد روی دستتان،صبر کند تا نگاهش کنید،لبخندی بهتان بزند و چشم هایش زمزمه کند«من هستم»...بعد از «درباره الی» حتمن باید کسی باشد که بشود عشق به او داد و عشق گرفت،محبت، گرمای تن انسانی که دوستتان دارد...به خدا تلخی آن فیلم را،آن سرمای مهیب مرگ را بدون حضور کسی که دوستش داشته باشید نمی شود تحمل کرد


حق با آذین بانو است:درباره الی انتخاب خوبی نیست برای این روزها...اصلن بگذارید بعد انتخابات به جستجوی الی بروید

11 comments:

  1. سرما ... سرماي مهيب ... هنوز بدنم سرده ... هنوز ...

    ReplyDelete
  2. آذربایجان قیزیJune 10, 2009 at 4:23 AM

    به توصیه تان عمل میکنیم. بعد انتخابات " الی " می بینیم!

    ReplyDelete
  3. درمورد توصیه دوم منهم به همین نتیجه رسیدم، الان تو این شرایط که خواب و خورام نداریم سینما رفتن نمیچسبه ؛ تنها یا غیرتنها فرقی نمیکنه دوست جان :)

    ReplyDelete
  4. کاملا موافقم  مخصوصا وقتی ای دادهای شهاب حسینی توی ذهنت میپیچید حتما باید کسی باشد...

    ReplyDelete
  5. سلام امیرحسن جان
    تو به من خیلی لطف داری و ممنونم. مدتی بود بهت سر نزده بودم بخونم ببینم چیا نوشتی... پست قبلیت ما باید باز یک ملت شویم خیلی خوب بود.
    فکر کنم درباره الی رو بهتره اصلا نبینم با این اوصاف....
    به نظرت پارتنر پرسفنه تایپ بهتره یا پارتنری که پرسفنه ش خیلی ضعیفه؟

    ReplyDelete
  6. می گم جور دیگه هم می تونیم نگاه کنیم ها!
    برای اینکه به شانه های تو بچسبم و تا ته ترسهایم بروم تلخ شوم و بعد با حضور تو تازه شوم... ناب شوم .... برویم به خاطر الی را باهم ببینیم!!!!!
    بریم؟
    می ریم.....

    ReplyDelete
  7. این روزها امیر همه اش این دل ما را هوایی می کند!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. دیر گفتی..منم دیشب دیدم و چقدرم چسبید ..وقتی از در سینما اومدم بیرون..شلوغی و گرما و مردم و موج سبز و ویکتوری تلخی  کتمان حقیقت در شرایط سخت رو برد..

    ReplyDelete
  9. چشم. نمی بینیم

    ReplyDelete
  10. می ترسم تا من یه پارتنر پیدا کنم  بریم سینما انتخابات تموم شه و برش دارن !

    ReplyDelete