Thursday, July 9, 2009

برای غزل

سلام غزلم،غزل دو روزه ام!


پدرت همین چند لحظه پیش تلفن زد و گفت که تو به دنیا آمده ای،که مفتخرمان کرده ای ،که چشم و دلمان روشن شده به آمدنت.پرسیدم اسمت را چه گذاشته اند و شنیدم غزل!


غزل!هر زنی که به دنیا می آید،نوید تداوم زندگی است،ادامه حیات،بشارت خلق،برهان وجود.هر زنی که به دنیا می آید در دلش بذر عشق دارد،بذر امید و ما،من، پدرت،هزاران تن تنها به سان ما،این روزها غزل، محتاج این دوگانه مقدسیم که به عشق امیدوار باشیم و مومن...آمدنت مژده رستن امیدی عاشقانه،تولد نور در سیاهی این روز هایمان است غزل!


آمدنت مبارک!هدیه ات عشق ما به آینده،آینده ای که تو وقتی بالیدی و بزرگ شدی در آن،بتوانی آزاد عاشق شوی،که وقتی دلت از عشق لرزید،زمین و زمانت نلرزد زیر هزار شلتاق بی رحم سفلگان...برای تو،برای تو غزل،امروز و هر روز می کوشم،می کوشیم تا خانه ای بسازیم لایق طنین خنده های معصومانه بهشتی ات؛برای تو غزل فقط برای تو می مانم،می جنگم،می سازم تا در هجده سالگیت،هجده تیر ها فقط یک حادثه دور باشند؛این را به تو قول می دهم غزل،عمو امیرحسینت به تو قول می دهد به جان بکوشد برای ساختن ایرانی که در آن چشمان غزل هایش فقط از حادثه عشق تر شود نه از نفیر شوم اشک آور،این را به تو قول می دهم غزل! 

9 comments:

  1. آخی بچه به دنیا اومد بچه به دنیا اومد.  نی نی نی نی نانای نای

    ReplyDelete
  2. تصور میکنم اگر الان دوستی رفیقی عمویی خاله ایی کسی نوشته ای چنین میداد دستم و می گفت دو روزه بودی که این را به مبارکی و میمنت آمدنت نوشتم چه حالی می شدم امیرحسین...چه حال دیوانه وار عاشقانه ای... نگهش دار به وقتش بدی بخونه....شاید یک روزی لازم باشه بدونه غزل و غزل ها چه گنجی هستند برای بشریت :)

    ReplyDelete
  3. صبر کن ببینم...صبر کن ببینم من الان یادم اومد... این بابای بچه همون بابای بچه معروف اردک آبی نیست آیا؟؟؟؟هوم؟؟؟ اگه هست ما هم شیرینی هستیم ها...گفته باشم

    ReplyDelete
  4. خانم ثابتیJuly 9, 2009 at 7:34 AM

    اگر خورشید را در دست چپ ام بگذارند و  حدود یک میلیارد کسری صندوق ذخیره ی ارزی را در جیب سمت راستم ، به والله اگر من یک تار موی همچو عمویی را بدهم به این بهانه ها و حتی بالاترش ، بهشت.
    .
    جدی جدی دلم عمو خواست که نداشتم و من چه دختر بچه ای بودم آن موقع  ها که بی عمو هم دنیای ترم همیشه پر غزل می شد.
    .
    قدم اش  مبارک، برای روز هایی که از پس امروز می آید.  کنار آلبوم عکس اش بنویس "روزی که آمدی همه ی کلمه ها را دزدیده بودند الا تولد که به محض مالکیت آنها ، شکل مرگ می شد".

    ReplyDelete
  5. محمد جواد شکریJuly 9, 2009 at 8:24 AM

    قدم نو رسیده مبارک، امیدوارم بتونی به وعده هات عمل کنی

    ReplyDelete
  6. آره آره
    مبارک مبارک
    نی نای نای ی ی
    چشم و دلمون روشن شد
    نی نای نای نی نای نای

    ReplyDelete
  7. کاش کاش می شد زود ببینمش فقط ,نه امیر؟ با دو تا جفت چشم قراره نیگاش کنم آخه آخه.,باشه  بابا خان جانش؟؟
    نی نای نای نی نای نای

    ReplyDelete
  8. تولدت مبارک غزلک! کاش ما بزرگترها بتونیم برای شما آینده بهتری بسازیم! کاش وقتی به سن مدرسه میرسی هوای شهرمون مسموم نباشه و همه پر باشن از شادی

    ReplyDelete
  9. رضا قاری زادهJuly 11, 2009 at 3:25 AM

    امیرحسین شرمنده کردی اخوی . شیرینی هم رو چشمم . میدم با کمال میل اون هم از نوع مرغوبش .

    ReplyDelete