Thursday, September 4, 2008

وقتی کسی حق من را بمب بداند توهین کمترین کاریست که انجام میدهم

عطف به پست قبل برام جالب شده که پاره ای دوستان معتقدند آقای کمانگیر نظرش رو گفته و ما نباید ایشون رو قضاوتش کنیم.جسارتن یاداوری میکنم ایشون فرمودن که حالا که شما دارین میمیرین از گرسنگی و کراک و اینها،بذارین آمریکایی های گوگولی مگولی جیگر طلا بکشنتون دیگه!این اسمش نظره؟این دقیقن تعیین تکلیفه.اگر ایشون خودش هم توی مرز پر گوهر بود میتونستم خودمو قانع کنم به پوچی رسیده بنده خدا و جرات باز کردن شیر گاز رو هم نداره پس دنبال خودکشی دسته جمعیه،اما نکته اساسی اینجاست که این حضرت خارج نشینه.ببینین چه مرام ۴ ستاره ای لازمه که آدم همچین مانیفستی صادر کنه؟


یادم باشه برم به بار دیگه اون ویدیوی کذایی جان مک کین رو ببینم که داره توش مثل یه کابوی ولگرد مست عربده میکشه ایران رو بمباران کنید و بعد بگردم ببینم اطرافش موجودی به اسم کمانگیر بالا و پایین نمیپره که بگه هورا هورا بمب بمب!


پی نوشت عذر تقصیر خواهانه:آخ آخ ببخشید به سناتور مک کین عزیز توهین کردم.یادم نبود ایشون که حرفی نزده فقط نظرش رو گفته که ایران رو بمباران کنید.حیوونکی نظرشو گفته بودا، بعد یه ابله جهان سومیه بدون تساهل و تسامح مثل من داره به این آمریکایی مهربون ناجی جهان حرفای بد میزنه  سناتور جون رو اوف میکنه آخی!


پی نوشت مثلن اعلام نظر:هر نیروی خارجی مهاجم به ایران ارتش اشغالگره،تکلیف ما هم با ارتش اشغالگر مشخصه.گور پدر هر کسی تو جمهوری اسلامی که بهانه بده به گاوچرون های آمریکایی برای حمله به ایران ولی اگه زد و حمله کردن قطعن براشون فرش قرمز پهن نمیکنیم همونطور که برای ارتش صدام نکردیم.چند بار اینجا نوشتم این جنگ جنگ ما نیست ولی اگه  فرضن فقط یه چیز تو دنیا از جمهوری اسلامی بدتر باشه همون اشغالگریه

11 comments:

  1. سلام دوست عزيز
    اينطور که مي بينم توي ويلاگت تبليغي نذاشتي
    اين خيلي بده چون به اين صورت استفاده از زحماتت نمي کني
    شايد اصلا قصدت از زدن وبلاگ سود نبوده مثه من و خیلی های دیگه .
    ولي حالا که ميشه چرا سود نکني
    منم تا چند وقت پيش در وبلاگم تبليغات نميزاشتم
    ولي الان فهميدم که اشتباهي کردم مي تونستم تا الان خيلي سود کنم
    ولي به اين نتيجه رسيدم که هيچ وقت دير نيست
    و در اين سايت عضو شدم
    سيستم سايت به گونه اي هست که شما برو روي وبلاگت تبليغات اونها رو مي زاري و اونا در عوض هر کليکي که بر روي تبليغات از سوي بازديدکنندگان بشه به شا پول مي دن
    تازه هر کس رو هم معرفي کني به سايت ( يعني همين کار يکه من دارم مي کنم البته اگر شما افتخار بدين) باز يک پولي هم اونجوري مي گيري
    البته این سایت هم معتبره  و هم نسبت به سایت های دیگه ی کسب درآمد بیشتر پول میده
    پس عجله کن
    براي ثبت نام روي وبسايت کليک کن
    به وسيله اين ليتک هم مي توني ثبت نام کني
    http://www.oxinads.com/index.php? a=1935  

    ReplyDelete
  2. دوم...هر چند اولی هم ...

    ReplyDelete
  3. امیر جان یه خورده تصور کن که جنگ شد و بعد من و تو خیلیای دیگه رفتیم جنگیدیم و شکر خدا هم نمردیم. فرداش که جنگ به خوبی و خوشی به نفع ایران اسلامی به پایان رسید، دوباره همین آش و همین کاسه. تو باز مدام از کوره در میری که چرا این جمهوری اسلامی داره ارزش هاش رو به ما تحمیل میکنه؟ یا اینکه میگی حقی تو این جمهوری اسلامی داری و یکی از خودشون میشی که تو هم ارزشهات رو به دیگران تحمیل کنی؟ من هیچ کدوم از این دو صورت رو نمی پسندم. تو رو نمی دونم!
    من شخصاَ هر کاری که منجر بشه به این که ریشه های این نظام مستحکم تر بشه رو انجام نمیدم. قبل از انقلاب هم یکیای دیگه انقلاب کردن و اینا صاحبش شدن. حالا اگه من و تو بریم به نفع اینا کار کنیم میگن دستتون درد نکنه؟ یا میگن میخواستین نکنین؟

    ReplyDelete
  4. ما که اعلام حمایت کردیم جملگی. شما خوت خودتو کثیف نکن ارباب.

    ReplyDelete
  5. بعضیا یه چیزی بلدن که قضاوت نکنیم. این چه حرفیه؟ کشتار دسته جمعی و بدبخت کردن بعضی برای خشنودی بعضی دیگه که نشد کار. تازه معلوم نیست گروه دوم این بعضی خوشنود بشن یا نه!

    ReplyDelete
  6. امیر جون

    من نمی فهمم این روشنفکرای ما از کره مریخ اومدن یا اصلا خبر ندارن که تو این کشورای همسایه چی داره می گذره. آدم دلش می سوزه بخدا بگه خوب پس بزار بیان تا تجربه شو بکنین بعد که فهمیدین قضاوت کنین چون دیگه اونوقت خیلی دیره و کاری از دست هیچ کی بر نمی آد . ما همیشه تصمیماتمون هیجانی و زودگذر بوده انگار برای 100 سال بعد هیچ برنامه ای نداریم.

    از همین امروز صبح که میرون تو خیابون بشمرین ببینین مشکلاتی که باهاش مواجه می شین رو چند تاشو خودمون مقصرشیم

    ReplyDelete
  7. تکبیییییییییر....
    هر که دارد هوس کرببلا بسم الله...
    کربلا ما داریم می آییم...ما داریم می آییم

    ReplyDelete
  8. کمانگیر خان!دوست دارم ولی من حداکثر دانشم در مورد آی تی همین وبلاگ نویسیه.پادکست و غیره اش زحمتش همه میافتد گردن شما

    ReplyDelete
  9. محمد جواد شکریSeptember 4, 2008 at 5:23 PM

    ادبیات تند و تیز نوشته قبلیت رو دوست نداشتم ولی کاملا باهات موافقم

    ReplyDelete
  10. امیر جان دوست داری با هم صحبت کنیم در این باره و بصورت پادکست منتشرش کنیم؟

    ReplyDelete
  11. آقا ما از این گفتمان حمایت می کنیم! هر چند در این میان بی طرف نیستیم.. امیر جان حمایتت می کنیم! نه به خاطر اینکه امیری به خاطر اینکه منطقت در این قضیه با منطق ما یکیه!

    ReplyDelete