Tuesday, September 30, 2008

داربی

این بازی بزرگ است.بزرگش نکرده ایم حضرات،بزرگ است.لحظه وارد شدن بچه ها به زمین که میشود نفس آدم بند میاید.اولین پیراهن آبی را که توی زمین چمن آزادی میبینی میفهمی تا شروع جنگ مرگ و زندگی فقط چند لحظه مانده.خون نیست در عروقت آن ثانیه ها آدرنالین خالص است.کاپیتان جلوی بقیه که میاید فقط خاطره ها را مرور میکنی:شاهین بیانی پیشاپیش تیم اسطوره ای ١٣۶٩ که در فینال لیگ قرمز ها را دو بر یک شکست داد و قهرمان شد،امیرقلعه نوعی کاپیتان تیم ١٣٧۴ که با تیمش سه بر یک له کرد لنگی ها را،محمود فکری کاپیتان تیم ١٣٨٢ که کمر پر ستاره ترین پرسپولیس تاریخ را با آن سوپر گل فراموش نشدنی شکست...جمعه پیروز قربانی را که اول صف مردان آبی ببینیم نمیشود یاد آن بازی حماسی ٨٣ نیفتاد و گل دقیقه ٩٢ پیروز که استقلال را برابر تیم ١۴ نفره قرمز ها و ٣ داور برنده کرد.پیروز بیاید و پشت سرش وحید و مجتبی و بقیه،پر امید ترین استقلال این سالها بعد از چند سال بد...فکر هیجانش هم نفس آدم را تند میکند.باید ببریمشان.خوابیده اند در باد قهرمانی پارسال حضرات قرمز،وهم برشان داشته که مدعی اند،یادشان رفته که در غیاب شیر شاید روباه مدعی پادشاهی باشد اما شیر که برگشت روباه باید باور کند دولتش مستعجل است و بس.شیر برگشته،باورتان نمیشود از اکبر میثاقیان بپرسید.باید ببریمشان،نه نه باید له شان کنیم.بچه ها بروید له شان کنید!

84 comments:

  1. جالب است امیر خان تاریخ را که مرور می کردی چرا 6- 0 را از قلم انداخته اید؟ البته بازندگان همواره فراموش کارند...باخته اید از پیش...اگر دیشب 90 را دیده باشی حتما لرزش صدای این مظهر لمپنیسم را متوجه شدی پشت خط که مدام می گفت دربی برای ما مهم نیست ولی در هر جمله 5 بار می گفت دربی.امیر خان دیگ بازی با استقلال اهواز را هم نزن که بوی گندش مشام همه را می آزارد،من نمی دانم تو که حتما می دانی قلعه نوعی دوستی دیرینه ای با شفیع زاده دارد.

    ReplyDelete
  2. اینا رو نگین چی بگین...به دست و پ افتادین خفن سالار

    ReplyDelete
  3. رضا قاری زادهSeptember 30, 2008 at 4:59 AM

    آقام گفته واسه 6 تایی جماعت کری نخون پسر ... ما هم نه الآن که همون موقع گفتیم سمعاً و طاعتا آقاجون .... فلذا کری نمی خوانیم برایتان امیر خان جان ... ولی نصیحت چرا ... یه طوری کری بخون که روت بشه شنبه هم بیای این طرفها

    ReplyDelete
  4. عذر می خوام من نمی دونم چرا وقتی صحبت از لمپنیزم میشه یاد پایلا رافت و حسن خان مخمدی و اسمال حلالی و رهبری فر و چروین و محرمی و علی سلطان میافتم؟

    ReplyDelete
  5. عرفان جان!این بر و بچ لنگی جوابشون تو زمین فوتباله...شنبه قیافشون دیدن داره

    ReplyDelete
  6. در جواب نظر بازی:

    1. چرا این قلعه نویی همونه اما چرخشهای صد و هشتاد درجه ای سلطلون علی دنبه موقعی که اجبارا استراحت می کردند یادتون رفته؟ حالا خوبه بازم این بنده خدا حقوق بگیر بود و برای برد تیم طرف قراردادش مشت گره میکرد!

    2. سوابقش از ماموران وزارت اطلاعات (انصاری فر و عابدینی )هزار برابر روشنتره... ثانیا وفتی رئیس جمهورمون تحفه خان هستند هیئت مدیره نیم فوتیال دولتمیون بهتر از اینها نخواهد شد.

    3. خیمه شب بازیهاش رو تاب میاریم به دیده منت تا وقتی که لباس باشگاه تنشه! هر موقع رفت مثل هاشمی نسب بعد از گل به حربف غش کرد ما خدمتش می رسیم. بعدم یادتون نره شما نهایت سعیتون رو کردید که همین عروسک خیمه شب بازی رو جدب کنید اما مجتبی گفته بود در ایران فقط استقلال

    4.به فرض هشتصد تا.. حالا که چی؟

    ReplyDelete
  7. امیر جان همچنان از نظر ما  توپی!

    ReplyDelete
  8. با اجازه صاب خونه:

    سه تا مربی عوض کرد و هیچ عددی هم نشد یعنی شیر غایب بود دیگه... فرق انواع شیر رو هم فردا توی زمین خدمتتون تفهیم خواهیم کرد.

    ReplyDelete
  9. عرفان جان!حضرات از ترس زدن به صحرای کربلا...نترین بابا میبازین یه  دو سه روزی غصه میخورین خوب میشین...عشق است استقلال

    ReplyDelete
  10. امیر تو رو خدا بیا بریم وبلاگ نظر بازی.. ببین چی ها که ننوشته.... نه جان من بیا یه سر...

    ReplyDelete
  11. رضا قاری زادهSeptember 30, 2008 at 6:59 AM

    کل کل ممنوع
    مگه مالزی ماه را دیدی که ما وسط روز پیپ بکشیم؟
    هیچ مشکلی هم با عرفان ندارم ... دوستش هم دارم هوار تا ... واسه همین هم می خوام از این تفکرات جاهلانه خلاصه اش کنم ... گفتم که همه بدونن

    ReplyDelete
  12. عرفان جان ما یک سری سوال فنی پرسیدیم
    ...حالا شما هم یک سری جواب نیم بند دادی...ولی چرا انقدر اشرق و مشرق رو به  هم می بافی برادر؟ فنی صحبت کن.

    ReplyDelete
  13. دادا ما اگه فرض محال ببازیم هم باز غیرت داریم و از تیممون و بازیکنمون حمایت می کنیم.مثل شما نیستیم که با یک باخت  حیا کن رها کن راه بندازیم و اخ اخ شروع کنیم.

    ReplyDelete
  14. اشرق مشرق کدومه؟ جواب نیم بند چیه؟ ابهامی هست بپرسید جواب می دم!

    ReplyDelete
  15. یادم نمی ره چه بلایی سر معدنچی و حلالی در آوردین ... طفلکی ها تو استادیوم گریه می کردن.. آره آره واقعا یاد زمان پروین که می افتم حمایت رو به معنی واقعی درک می کنم!

    ReplyDelete
  16. می شه یه خانم متشخص بیاد اینجا کامنت بذاره تا من روم باز شه جواب این رضا اینا رو بدم؟

    ReplyDelete
  17. آقو رضا شیرازی بلدی بوخونی؟ عامو ما با تیر کمون رفتیم به جنگ ژث؟ البته بچوی ما خیلی خوب بازی کردن(به کسر ک) آم(همون اما) ما به داور باختیم...
    ولی...استقلال زلزله...

    ReplyDelete
  18. قاري زاده جان انگار صدر جدول رو نمي بينيو نه؟؟؟

    ReplyDelete
  19. رضا قاری زادهSeptember 30, 2008 at 8:12 AM

    ننه امید ها والله بالله ...  فقط چرا یی کاره وسط حرفت گفتی استقلال زلزله .. یی کمی که دقتو میکردی ( به کسر ک ) میدیدی که پرسپولیسو هم مال شهر خودتونه ( دال را ساکن بخون ) هم زلزه واقعیه

    ReplyDelete
  20. آقا رضا این جماعت آبی صفت هماره چشمشون رو به روی حقایق می بندند.داش مایر حقیقت تلخه...مثله عسل.قبول کن که این تیم تیم بشو نیست...بنده از همین تریبون اعلام می کنم شنبه بعد از برد پرسپولیس برای اثبات رفاقتم با دردانه امیرمان هیچ فخر فروشی اینجا نخواهم کرد.

    ReplyDelete
  21. داش امیر صحیح است.

    ReplyDelete
  22. چه عجب یه چیز فوتبالی نوشتی! همین که با یه پست این برادران لنگی رو به این حال و روز انداختی خودش اولین برده! ببین چه طوری مثل اسفند رو آتیش شدن اومدن اینجا شعر می گن! دوستان شعر که کاربردش جای دیگس. همیشه که نمی شه با شعر و شعار به جایی رسید.

    ReplyDelete
  23. گل دوم به راه آهن رو دیدی؟ عین همونی گل دقیقه 93 بود. همون بازی که یکی از خاطره آفرین هاست.

    ReplyDelete
  24. می گم اینا که از برنامه 90 و از مدیرعامل حرف می زنن برنامه نود هفته پیش رو هم دیدن یا نه؟ که مدیر عامل ذوب آهن مدیر عامل لنگیا رو کرده بود تو قوطی درش رو هم بسته بود! طرف هنوز نمی دونه امتیاز ها رو چه طوری حساب می کنن! فقط انگار یکی بهش گفته بود تا رسیدی به استودیو هی بگو ما هفت امتیازمون رو می خوایم. بعدش هم که کریم باقری با اون پنالتی زدن های مضحکش دیدین چه طوری به همه ثابت کرد که اگه همه پنالتی ها هم گرفته می شد از دو امتیاز هم خبری نبود چه برسه به هفت امتیاز!!

    ReplyDelete
  25. خداییش تو عمرتون دیده بودین یه نفر دو بار پشت سر هم پنالتی بزنه هیچ کدومش هم تو چهارچوب نباشه؟! داوره اگه روش می شد دوباره تکرارش می کرد ولی با خودش گفت اگه تکرار کردم و دوباره گل نشد چی!

    ReplyDelete
  26. یا وقتی که بحث امرایی پیش اومد و لنگیه اون طوری توپید به اون اصفهانیه! بعد معلوم شد موقع ریاست خود طرف یارو با شناسنامه قلابی تو تیم ملی بوده! خداییش تو باشگاه با شناسنامه جعلی بازی کردن ضایع تره یا تو تیم ملی؟! بعد هم که فردوسی پور هم حرف رو تایید کرد و مصطفوی متهم شد دیگه بدبخت می خواست بره پشت میز قایم شه.

    ReplyDelete
  27. راجعه به 35 درصد و اینا هم که آره! ما هممون می دونیم که تعداد طرفدارای پرسپولیش بیشتره. ولی بحث همون بحث کمیت و کیفیته! لنگیا هم مثل احمدی نژاد به کمیت می اندیشند که می گه بچه دار شین جمعیت کشور زیاد بشه قوی شیم!

    ReplyDelete
  28. تازه همون پارسال که می گین استقلال خیلی ضعیف بود و پرسپولیس چنین بود و چنان بود هم که فقط تونستین مساوی بگیرین از استقلال! که البته از همون هم خیلی خوشحال بودین.

    ReplyDelete
  29. ببین من از صبح نبودم اینجا چه خبر شده ه ه ه ه ه ...بچه ها یه راهی باز کنید من بیام تو

    ReplyDelete
  30. دو کلوم هم از مادر عروس بشنویم که حرف بدی نیست؟>

    ReplyDelete
  31. خصوصی داری امیر جان ...

    ReplyDelete
  32. امیر خان ممنونم از اینکه زحمت کشیدی و بهم جواب دادی.

    ReplyDelete
  33. امیر خان مدیر عامل شما همانی نیست که چند سال پیش وقتی از مدیریت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری برش داشتند چه غوغایی کرد و تمام فرهنگ سرا های تهران را با قداره (غداره؟؟) کش هایش اشغال کرد؟ نمی دانم چرا لمپنیسم می بارد از این تیم و باشگاه.

    ReplyDelete
  34. رضا قاری زادهSeptember 30, 2008 at 5:01 PM

    محرمی کجایی ... قلعه نویی را ....[ بییییب ]

    ReplyDelete
  35. رضا قاری زادهSeptember 30, 2008 at 5:01 PM

    وسط شهر تهرون شهر تهرون یه اتوبانه ...
    این را که شنیدی امیر لابد ... به دلیل معذوریتهای اخلاقی من تا آتیلا دیگه ادامه نمیدمش

    ReplyDelete
  36. ای کاش دیشب می دیدی کاپیتان تان چگونه به لکنت زبان افتاد وقتی دید 61 درصد را در برابر 35 درصد،امیر عزیز کاش تنها از تیمت دفاع می کردی و آزادگی خود را برای دفاع از انسان نمایی چون قلعه نوعی هزینه نمی کردی.

    ReplyDelete
  37. داش رضا یادته؟ می گفتیم : بهروز رهبری فر، رهبری فر،خوشا به حالت،خوشا به حالت....فرزاد مجیدی شده ...،شده....

    ReplyDelete
  38. رضا قاری زادهSeptember 30, 2008 at 5:12 PM

    چه خبر از پازل تاکتیکیتون امیر ؟

    ReplyDelete
  39. میبینم که از ترس افتادین به دامان لمپنیسم بر وبچ...البته تیمی که اسطورش علی دنبه باشه بهتر از این نمیشه ها

    ReplyDelete
  40. عزیز جان خیلی بده اگه شنبه نتونی بیای تو وبلاگه خودت. خودت می دونی چی می گی؟
    تا هفته پیش داشتید قلعه نوعی حیا کن می خوندین. 4 تا پله از 17 بالا اومدین دوباره شروع شد ... شنبه می بینمت

    ReplyDelete
  41. قاری زاده جان اینجا خانواده در رفت و آمده ها...

    ReplyDelete
  42. اگر اسطوره ما علی آقا باشد خیلی بهتر از کسی است که وقتی تیم محبوش را شکست می دهد مشت در هوا می ساید و فریاد شادی سر می دهد،امیر جان مدتی مشق غیرت کن برادر.

    ReplyDelete
  43. امیر جان لطفا با صراحت به چند سوال پاسخ بگو:
    1- این قلعه نوعی همان نبود که بابت باخت استقلال به مس مشت در هوا کوبید؟ پس غیرت کجاست؟
    2- می شود اندکی از سوابق مدیر عامل فعلی برایمان بگویید؟
    3- چرا هر سال مجتبی جباری چنین خیمه شب بازی می کند؟( عطف به یکی از پست های خودت قبل از شروع فصل)
    4- می شود یک حساب سر انگشتی کنی و بگویی چند تا گل با سیستم علی اوتی زدید؟
    اجالتا هر وقت به  این چهار تا پاسخ دادی ادامه می دهم.

    ReplyDelete
  44. امیر جان تیم 14 نفره پرسپولیس و 3 داور که می شود 17 نفر،آن سه نفر باقی مانده چه کسانی بودند بگو ما هم یاد بگیریم!

    ReplyDelete
  45. رضا قاری زادهSeptember 30, 2008 at 5:43 PM

    واسه دربی که نمیشه در اول در دوم می دهند عدس پلو خوند گندم جان ... مسئله حیثیتیه

    ReplyDelete
  46. رضا قاری زادهSeptember 30, 2008 at 5:44 PM

    تاجیا کوشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تو سوراخ موشن !!!!!!!!!

    ReplyDelete
  47. داش رضا خیلی باهات موافقم.

    ReplyDelete
  48. داش رضا خیلی ریزند،اصلا نمی بینم این آبی ها رو.تو می بینیشون؟

    ReplyDelete
  49. آخ بخندم بهتون شنبه...حضرات لنگی!ما بی لمپنیسم برنده ایم که هیچ لهتان میکنیم

    ReplyDelete
  50. رضا قاری زادهSeptember 30, 2008 at 5:53 PM

    من زبانم خوب نیست امیر ... قلعه نویی به انگلیسی میشه لمپنیسم یا واعظ آشتیانی ؟!!

    ReplyDelete
  51. داش رضا نذر کردند هر چی لمپن بی ادب جمع کنن تو استقلال...کنترلش راحت تره.

    ReplyDelete
  52. فقط برای داش رضا: از این جا تا کره شیش تا خلیجه///فرهاد مجیدی.... ... گیجه.

    ReplyDelete
  53. آقای دیوانهOctober 1, 2008 at 1:00 AM

    ارباب دلم روشنه به جون محمود بازی رو می بریم و این لنگی ها جر و پلاسشون رو جمع میکنن و میرن

    ReplyDelete
  54. آقای دیوانهOctober 1, 2008 at 12:11 PM

    ارباب فینال جام حذفی رو یادته؟ محمود کریمی چه همه شون رو لوله کرده بود

    ReplyDelete
  55. تکرار...تکرار و تکرار این است منطق نداشته آبی جماعت...کمبود هاشان را و ضعف هاشان را چنین جبران می کنند،چه کنیم که این جماعت در مستطیل سبز،پشت میز مدیریت و در دنیای مجازی نیز اسیر لمپنیسم هستند.

    ReplyDelete
  56. اعتراف میکنم فوتبال هم جز خیل عظیم چیزهای عجیب این دنیاست که نه علاقه دارم بهش و نه ازش سر درمیارم. الانم اومدم اینجا بگم دیشب فیلم بیداری (اویک) رو دیدم حالب بود. فکر کردم بیام بهتون بگم اگه ندیدین ببینین.

    ReplyDelete
  57. آقای دیوانهOctober 2, 2008 at 12:35 PM

    ارباب رحمت الله باید عرض کنم خدمتتون ما باید فردا منتظر 21 بردمون باشیم لنگی ها هنوز 4 برد از ما عقب تر هستن!

    ReplyDelete
  58. رضا قاری زادهOctober 2, 2008 at 5:48 PM

    لینک کردم این پستت را امیر جان ولی با زبان سرخ ... سرخِ سرخ

    ReplyDelete
  59. :( چه الکی مساوی کردن :(

    ReplyDelete
  60. آقای دیوانهOctober 3, 2008 at 10:04 AM

    خداوندا!‌دقیقه 88 را از پرسپولیس نگیر!
    خرید های میلیاردی پرسپولیس جواب داد. دوستان لنگی مساوی مبارکتون باشه! قدر ستاره هاتون رو بدونید! اگر یکی به جای آرش برهانی بود الآن دیگه کار به اینجا نمی کشید.

    ReplyDelete
  61. خداوندا این داورها و کمک داور ها رو از پرسپولیس نگیر! یک پنالتی واضح... با یه تک به تک مسلم که می تونست گل بشه رو هم آفساید گرفت! نون اضافه هم می خواین؟!

    ReplyDelete
  62. اگر دقیقه 1 گل می زدید که باید 89 دقیقه دفاع گوشتی راه می انداختید...انقدر بردلی هم نوبر است...در ضمن اون دو تا تیرک رو هم بذارید تا بازی برگشت نقدش کنیم.

    ReplyDelete
  63. رو رو برم حضرات..... پتالتی و اون تک به تک رو که اگه خورده بودید که الان روتون نمیشد تو امرانه آفتابی بشید!!!

    ReplyDelete
  64. امیر جان خیلی وقته می خواستم این نوشته رو بهت بگم بخونی و اصلا سیوش کنی. خیلی جالبه:
    http://www.khabgard.com/?id=1564547662

    ReplyDelete
  65. يني بهترين پست فوتباليت بود در اين چند ساله

    ReplyDelete
  66. امير جان ساري دير خبرت كردوم اون كلاسه برام سخته آخه از ولايت كرج بايد بيام برگشتنه ديرم ميشه

    ReplyDelete
  67. آقا شنیدم تیمتون دچار حاشیه شده...کوشکی که با خبرنگار کتک کاری می کنه و مهرداد پولادی که با ژنرال!!!! دعوا کرده.

    ReplyDelete
  68. ایول به تعداد کامنت! فکر کنم رکورد شکنی شده امیرجان در وبلاگت!

    ReplyDelete
  69. امیر جون به این نظرباز جان و بقیه برو بچ لنگی بگو هروقت تونستن کاری کنن که اون بالای تلویزیون به جای اسم ضایع و بی مسمای"پیروزی" بنویسه پرسپولیس اونوقت حق اظهارنظر دارن! هنوز سر اسم تیمشون دعواس چه برسه به بقیه چیزا

    ReplyDelete
  70. این پایینیه من بودم! ضمنا اخلاق رو هم که از تماشاچیای قرمز یاد گرفتیم کامل با اون باران صندلی هایی که روانه زمین شده بود. و البته اون دو تا تماشاچای که حمله ور شدن به زمین مسابقه. دوستان باید منتظر محرومیت های شدید تر باشن. انگار ادب نشدن هنوز!

    ReplyDelete
  71. من نمیفهمم بازی مسا وی اینهمه کری خوندن داره...بابا انرژی تونو سیو کنید واسه بازی ای که مساوی نشه...اگه یه روزی بزنه و نشه... مردیم و ندیدیم این بازی از مساوی در بیاد...

    ReplyDelete
  72. مساوی یعنی این: استقلال 1، شانسپلیس 1 !!

    ReplyDelete
  73. اطرافیان قلعه نویی درگیری با خبرنگارروزنامه همشهری را تا بیرون از سالن کنفرانس ادامه دادند.

    تعریف وظایف جدید برای مسئول روابط عمومی باشگاه استقلال نیز یکی دیگر از نکات غیرمعمول در نشست خبری امیرقلعه نویی بود. وی با محدود کردن خبرنگاران در طرح سوالاتشان قصد ایجاد نظم و انضباط این کنفرانس را داشت. هر خبرنگار می توانست یک و حداکثر دو سوال از سرمربی آبی پوشان بپرسد.

    ReplyDelete
  74. این افراد که به نظر می رسید از نزدیکان امیر قلعه نویی باشند، نشست خبری مربی آبی پوشان را تحت الشعاع حضور خود و چگونگی برخوردشان قرار داده بودند و حتی دریک مورد بنا به دستور غیرمستقیم قلعه نویی به درگیری با یکی از خبرنگاران پرداختند.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سوال مهدی ربوشه - نماینده روزنامه همشهری -  به درگیری لفظی با وی پرداخت و سپس با بیان اینکه "علی کنترلش کن"، این خبرنگار را وارد حاشیه کرد.

    ReplyDelete
  75. این افراد که به نظر می رسید از نزدیکان امیر قلعه نویی باشند، نشست خبری مربی آبی پوشان را تحت الشعاع حضور خود و چگونگی برخوردشان قرار داده بودند و حتی دریک مورد بنا به دستور غیرمستقیم قلعه نویی به درگیری با یکی از خبرنگاران پرداختند.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سوال مهدی ربوشه - نماینده روزنامه همشهری -  به درگیری لفظی با وی پرداخت و سپس با بیان اینکه "علی کنترلش کن"، این خبرنگار را وارد حاشیه کرد.

    ReplyDelete
  76. نشست خبری سرمربی تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که حضور افراد متفرقه بیش از نمایندگان رسانه ها به چشم می خورد.
    به گزارش خبرنگار مهر، سالن کنفرانسی که قرار بود میزبان خبرنگاران برای پرسش و پاسخ از سرمربی استقلال باشد بیشتر شاهد حضور افرادی بود که در عرصه خبر و رسانه ناشناخته بودند.

    ReplyDelete
  77. http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=758956
    اینم لینک خبر است.

    ReplyDelete
  78. چه بگوییم از این مظهر لمپنیسم...من نمی دانم این جماعت قداره ک کجا بودند وقتی آقا مجتبی از خحالت قلعه نویی در می اومد.

    ReplyDelete
  79. دوستانٍ قرمزته، بعد ازون کری ها روشون بشه اینجا کامنت بذارن ، مخصوصن درمورد اخلاق گرایی و این حرفا...اخلاق نیکبختشون حرف نداشت!

    ReplyDelete
  80. لیلی خانم یک گشتی بزنید در اینترنت،برخورد کوشکی با یک خبرنگار و برخورد پولادی را با ژنرالتون!!! را پیدا کنید.نیکبخت تنها یک انتقاد کرد که اصلا چیز مهمی نبود..اخلاق را هم از طالب لو یاد گرفتیم که عین ... یک بند رو زمین ولو بود.

    ReplyDelete
  81. بدوین وسیله پایان کری خوانی را در وبلاگ امیرانه از طرف شخص خودم اعلام می کنم.

    ReplyDelete
  82. ارباب غیبتهاتون داره طولانی میشه.. لطفن بنویسید و مارو از نگرانی برهانید!

    ReplyDelete
  83. انچه که عيان است چه حاجت به بيان است داش امير؟؟؟
    با يه ضد فوتبال له نکردن اتان تعجبي بود..کم مونده بود همه يه صف بکشن جلوي دروازه و مربي و دورازه بون هم اضافه بشن به دفاع!!!

    ReplyDelete
  84. امیر جان کوشی...داربی تموم شداا.,

    ReplyDelete