Saturday, September 6, 2008

پراکنده گویی

من باب تشکر:یلدا بانو!به حق ۵ تن هر چی از خدا میخوای بهت بده که این لوگوی بالا رو درست کردی...خیر از جوونیت ببینی خواهر


من باب معرفی:ترنج خاتون باز هم دارد برای ماه رمضان از آن سی تایی های محشرش مینویسد.غفلت موجب پشیمانیست


من باب افتخار:ما کلن یک دکتر امیر که بیشتر نداریم داریم؟الان باید دکتر شده باشد این جان برار ما آن هم در  صنعتی شریف...بزن اون دست قشنگه رو


من باب پز:برادرم دارد میشود اصل شاعر


سر که بر می گردانم


دزدکی


خورشید را می قاپی،


قایمش می کنی توی مشتت.


تا بیایم غرولند کنم


درباره ی فتوسنتز چرند ببافم،


چشم خمار می کنی


لب بر می چینی:


من که نبودم!...


9 comments:

  1. اول.
    بعدشم
    که فعلا بازم داره برام می باره امیر جان

    ReplyDelete
  2. لوگوی بالا چه فرقی کرده مگه؟

    ReplyDelete
  3. خراب بود و نشون داده نمیشد.جاش فقط یک ضربدر میدیدن

    ReplyDelete
  4. لوگو مبارک باشه سالها بود با فایر فاکس چشممون به جمالش روشن نشده بود

    ReplyDelete
  5. این دکتر امیر رو احیانا ما می شناسیم اخوی؟

    ReplyDelete
  6. رضا قاری زادهSeptember 6, 2008 at 8:29 AM

    با فایرفکس نشون نمی داد ارباب با اینترنت اکسپلورر نشون میداد

    ReplyDelete
  7. مث که یه خورده احوالتون بهتر از دیروزه خدارو صدهزارو یک مرتبه شکر! باخوندن این شعر امیراحمد واللا مگه میتونی بازم دم از خاکستری بزنی؟؟

    ReplyDelete
  8. ممنون از تبریکت امیر جان
    متشکرم از این که یادم بودی. ممنون، هزار بار ممنون!

    ReplyDelete
  9. ممنون از لطفت جان برار.

    ReplyDelete